اخبار روز

علت فوت و شهادت رضا خانی چگنی پاسدار تیپ 57 سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت و دلیل شهادت رضا خانی چگنی پاسدار تیپ 57 سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان برای شما مطلبی را آورده ایم . با ما همراه باشید.

علت فوت و شهادت رضا خانی چگنی

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پاسدار رضا خانی چگنی ار تیپ ۵۷ سپاه لرستان به شهادت رسید.

سرهنگ آیت دولت پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم  در خرم آباد، اظهار داشت: پاسدار رضا خانی‌چگنی از تیپ 57 سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان عصر امروز در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی افزود: این شهید در حین انجام ماموریت در شمال غرب کشور به شهادت رسید.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  گفت: جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.

تشییع شهید رضا خانی چگنی در خرم آباد

پیکر شهید مدافع امنیت پاسدار یکم «رضا خانی‌چگنی» صبح سه شنبه (۳ آبان ماه ۱۴۰۱) در گلزار شهدای خرم آباد تشییع شد. شهید «خانی چگنی» از تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عصر شنبه یکم آبان ماه در شمال غرب کشور حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گزارش تصویری از مراسم تشییع پیکر شهید رضا خانی چگنی

سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین تشییع پیکر شهید پاسدار رضا خانی چگنی در پادگان امام حسین (ع)

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در آیین تشییع پیکر شهید پاسدار رضا خانی چگنی در پادگان امام حسین ع

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: نظام اسلامی آشوب در جامعه و خسارت جانی و مالی به مردم را تحمل نخواهد کرد و در این راستا قوه قضاییه با افرادی که دست در دست دشمن هستند برخورد جدی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در آیین تشییع پیکر شهید پاسدار رضا خانی‌چگنی در پادگان امام حسین (ع) خرم‌آباد اظهار کرد: شهیدان با جانفشانی برای دفاع از اسلام و قلمرو اسلامی، مقابله با تبهکارانی را که به دنبال تجزیه ایران هستند سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی گفت: شهیدان امنیت برای دفاع از اسلام و کشور، جان خود را مقابل فتنه‌گران تقدیم انقلاب اسلامی کردند چراکه دفاع از نجابت بانوان و دختران ایجاب می‌کند چنین سرو قامتانی در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

وی افزود: امروز دسیسه دشمن این است که مردم را از دلسوزان و راهنمایان و جوانان و نوجوانان را از مساجد، نمازجمعه، پایگاه های بسیج و کانون های دینی جدا کند و بذر دروغ را میان جامعه ترویج دهد اما اقشار مختلف مردم نشان دادند که هوشیار و بیدار هستند.

پاسدار “رضا خانی‌چگنی” از تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عصر شنبه یکم آبان ماه در شمال غرب کشور حین انجام ماموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پیکر پاک این شهید امروز سوم آبان از محل پادگان امام حسین (ع) در خرم آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

گفتنی است در ماه اخیر شهیدان فرید کرم پور، داود عبدالهی و مهدی لطفی از لرستان به عنوان شهدای امنیت تشییع و خاکسپاری شدند.

بدرقه با شکوه پیکر پاسدار شهید «رضا خانی چگنی» در خرم‌آباد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=3288

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا