اخبار روزاخبار مهم و فوری

ساعت کاری ادارات امروز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ از چه ساعتی است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت کاری ادارات امروز شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ از چه ساعتی است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت کاری ادارات از ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

ساعت کاری ادارات از شنبه ۱۸ شهریور به حالت قبل بازمی‌گردد

رئیس سازمان اداری و استخدامی:
🔹تغییر ساعات کاری ادارات و بانک‌ها از ۱۶ شهریور به حالت قبل بازخواهد گشت.

🔹ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی ملی مستقر در شهر تهران از 7 تا 9 صبح (به صورت شناور) و در استان‌ها از ساعت 7 خواهد بود.

🔹در ادارات نظامی، انتظامی و امنیتی ساعت شروع به کار ساعت 6:30 دقیقه خواهد بود.

سخنگوی صنعت برق با اشاره به تحقق ۸۵ درصدی هدفگذاری کاهش هزار مگاواتی مصرف برق اداری، گفت: این برنامه تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و پس از آن ساعات کار ادارات طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

 به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در نشست خبری  اظهار داشت: امسال هدفگذاری کاهش هزار مگاواتی مصرف برق در ادارات را تعریف کردیم. این هدف از دو مسیر پیگیری شد؛ یکی با اصلاح ساعت کار ادارات و دیگری نظارت بر سامانه های سرمایشی و مصرف برق ادارات.

وی گفت: قرار بر این بود ۳۰ درصد در ساعت اداری و ۶۰ درصد پس از پایان ساعت اداری مصرف برق ادارات کاهش داشته باشد.

وی افزود: این برنامه تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و پس از آن ساعات کار ادارات طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

ساعات کاری بانک ها از ۱۶ شهریور

ساعت کاری ادارات و بانک ها از ۱۶ شهریور به حالت عادی باز می گردد.

ساعت شروع به کار بانک‌ها روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

️روزهای پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. توایران مگه کارمندان کارهم میکنن این ارباب رجوع است که مورد ظلم درسیستم اداری واقع میشود بعنوان کسیکه برای پرداخت دارایی و شهرداری و تامین اجتماعی واتحادیه بیش از ۱۰ماه تواین ادارات واقعا عذابم دادن امیدوارم که خداوند برایتان جبران کند که واقعا ظالمانه برخورد کردید

    1
    7
  2. والا ما از ساعت ۶ سرکار بودیم و از ساعت ۱۲:۳۰ فن ها و چیلرها خاموش بودو‌مدیرانمون هم نمیذاشتن ساعت یک بریم خونه میگفتن بشینید تا ۵ کار کنید. ما ها کارمندهای بدبخت هم تا ۵ بعضاً ۶ با این همه لباس تنمون توی گرما موظف بودیم کارکنیم بعد مدیرانمون توی اتاقاشون اسپیلت روشن بود اونا هم میشستن رفت و آمد ما رو کنترل میکردن می کردن. اگر قانونه برای مدیران هم چیلرهاشونو خاموش میکردین خوب نه فقط برا کارمندهای بیچاره. هیچکس هم جرات نداشت حرف بزنه

    9
    3
    1. خود کرده را تدبیر نیست … آرامش,آسایش و رفاه برای شما خطرناکه چون اگه زود تعطیل بشید اینسری بعد از روسری و دامن و پاچه شلوار شکی نیست که مثل قبیله آپاکالیپتو میاین بیرون. پس کارکنید و خسته کوفته برید خونه مگرنه اینسری لج کنن آدامس خرسی میشه صدهزارتومن و مردها بدبخت میشن باید 5 شیفت کارکنند

  3. تغییر ساعات اداری ههههه ما همین طوریم که درب بانکو میبندیم تا زمانی که میخواستیم حسابو ببندیم و بریم ..۳ ونیم یا ۴ میزدیم بیرون مثل قبل بود تنها فرقی که داشت ما یک ساعت زودتر میرفتیم سر کار دهنمون سرویس میشد که اونم ۵ صبح بایستی بیدار میشدیم …..

دکمه بازگشت به بالا