اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۲ توسط دولت رئیسی صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟ عیدی عیدفطر 1402 دولت رییسی برای همه صحت دارد؟  مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا واریز یارانه عید فطر ۱۴۰۲ واقعیت دارد؟

همانطور که می‌دانید که یارانه‌ها طبق معمول همان 300 هزار تومان و 400 هزار تومان برای هر نفر از اعضای خانوار؛ در روز بیستم هر ماه واریز می شود و یارانه عید فطر ۱۴۰۲ صحت ندارد و شایعه ای بیش نیست.

بنابراین مرحله بعدی واریزی یارانه؛ روز بیستم ماه اردیبهشت ۱۴۰۲ می باشد.

در بعضی از کانال‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برخی سایت‌های زرد شایعه‌ای مبنی بر اینکه واریز یارانه عید فطر۱۴۰۲ پرداخت می شود منتشر می شود که این خبر از اساس کذب و دروغ است.

لازم به ذکر است که اخبار موثق را از سایت دولت و سایت هدفمندی یارانه‌ها دنبال نمایید. در ضمن پایگاه خبری باغستان نیوز هم اخبار دقیق و صحیح را از همین منابع به اشتراک می‌گذارد.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام تو روخدا شما که صاحب رسانه اید ومیتوانید صدای مردم رو بگوش مسئولین درخواب غفلت برسانید که به دهکهای 1تا4 که هیچ حقوق وشغل ودرآمدی ندارند وعضو هیچ نهاد حمایتی هم نیستند وخیلیهاشان حتی سهام عدالت ندارند رسیدگی جدی کنند مگر نه اینکه دولتها وحکومتها وظیفه دارند یا سرپرستان را صاحب شغل وحقوق کنند ویا درقالب یارانه حقوق حداقلی را به این افراد که حتی از کمیوه وبهزیستی هم مستحق تر هستند بدهد ویا وام اشتغال بلاعوض ویا بدون سود بدهند که برای خانواده شان درآمدی حداقلی را درست کنند تا کمتر شرمنده خانواده ها باشند خدا خیرتان بدهد اگر گره ای ازکار مسلمانان بازکنید که بهترین کار نزد خدای متعال است یاحق

  2. اینم جز سیاست های توو خالی و پا منبری نظام مبنی بر تزریق اخبار خوش دروغ توسط نیروهای عرزشی در فضای مجازیه امیدوارم نسل تون منقرض بشه

دکمه بازگشت به بالا