فال

فال شمع امروز سه شنبه 22 آذر 1401 + بیست و دوم ۲۲ آذر ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فال شمع روز سه شنبه بیست و دوم 22 آذر 1401 + روزانه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فال شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین فروردین ماه

یک سفر براتون دیده میشه که ممکنه یک سفر تجارتى یا زیارتی باشه. شخصی بهتون حسادت میکنه و در اصل باهاتون دشمنی میکنه ولی نمیتونه ضربه ای به شما بزنه. یک موفقیت در زمینه ی تحصیلى یا کاری و مالی در مسیرتون قرار میگیره که باید از فرصت استفاده بکنید. شخصی دوستتون داره و اینروزها نگران شماست. یک پیشنهاد کار براتون دیده میشه. بزودی مشکلات مالی برطرف میشه و اوضاع مالیتون بهتر میشه. دلتنگ کسی هستید که دوستش دارید. یک تغيیر و تحول توی زندگیتون دیده میشه. سفر یا نقل مکان در پیش دارید. این تغيیر و تحول ممکنه توی محل کار و یا خونه ی جدید هم باشه. شخصی براتون خبری خوش میاره. پولی به دستتون میرسه و یا حمایت مالی میشید از طرف شخصی. توی روابط احساسیتون رابطتون دچار شک و تردید شده و خودتون احساس تنهایی میکنید ولى بزودى رابطتون بهتر ميشه، از دستتون دلخوره ولی دوستتون داره و بهتون فکر میکنه.

فال شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه

امضای سند کاری و یا قرارداد کاری براتون ديده ميشه. مشکلاتتون تا ۶ وعده ديگه حل خواهد شد پس نگران نباشید. قول و قراری به شما داده شده که عمل میشه. یه معجزه ی کوچیک در راه دارید تا رسیدن به نیت و هدفتون راه زیادی نمونده، صبر و حوصله به خرج بدید مشکلاتتون حل میشه. ي نقل و مکان و جابجایی شغلی براتون دیده میشه و یک سفر کاری برای شاغلین و یا رفتن به ماموریت کاری. یه جدایی بین خودتون و کسی که دوستش دارید دیده میشه. احساس تنهایی بخصوص در زمینه ی احساسی میکنید. بزودی فرصت هایی در مورد ازدواج برای مجردین دیده میشه که بهتره توی تصمیم گیریها و انتخابتون دقت کافی داشته باشید.کمی دست از غرور و لجبازی بردارید اینطور که باشید اطرافیانتون احتمالاً از شما ناراحت خواهند شد. توی روابط احساسیتون دیدار دارید و رابطه ای که گرمتر از قبل خواهد شد، ولى فعلاً رابطتون سرد هست بخاطر بحث و ناسازگاریهایی که بينتون صورت میگیره ولی طرف مقابلتون در حال حاضر فکرش به شما مشغوله و آشتی دارید.

فال شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین خرداد ماه

یه پول قابل توجه در یافت میکنید. یه راز و یا کاری رو خودتون ازش خبر دارید و براتون مهمه و دوست نداريد كسى متوجه بشه ولى مراقب باشيد چون ممكنه دستتون رو بشه. یه فشار مالی رو پشت سر میذارید. یه گره و سنگینی و یا کاری دادگاهی که به نتیجه میرسه. پیغام و یا تلفنی دریافت میکنید كه باعث خوشحالى شما ميشه. بزودی مشکلی از مسائل مالیتون باز میشه. نذر و نیازی کردید که خیلی زود حاجت روا خواهید شد. به یک میهمانی دعوت میشوید كه بهتون خوش ميگذره. از لحاظ علمی و تحصیلی و دوره هاى آموزشى براتون پیشرفت دیده میشه. ممکنه برای رفتن به دانشگاه از محل زندگیتون دور بشید. برای خانمها آقایی دوستتون داره و نگرانتونه. توی روابط احساسیتون برای جلو اومدن تردید داره ولی خیلی زود باهم دیدار دارید و بعد از این دیدار رابطه گرمی در پیشه، شریک احساسیتون به قول و قرارش عمل نمیکنه و امکان داره شرایطشو در حال حاضر نداشته باشه، دوستتون داره و بزودى باهم ديدار داريد.

فال شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین تیر ماه

گره ی زندگیتون بزودى باز میشه. شخصی دوستتون داره و بهتون فکر میکنه و از طرفش خوشحالى داريد. امضای یک قرارداد کاری دیده میشه که براتون منفعت و سود زیادی داره. بزودی با کسی که دوستش دارید جايى ميريد كه بهتون خوش ميگذره. در یک دوراهی کاری و مالى قرار گرفته اید، بهتره عجله نکنید و صبر و حوصله داشته باشید. شروع یک کار تازه که با موفقیت همراهه بشرطی که از فرصت پیش آمده درست استفاده کنید. کسانی که تنها هستند یک پیشنهاد عشقی که باعث خوشحاليشون میشه. بهتره آرام باشید و زود عصبانی نشید. پولی دریافت میکنید که صرف خرید چیزی كه مدتهاست ميخواهيد میکنید. شما کسی رو در دلتون دوست دارید، اما باید خودتون هم برای به وجود اومدن این رابطه تلاش کنید. قصد انجام کاری رو دارید که فعلاً بهتره انجام ندید. توی روابط احساسیتون جدایی، دوری، فاصله، دلتنگی، بیقرای دوطرفه براتون دیده میشه، مشکلاتی وجود داره که با دیداری که باهم دارید میتونید باهم در این مورد بحث و گفتگو کنید.

فال شمع روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین مرداد ماه

برای مجردین خواستگاری که از اقوام پدرى هست دیده میشه به هر حال قبول کردنش به شما بستگی داره و بهتره بیشتر فكر کنید چون ممکنه با نه گفتن موقعیت خوبی رو از دست بدید. بارداری دیده میشه برای خانمهایی که مسیر پزشکی رو طی کردن برای بچه دارشدن، براشون بارداری وجود داره که شاد میشین. کسی که در ظاهر دوست و در باطن دشمن هست بايد خيلى مراقبش باشید. مشکلات مالیتون براتون برطرف میشه سعی کنید توی خرج کردن اسراف نکنید. سفری میخواهيد برید ممکنه کنسل بشه و يا از مسافری که باهاش دیدار دارید با خبر میشید.توی روابط احساسیتون حسود وجود داره که میخواد رابطتتون رو خراب کنه، فعلا در حال حاضر شخص احساسیتون فکرش خراب و بهم ریختس، بهتون فکر میکنه و دوست داره دیدار داشته باشه با شما.

فال شمع روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور ماه

شخصی اطرافتونه که میتونه ي دوست يا افراد خانواده يا شریک احساسیتون باشه که چیزی رو از شما پنهان میکنه و موضوعی هست که شما راجع به اون موضوع اطلاعی ندارید بزودى این پنهان کاری فاش میشه و باعث ناراحتی شما و یا بهم خوردگی رابطتون میشه ولى شايد دونستن اين موضوع به نفعتون باشه. تو روابط احساسیتون ممکنه خیانت ببینید که باعث شکست عشقیتون بشه. مراقب اموال و یا اشیای با ارزشتون باشید چون خطر دزدی دیده میشه. مشکلی توی مسائل کاری دارید که حل خواهد شد چون به واسطه ی شخصی شانسی بهتون رو میاره كه مثل یک معجزه براتون میمونه. برای مجردین بزودی کسی که از لحاظ مالی وضیعیت خوبی داره به زندگیتون وارد خواهد شد. پول نسبتاً کمی نصیبتون خواهد شد. توی روابط احساسیتون ممکنه به دلایلی از شخصی که دوستش دارید دور بشيد كه ممكنه بخاطر رقیب یعنی نفر سومی باشه ، با این حال دلتنگی دوطرفه و یه خوشحالی و سورپرایز از طرف عشقتون دارید.

فال شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین مهر ماه

فشاری روی شما هست و انگار اطرافیان دست و ‌پای شمارو بستن و نمیتونین درست تصمیم بگیرید. مشکلی داشتین در گذشته که انگار دارید افسوس میخورید و اشتباهی کردید در گذشته ولی مهم نیست زمان در حال گذره و اشتباه شما قابل جبران هست و میتونید این تجربه ای که بدست اوردین براتون کارساز باشه. از لحاظ عاطفی تحت فشار هستید. ممکنه خبر زندانی شدن و یا درگیری قانونی به گوشتون برسه و باعث ناراحتتیون بشه ولی زمان نمیبره آزادی و رهایی براش هست پس نگران نباشید. کسایی که تنها هستن و توی رابطه نیستن پیشنهاد دوستی و رابطه دارن. گاهی اوقات بهتره به سلامتتیون اهمیت بدین چه از نظر فیزیکی چه از نظر روحی. تو همين اذر ‌ماه اتفاقی موجب شادی شما میشه. بیشتر میتونه توی رابطه ی احساسی باشه و اینکه برای عشقتون دلتنگ هستین. اگر کار خیر انجام میدید براتون پیامد خوبی داره. توی روابط احساسیتون دوست داشتن و عشق وجود داره ابراز علاقه دارید از طرفش و قصد خوشحال کردن شما رو داره.

فال‌شمع فردا سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین آبان ماه

با موضوع یا مشکلی روبرو هستید که باعث ناراحتی شما شده که میتونه در مورد مسائل مالى و كاريتون باشه و در انتظار اخبار و یا خبری در این زمینه هستید ولی جای نگرانی نيست چون بزودی موانع از مسیرتون برداشته ميشه. سعی کنید غرور رو از خودتون دور کنید و در موقع نیاز از دیگران کمک و یا همفکری بخواهید. از طرف شخصی پولی دریافت میکنید که کمی مشکل مالیتون رو حل میکنه. برای مجردین خواستگار دیده میشه که به احتمال زیاد در فصل زمستون قطعی میشه. نگران نباشيد اگر حوصله کنید و صبور باشید مشکل پیش اومده حل خواهد شد. عشقی که در دل دارید عشقی واقعيست. شخصی در حق شما لطفی میکنه و یا در مسیر کاری به شما کمکی میکنه که باید از او تشکر کنید. برای مجردین ممکنه تو مسیر ازدواجشون با مخالفت روبرو بشن. توی روابط احساسیتون بهتون ابراز محبت و علاقه میشه و این رابطه گرمتر پیش میره، مشکلاتی تو رابطتون هست كه حل خواهد شد، احتمالاً بیرون خواهید رفت و باهم صحبت میکنید.

فال‌شمع روزانه سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین آذر ماه

رازی تو سینه دارید كه بهتره براى كسى بازگو نكنيد چون ممكنه برملا بشه و رسوا بشيد. براى مشكلتون دلهره نداشته باشید و آرامشتون رو حفظ کنید راه براتون باز میشه و تا ٣ وعده ديگه مشكلتون حل ميشه. سعی کنید امروز با کسی جروبحث و يا دعوا نکنید که به نفعتون نیست. به موفقیت خواهید رسید و بزودی پله های موفقیت رو طی خواهید کرد و آرزوهای به ظاهر محالتون برآورده خواهد شد، هر چند نیاز به کمی زمان و همت شما داره ولی اراده ی شما قویتر از تصوراتتون هست. تا ٨ وعده ديگه احتمال سفر به خارج از کشور دارید. شخص و یا اشخاصى كه اطرافتون هستن و به نوعى باهاشون در ارتباطید تو ظاهر خودشونو خوب نشون ميدن ولی بهتون حسادت می کنند. توی روابط احساسیتون به دوست داشتن طرف مقابلتون کمی شك دارید و احساس تنهایی می کنید ولى شكتون افكار منفى خودتونه، دوستتون داره و بهتون فكر ميكنه.

فال‌شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین دی ماه

بزودى تو زندگیتون یک تصمیم جدی خواهید گرفت كه مسير زندگيتونو عوض خواهد كرد. پول کمی بدستتون میرسه ولى براى شما قابل توجهه. کسی به شما حسادت میکنه، نزاريد سر از كاراتون در بياره. زندگیتون به طور معجزه آسایی و بصورت عالی زیرورو میشه. آرزو و رویایی که تو سرتون دارید به واقعیت تبديل ميشه و باعث خوشحاليتون میشه. چشم انتظار خبر و یا یک اتفاق خوبى هستید که حال و هواتونو عوض کنه بزودی اين اتفاق خوبى كه منتظرش هستيد از راه ميرسه و خوشحالتون ميكنه و به خواسته و نیت قلبيتون خواهید رسید. شخصی در زمینه مالى قولی بهتون داده که تا ٢ وعده ديگه بهش عمل میکنه. اگر برای انجام کاری يا رفتن به جايى دودل هستید بهتره کمی صبر داشته باشید. توی روابط احساسیتون فاصله و دوری و دلتنگی دیده میشه كه موقته و اگر قهرید آشتی میکنید.

فال شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین بهمن ماه

ممکنه توی مسائل کاریتون و یا مسائل خانوادگیتون با مشکلی روبرو شده باشید ولی جای نگرانی نیست چون این مشکلات حل خواهد شد. از لحاظ مالی تغيیرات مثبتی براتون دیده میشه. اگر نیتی کردید و یا حاجتی دارید حاجت روایی در پیش است. احساس تنهایی میکنید. شما پشتکار دارید، درسته گاهی ناملایمات زندگی ناامیدتون میکنه و بی حوصله ميشيد ولی باز هم تلاش میکنید و این باعث موفقیتتون و پیروزی در کاری که دارید میشه. برای مجردین خواستگاری دیده میشه. دعوت و یا رفتن به جایی شمارو خوشحال میکنه. نیت و نذری رو از خیلی وقت پیش دارید که باید قسمتی از اونو ادا کنید تا گره ی کارتون راحتتر باز بشه. توی روابط احساسیتون یه مقدار دودلی افتاده انگار شما و همینطور طرف مقابلتون کمی دودل هستید به این رابطه و اگر بحث و یا سوتفاهمی پیش اومده برطرف میشه و آشتی میکنید ممکنه به یه سری از مسائل که بهتون قول داده شده بوده عمل نشده ولی شخص احساسیتون بهتون فکر میکنه و بزودی باهم دیدار دارید.

فال‌شمع روز سه شنبه 22 آذر 1401 برای متولدین اسفند ماه

نگران نباشید مشکلتون تا ۷ وعده ديگه حل میشه. فکرتون درگیر مسائل ماليتونه. خانم میانسالی شمارو ناراحت کرده كه خودش هم از برخوردش با شما ناراحته. شخصی رو که مدتهاست ندیده اید بزودى ملاقات میکنید و خبری که منتظرش هستید به شما میرسه. سفری در پیش دارید که یک سفر تفریحی و زيارتيه، بهتره براى آرامش و خالی کردن انرژيهای منفی از خودتون اين سفر رو بريد. اگر دچار شکست عشقی شده اید صبور باشيد برگشت داره به سمتتون و رابطتون دوباره از سر گرفته ميشه و شادی براتون در راهه. سعی کنید در اعتقاداتتون سست نشيد و به خدا نزدیک تر بشيد. توی روابط احساسیتون دوست داشتن دوطرفه دارید، ديدار و بيرون رفتن براتون ديده ميشه، اگر قهريد آشتى داريد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا