اخبار هنرمندان

جواب صداتو قسمت پنجم کدام خواننده بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جواب صداتو قسمت پنجم کدام خواننده بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

در قسمت پنجم مسابقه صداتو کدام خواننده است؟

تور لیدر خواننده نبود ( سعید احمد خانی )
شاعر خواننده نیست ( سید امیر حسینی  )
قهرمان فیزیک خواننده است (فرید محمدزاده)
آتش نشان خواننده نیست ( مهران تقوی )
زغال ساز خواننده است ( محمد توکلی )
جوشکار خواننده است (رضا خاتمی نیا)

توجه نمایید که سایت باغستان نیوز در همان دقایق ابتدایی انتشار قسمت های جدید صداتو، لینک های قانونی را در سایت قرار می‌دهیم.

امید است که از هفته‌های آینده برای دانلود لینک مستقیم قانونی ( پرداخت و خرید ) از همین سایت خودمان اقدام نمایید. کافی است جمله دانلود صداتو باغستان” را در گوگل سرچ نمایید و به لینک مورد نظر در سایت ما برسید.

حالا که جواب صداتو قسمت پنجم فهمیدی، شما می توانید قسمت ۵ برنامه صداتو را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود نمایید و آن را تماشا کنید:

لینک دانلود قسمت 5 مسابقه صداتو – کلیک کنید

معرفی برنامه صداتو

مسابقه صداتو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده عنوان تازه‌ترین پروژه غیرداستانی فیلیمو است که با زمینه معمایی-موسیقایی و جنبه سرگرمی منتشر می‌شود.

اما چهره متفاوت این برنامه، محسن کیایی است که به عنوان مجری «صداتو» اولین تجربه اجرا را به عهده می‌گیرد. او که در سال گذشته با سریال بی‌گناه در فیلیمو حضور داشت، حالا با تغییر چهره‌ای محسوس و تجربه‌ای جدید، روبه‌روی دیده مخاطبان قرار می‌گیرد.

مسابقه صداتو از دهم خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح در فیلیمو پخش می‌شود. این برنامه موزیکال معمایی هیجان‌انگیز یک ویژگی مهم دارد؛ مخاطبان فیلیمو، علاوه بر تماشای یک مسابقه متفاوت در نمایش خانگی، در این مسابقه هم حضور فعال و تعاملی دارند و جایزه می‌گیرند!

همزمان با پخش قسمت اول مسابقه صداتو متوجه می‌شوید که مخاطبان فیلیمو چگونه می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و حضور آنها به چه شکل و روشی خواهد بود و چه شرایطی خواهد داشت…

آیتم ویژه تعاملی مسابقه صداتو از آن تجربه‌های منحصربفرد است که هیجان و تعلیق را برای مخاطبان در خانه هم فراهم می‌کند. یک ایده کم‌نظیر در دنیا که حالا در فیلیمو مراحل اولیه تست و اجرا را از سر می‌گذراند؛ برای استفاده از بخش تعاملی این مسابقه و تعیین تشخیص خواننده بودن/نبودن شرکت‌کننده‌ها، لازم است اپلیکیشن فیلیمو در نسخه‌های اندروید، اندروید تی‌وی و آی‌اواس را به‌روزرسانی کنید. با آپدیت اپلیکیشن فیلیمو، درست در زمان مشخص شدن خواننده، برنامه متوقف شده و ۲۰ ثانیه فرصت دارید تا تشخیص‌تان را ثبت کنید. بعد از این زمان محدود، ادامه فیلم پخش می‌شود و درست و غلطی انتخاب شما، همراه با شرکت‌کننده معلوم می‌شود.

در صورتی‌که در این مسابقه تعاملی شرکت کنید و به چالش‌های مطرح‌شده پاسخ درست بدهید، در قرعه‌کشی ۳ سکه بهار آزادی برای ۳ فیلیمویی شرکت می‌کنید. یعنی هر قسمت صداتو، غیر از جایزه ۲۰۰ میلیونی برای شرکت‌کننده برای مخاطبان هم ۳ سکه جایزه کنار گذاشته است!

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33328

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا