اخبار روز

عید فطر ۱۴۰۲ در عربستان چه روزی است؟ آیا با ایران یک روز است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره عید فطر ۱۴۰۲ در عربستان چه روزی است؟ آیا با ایران یک روز است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

امسال عید فطر ۱۴۰۲ در عربستان سعودی چه روزی است؟

 عید فطر ۱۴۰۲ در عربستان سعودی روز جمعه 1 اردیبهشت 1402 ( 21 آوریل 2023 ) می باشد. 

دیوان پادشاهی عربستان سعودی و کمیته رؤیت هلال قطر و دولت امارات به طور رسمی روز (جمعه) ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ را عید فطر اعلام کردند

زمان دقیق و تاریخ عید فطر ۱۴۰۲ در ایران چند شنبه است؟

اعلام رؤیت هلال ماه شوال و عید فطر در عربستان سعودی با استفاده از فناوری CCD

اعلام رؤیت هلال ماه شوال و عید فطر در عربستان سعودی با استفاده از فناوری CCD

انجمن دوستی ایران و عربستان به مناسبت عید سعید فطر بیانیه ای صادر کرد.
 در این بیانیه چنین آمده است:
انجمن دوستی ایران و عربستان، ضمن تبریک عید فطر به مقام معظم رهبری و تمامی ملل مسلمان، اعلام می‌نماید که از توافق دو کشور بزرگ اسلامی، که همراه با بازگشایی رسمی سفارتخانه‌ها در خاک یکدیگر رقم خواهد خورد، بسیار خرسندیم و خداوند را شاکریم که در سالگرد از سرگیری اعلام موجودیت انجمن دوستی ایران و عربستان شاهد از سرگیری گشایش باب برادری و دیپلماتیک بین دو کشور مهم در منطقه هستیم. چرا که این مهم؛ نوید دهنده آینده‌ای بسیار روشن در چشم انداز منطقه‌ای می‌باشد.
مفتخریم ضمن تبریک عید سعید فطر، این نصرت و پیروزی برای میثاق برادری را به رهبران، مردم دو کشور و همچنین وزرای خارجه ایران و عربستان تبریک گفته و هر روز بیش از پیش شاهد تبلور روح همبستگی و همکاری میان دو کشور و امت اسلام باشیم.
لازم به ذکر است که از زمان اعلام موجودیت انجمن در عید فطر ۱۴۰۱، همواره پایه گذاران انجمن، سلسله نشست‌ها با مقامات داخلی، سخنرانی‌ها و نیز فعالیت در عرصه رسانه‌ای را مورد توجه قرار داده اند، که نظرات مثبتی را در داخل و خارج از کشور؛ از جمله نخبگان و مقامات دستگاه‌های مربوطه نسبت به موضعگیری‌های انجمن دوستی ایران و عربستان روا داشتند، که تشکر می‌نماییم. امید است که همزمان با بازگشایی سفارتخانه ها، انجمن نامبرده، رسما کار خود را آغاز نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. از نظری عده ای وقتی بین دو کشور اختلاف رخ میده دوست دارن همیشه این اختلاف و دشمنی همیشه باشه یه کم تفکر بالاخره اختلافات باید یه روز به دوستی تبدیل بشه تا ملت ها در آسایش باشن.

    10
    3
دکمه بازگشت به بالا