اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا ادارات تهران امروز سه شنبه 29 آذر تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا ادارات تهران روز سه شنبه 29 آذر تعطیل است؟ + شایعه تعطیلی اداره ها امروز ۲۹ آذر ۱۴۰۱ در استان تهران به خاطر آلودگی هوا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش خود سوال کردید که آیا ادارات تهران امروز تعطیل است یا نه؟ یا پرسشی دیگر مبنی بر اینکه تعطیلی ادارات تهران سه شنبه امروز صحت دارد یا شایعه است؟

چقدر احتمال دارد امروز ادارات تهران تعطیل است باشد؟ کلا آیا امروز تعطیه؟ تعطیلی سراسری تهران چقدر واقعیت دارد؟ امروز ادارات تهران تعطیل است یا خیر؟ خبر تعطیلی ادارات دولتی امروز

همچنین ببینید:

کدام مدارس امروز سه شنبه 29 آذر تعطیل است؟

پاسخ تمامی سوال های خود درباره تعطیلی اداره ها امروز سه شنبه به خاطر الودگی هوا در مطلب زیر:

آیا ادارات تهران امروز سه شنبه ۲۹ آذر تعطیل است؟

تا این لحظه تنظیم خبر؛ امروز سه شنبه 29 آذر 1401 تمامی ادارات تهران و البرز باز است و به هیچ عنوان به خاطر آلودگی هوا تعطیل نیست.

بنابراین فعلا تعطیلی ادارات ۲۹ آذر ۱۴۰۱ منتفی است.

امروز ادارات تهران و البرز برای آلودگی هوا تعطیل است؟

تعطیلی امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ شایعه هست و تمامی ارگان ها به فعالیت خودشان طبق ضوابط و شرایط ادامه می دهند.

جواب تمامی سوال های خود درباره تعطیلی احتمالی اداره ها امروز سه شنبه به خاطر الودگی هوا در مطلب زیر:

شایان ذکر است در پایان جلسه امروز با توجه به ادامه آلودگی هوای تهران تمامی دانشگاهها و تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۲۹ آذر نیز تعطیل اعلام شد.

شایعه تعطیلی‌تهران امروز سه شنبه ۲۹ آذر

با توجه به برخی اظهار نظرهای ضد و نقیض در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در مورد خبر تعطیلی ادارات تهران امروز سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ به اطلاع میرساند تا این لحظه این خبر توسط دولت تائید نشده است.

 پیشنهاد کاهش ساعت کاری ادارات

عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران که ریاست جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا را بر عهده داشت در تشریح مصوبات این جلسه گفت:

 روسای ادارات نیز باید با مرخصی مادران دارای فرزند محصل موافقت کنند. از سوی دیگر فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف خواهد بود.

وی در ادامه گفت: به وزارت کشور پیشنهاد شده که ساعت کاری ادارات دو ساعت کاهش پیدا کند که در صورت تایید این موضوع ابلاغ می شود. این کار با هدف کاهش بار ترافیکی شهر انجام می‌شود.

درخواست وزارت بهداشت برای تشکیل جلسه‌ اضطرار آلودگی هوای تهران

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر تداوم شرایط پایداری جو و انباشت آلاینده‌ها تا سه شنبه ۲۹ آذر ماه و احتمال ورود به شرایط بسیار ناسالم در ایستگاه‌های سنجش، گفت: از مسئولان استان تهران تقاضا داریم تا جلسه‌ شرایط اضطرار آلودگی هوا را تشکیل داده و تصمیمات لازم برای کاهش مواجهه عموم مردم و بخصوص گروه‌های حساس را اتخاذ کنند.

امیدواریم از مطلب تعطیلی ادارات ۲۹ آذر استفاده کافی و وافی را برده باشید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11833

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. پدرمون در اومد تو این هوا ! حتی نگفتن اونهایی که مشکل بیماری دارن میتونن مرخصی بگیرن !!

دکمه بازگشت به بالا