اخبار روزاخبار مهم و فوری

چقدر احتمال دارد امشب دوباره تهران زلزله بیاید؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا امشب احتمال دارد تهران زلزله میاد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا امشب در تهران زلزله میاد؟

به جز خداوند متعال؛ هیچ کسی نمی داند در چه ساعت و روزی زلزله خواهد آمد. توکل بر خدا کنید و از خدا بخواهید که هیچ زلزله‌ای بدون خسارت جانی و مالی باشد.

بعضی از پیشگوها برای تهران زلزله ای ویرانگر پیش بینی کرده‌اند. حالا بعضی از هم وطنانمان در استان تهران پیگیر اخبار زلزله احتمالی امشب هستند.

بعضی از سایت‌ها و کانال‌های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای جذب ممبر (عضو ) و بازدید بیشترشان دست به انتشار اخبار کذب و دروغ می کنند.

یکی از این مطالب دروغین و فیک خبر مربوط به خبر آیا امشب تهران زمین لرزه میاد می‌باشد که اساسا شایعه‌ای بیش نیست. و نباید هر خبری را باور کنید.

پیش‌بینی زلزله و علایم قبل از وقوع زلزله، یکی از بحث‌های خبرساز این روزها با توجه به زلزله‌های اخیر در ایران و کشورهای همسایه است. در روزها و ماه‌های اخیر، اخبار متعددی در رابطه با وقوع زلزله در تهران و اطراف آن به گوش می‌رسد. واکنش حیوانات به زلزله معمولا سروصدا و فرار کردن است اما زلزله اتفاقی غیرقابل پیش‌بینی است و شما نمی‌توانید دلیل حرکات حیوانات را تشخیص بدهید.

در روزها و ماه‌های اخیر، اخبار متعددی در رابطه با وقوع زلزله در تهران و اطراف آن به گوش می‌رسد. فارغ از صحت این اخبار، ما باید همواره مراقب وقوع این حادثه طبیعی باشیم.

تاکنون هیچ نشانه و علامت مشخصی که پیش از وقوع زلزله بتواند آن را پیش‌‌بینی کند، کشف نشده است. با وجود این، برخی نشانه‌ها هستند که دانشمندان در حال کار روی آن هستند و معتقدند می‌توانند نشانه زلزله باشند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=26602

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا