اخبار هنرمندان

جواب مسابقه صداتو قسمت هفتم کدام خواننده بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره جواب صداتو قسمت هفتم کدام خواننده بود؟ صداتو قسمت ۷ کی خواننده است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

در قسمت هفتم مسابقه صداتو کدام خواننده است؟

صداتو قسمت ۷ کی خواننده است؟

طراح گرافیک خواننده نبود ( علیرضا بیاتیان)
تکواندوکار خواننده است ( عاطف آقاجانی)
شمشیرباز خواننده نبود ( ماهان علی پناه )
طلافروش خواننده نبود ( محمد گرجی )
فوتبالیست خواننده است (محمد حقیقی )
پزشک خواننده است ( علی براتی )

بیشتر بخوانید:

معیار و نحوه انتخاب شرکت کنندگان مسابقه صداتو بر چه اساسی است؟

توجه نمایید که سایت باغستان نیوز در همان دقایق ابتدایی انتشار قسمت های جدید صداتو، لینک های قانونی را در سایت قرار می‌دهیم.

امید است که از هفته‌های آینده برای دانلود لینک مستقیم قانونی ( پرداخت و خرید ) از همین سایت خودمان اقدام نمایید. کافی است جمله دانلود صداتو باغستان” را در گوگل سرچ نمایید و به لینک مورد نظر در سایت ما برسید.

مانند عکس زیر:

دانلود صداتو باغستان
دانلود صداتو باغستان

حالا که جواب صداتو قسمت هفتم فهمیدی، شما می توانید قسمت ۷ برنامه صداتو را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود نمایید و آن را تماشا کنید:

لینک دانلود قسمت 7 مسابقه صداتو – کلیک کنید

راستش را بخواهید چندان مهم نیست که “صداتو”  کپی یک برنامه یا یک مجموعه برنامه خارجی است. چه اهمیتی دارد وقتی اینقدر خوب ایرانیزه شده و اینقدر می‌تواند مخاطبش را سرگرم کند. آنقدری که گذر زمان به چشمش نیاید. اتفاقا می‌شود از این زاویه به ماجرا نگاه کرد که چه خوب که در ایران هم این مسابقه برپا شد و ما هم فرصت این را داریم که در این شادی جهانی نقش ایفا کنیم. اصلا چه کسی گفته است که همیشه کپی کردن بد است؟ آن هم کپی چیزی که مشابهش در مملکت خودت نبوده. اگر قرار بر این بود که کپی بد باشد، الان باید منتظر می‌ماندیم تا دفتر و خودکار و پریزهای برق و مبلمان خانه‌مان از کشورهای دیگر می‌آمد! درباره تکنولوژی‌های ریز و درشت هم دیگر حرف نمی‌زنم. پس این گارد را باز کنیم و از تماشای برنامه‌ای که با مختصات ما طراحی شده، لذت ببریم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=34711

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا