اخبار روزاخبار مهم و فوری

در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در کجای ایران زلزله می آید؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در کجای ایران زلزله می آید؟ به همراه پیشگویی زلزله شناس فرانک هوگربیتس دانشمند هلندی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زلزله در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در کجای ایران خواهد آمد؟

«فرانک هوگربیتس»، محقق هلندی که پیش‌تر زمین لرزه ۷/۸ ریشتری ترکیه را پیش‌بینی کرده بود، نسبت به وقوع زلزله‌ای قدرتمند در ایران بین روزهای ۲۹ تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۳ (۹و۱۰ اردیبهشت) هشدار داد.

زلزله در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در کجای ایران خواهد آمد؟
زلزله در روزهای 9 و 10 اردیبهشت در کجای ایران خواهد آمد؟

‏«هوگربیتس» قدرت این زلزله را ۶ تا ۷ ریشتر تخمین زده است. با این وجود که پیش‌بینی این محقق درباره زلزله ترکیه به واقعیت پیوسته اما تعداد زیادی از پیش‌بینی‌های او هیچگاه رنگ واقعیت نگرفته است.

پیشتر این زلزله‌شناس هلندی پیشگویی کرده بود که در برخی از مناطق زاگرس نشین ایران زلزله خواهد آمد که این پیش بینی اشتباه از آب در آمده بود. شما می توانید این مطلب را از لینک زیر بخوانید:

آیا پیشگویی فرانک هوگربیتس هلندی درباره زلزله زاگرس ایران صحت دارد؟

«فرانک هوگربیتس» زلزله‌شناس مشهور هلندی جنجال جدیدی به‌پا کرد؛ «فرانک هوگربیتس»، فردی است که چند روز قبل از وقوع زلزله مرگبار در مرز ترکیه و سوریه، در روز ششم فوریه ۲۰۲۳، این زلزله‌ را در توئیتر پیش‌بینی کرده بود. فرانک هوگربیتس پس از این اتفاق دردناک و غم‌انگیز، به شهرتی جهانی دست یافت.

فرانگ هوگربیتس در 26 اکتبر 1968 به دنیا آمد، یعنی 54 سال سن دارد. حیوان نجومی او عقرب است. او در هارلم هلند به دنیا آمد.

او زلزله های ویرانگر ترکیه را از سه روز قبل پیش بینی کرد و این پیش بینی به حقیقت پیوست.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا