فال

فال شمع امروز سه شنبه 29 آذر 1401 + بیست و نهم 29 آذر 1401

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فال شمع روز سه شنبه بیست و نهم 29 آذر 1401 +   ۲۹ آذر ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین فروردین ماه
پیش از اینکه به دیگران اهمیت بدهید به خودتان فکر کنید و خواسته‌هایتان را بهتر بشناسید. اگر می توانید به پیاده‌روی بروید و به پادکست گوش کنید تا ذهنتان را از آشفتگی خارج کند و به آن نظم بدهد. در کارهایتان اعتدال داشته باشید، زیاده روی باعث پشیمانی‌تان می شود .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه
شخصی از راه دور و یا نوزادی در راه است، هرکدام باشد برایتان پر برکت و خوش یمن است. شروعی خوب و خوش را تجربه خواهید کرد. خیلی چیزها در حال تغییر است، شاکر باشید و یادتان نرود که چه راه درازی برای رسیدن به امروز طی کرده اید. مدیتیشن برایتان خوب است .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین خردادی ماه
یکی از افراد خانواده تان راه موفقیت را پیش می گیرد و شما ثمره‌اش را می بینید. خیلی وقت ها یک تنه دست به کاری می زنید و تا آخر هم پایش میمانید، اگر خودتان نخواهید هیچکس نمی تواند شما را عوض کند. همین استقامت و استواری اعتماد به نفس بالایی به شما داده است .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین تیر ماه
به زودی دوستی شما را از بیراهه‌ای به راه می آورد. برای به دست آوردن مالی تلاش می کنید و شانس با شماست. یادآوری خاطره ای شما را به حرکت وا می دارد و سراغ دوستی قدیمی را بالاخره می‌گیرید. شخصی با یک جمله مثل یک قطره اشک از چشمتان می افتد .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین مرداد ماه
برای انجام درست کاری باید دقتتان را بالا ببرید تا خودتان را به خوبی ثابت و به اطرافیان قابلیت‌هایتان را نشان بدهید. خودتان را جمع کنید و به کارهایتان نظم و ترتیب بدهید. به خودتان ایمان داشته باشید، هیچکس بهتر از شما برای انجام این کار نیست .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین شهریور ماه
برای رسیدن به یک خواسته مشترک از بحث‌های حاشیه‌ای و جانبی کم کنید و حواستان به خواسته اصلی‌تان باشد. در رابطه احساسی‌تان برای کسی تب کنید که برایتان بمیرد نه اینکه خودتان را دستی دستی هلاک و کوچک کنید، دلتان قوی باشد همه چیز بر وفق مراد شما می شود .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین مهر ماه
در مورد یک مسئله مالی یا کاری بر سر یک دوراهی قرار گرفته اید و مدتی است که نمی‌دانید چه تصمیمی باید بگیرید، آینده‌نگر باشید و بعد تصمیم گیری کنید. این روزها نگران هستید که مبادا از پس کار مهمی که می خواهید انجام بدهید برنیایید. خرید ملک فعلا امکان پذیر نیست .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین آبان ماه
افکارتان را نظم ببخشید و مغزتان را از فکرهای بیهوده و گذشته خالی کنید تا بتوانید درست پیش بروید. در مورد نیتتان انتظار نداشتید کارها اینگونه پیش برود. زندگی مثل موج دریاست، بعضی وقت ها بالا و بعضی وقت ها هم پایین هستید .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین آذر ماه
بهتر است قبل از هر کاری شرایط را راحت‌تر بپذیرید و بعد برای گذشتن از این مرحله حرکت و اقدام کنید. مراقب آدم های موزی باشید، بعضی ها در فکر سوءاستفاده هستند. موفقیت یکدفعه به دست نمی آید. امیدوار باشید .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین دى ماه
اگر خودتان به تنهایی از پس کاری بر نمی آیید از شخصی کمک بگیرید. به هر طریقی شده سعی کنید ساخت و سازی که در ذهن دارید را شروع کنید، برایتان سود خوبی را ایجاد می کند. شرایط اولیه برای گفتن حرفی فراهم می شود، همسر و یا همراه وفاداری دارید .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین بهمن ماه
حکم یا سندی که منتظرش هستید کمی دیگر طول میکشد تا بالاخره به دستتان برسد. نگرانی تان پایان می پذیرید. برای مسئله ای بیش از اندازه حرص و جوش می خورید و خودتان و اطرافیانتان را کلافه و عصبی می کنید. از کاه کوه نسازید هیچکس نمی‌تواند زمان را به عقب برگرداند .

فال شمع سه شنبه 29 آذر 1401 برای متولدین اسفند ماه
حواستان باشد که این لحظه و آینده تان را خراب نکنید. انجام کار مهمی به شما سپرده می شود، حواستان را جمع کنید و با آن سرسری برخورد نکنید. به شخصی علاقه دارید اما این روزها همش احساس می کنید به جای نزدیک تر شدن به او در حال دورتر شدن هستید .

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11847

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا