اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا مدارس اصفهان امروز چهارشنبه ۲۴ آبان تعطیل است؟

امروز سه شنبه ۲۳ آبان مدارس اصفهان به علت آلودگی تعطیل بود. حالا این سوال برای والدین و دانش آموزان پیش آمده است که آیا امروز چهارشنبه ۲۴ آبان مدارس اصفهان تعطیل است یا خیر ؟

 مدارس و دانشگاه‌های اصفهان چهارشنبه ۲۴ آبان دایر است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز چهارشنبه ۲۴ آبان مدارس و دانشگاه‌های اصفهان دایر است.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ارائه گزارش سازمان هواشناسی در کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان مبنی بر هشدار سطح زرد و پیش بینی کارشناسان مبنی برکاهش غلظت آلاینده‌ها در ساعات پیش رو، فعالیت مدارس و دانشگاه‌های استان در روز چهارشنبه ۲۴ آبان را عادی اعلام کرد.

وی افزود: بدین ترتیب محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج وفرد در شهر اصفهان نیز به حالت قبل باز می‌گردد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه هرگونه اعمالی که به افزایش سطح آلاینده‌های جوی منجر شود همچنان ممنوع است، تصریح کرد: با نظارت و پایش دستگاه‌های مسئول، متخلفان اِعمال قانون خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲

آلودگی هوای اصفهان امروز

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۴ ایستگاه سنجش در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز سه‌شنبه بیست و سوم آبان ماه با میانگین ۱۷۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

کلان‌شهر اصفهان با احتساب امروز، ۱۱ روز پیاپی هوای آلوده تجربه کرده است.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۷۶، خیابان احمدآباد با ۱۸۲، میدان انقلاب با ۱۸۸، پارک زمزم با ۱۷۷، بزرگراه خرازی با ۱۹۸، دانشگاه صنعتی با ۱۶۱، رهنان با ۱۷۴، زینبیه با ۱۷۰، سپاهان شهر با ۱۶۷، خیابان فرشادی با ۱۶۶، خیابان فیض با ۱۵۷، بولوار کاوه با ۱۶۸، کردآباد با ۱۹۰، میرزا طاهر با ۱۸۵ و ولدان با ۱۸۳ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در خیابان‌های استانداری، رودکی، پروین و دانشگاه اصفهان قطع است.

امروز شاخص هوا در سجزی با ۶۷ و شاهین شهر با ۸۴ AQI در وضعیت قابل قبول، در مبارکه با ۱۰۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و در زرین شهر با ۱۸۹ و قهجاورستان با ۱۹۶ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا