اخبار هنرمندان

آیا فصل چهارم سریال پوست شیر ساخته می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا فصل چهارم سریال پوست شیر ساخته می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان ساخت فصل چهارم پوست شیر چه وقتی است؟

با پایان یافتن سه فصل از سریال جذاب و معمایی پوست شیر؛ این سوال در ذهن بیننده ایجاد شده است که آیا فصل چهارم این سریال ساخته می شود یا خیر؟

البته باید توجه داشته باشید که با پایان بندی بسیار بد و دور از انتظار این سریال و باز بودن فیلمنامه و نارضایتی اکثر بینندگان؛این احتمال می رود که فصل چهارم ساخته بشود اما …

براساس شنیده ها از عوامل سریال پوست شیر و با توجه به استقبال بی نظیر و گسترده از این سریال دوست داشتنی؛ قرار است اسپین آف رضا پروانه با همین نام ساخته شود و فلاش بک به 15 سال پیش و زندگی او برای بیننده بازگو شود.

اسپین‌آف (انگلیسی: Spin-off) به معنی برگرفته از و یا مشتق  ، به یک رمان، برنامه رادیویی، برنامه تلویزیونی، بازی ویدئویی، فیلم یا هر کار روایتی گفته می‌شود که بر اساس داستان یا مفهوم یک اثر دیگر باشد. اسپین‌آف ممکن است جزئیات بیشتری از آن را روایت کند، و یا روایتگر داستان متفاوتی باشد.  اسپین‌آف‌ها معمولاً بر اساس کارهای بسیار موفق ساخته می‌شوند و گاه بر اساس شخصیت‌های فرعی آن داستان هستند.

به عنوان مثال سریال ایرانی سال های دور از خانه ساخته مجید صالحی که در شبکه نمایش خانگی پخش می شد یک اسپین آف از سریال شاهگوش است.

اگر تاکنون موفق نشده‌اید که 24 قسمت از سه فصل پوست شیر را مشاهده نمایید؛ می توانید از لینک زیر به تمامی قسمت ها دسترسی پیدا کنید و به صورت خرید قانونی؛ آن را دانلود و تماشا نمایید:

دانلود قسمت اول تا آخر سریال پوست شیر


باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا