اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس در روز شنبه 10 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی امروز دهم دی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز شنبه 10 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی  به خاطر آلودگی هوا و برف و باران و سرما و ایا شنبه ۱۰ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

برای دانستن از وضعیت امتحانات مدارس تعطیل شده امروز روی لینک زیر بزنید:

 وضعیت امتحانات داخلی و نهایی مدارس تعطیل شده امروز شنبه 10 دی 

مدارس مقطع ابتدایی شهر اراک روز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ غیرحضوری است

 مدارس مقطع ابتدایی شهر اراک به دنبال تشدید آلودگی هوا روز شنبه دهم دی ماه به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش جمعه شب ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا، تداوم آلودگی هوا و روند افزایشی آن و پیش بینی سکون هوا، مدارس، موسسات و آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش اعم از دولتی و غیردولتی در مقطع ابتدایی، در شهر اراک امروز شنبه دهم دی ماه در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری فعالیت می کنند.

بر اساس این گزارش سایر مدارس به صورت حضوری فعالیت کرده و امتحانات دوره متوسطه و سایر امتحانات طبق برنامه اعلامی قبلی برگزار می شود.

وضعیت مدارس چهارمحال و بختیاری برای امروز 10 دی 1401

 مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و پیش دبستانی استان روز شنبه ۱۰ دی ماه در سه شهرستان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، افشین امیریان جمعه شب با اعلام این خبر به رسانه‌های استان افزود: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های شهرکرد، بن،کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود.

وی اظهارداشت: فعالیت آموزشی بخش بازفت و سایر شهرستانها و مناطق، طبق روال عادی برگزار می‌شود.

مدارس قزوین امروز شنبه 10 دی 1401 به خاطر آلودگی هوا تعطیل شد

جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا شامگاه امروز در فرمانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ناسالم شدن هوای قزوین این کارگروه مدارس مقطع ابتدایی، استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی را در نوبت صبح و عصر امروز شنبه ۱۰ دی‌ماه تعطیل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا شامگاه امروز در فرمانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ناسالم شدن هوای قزوین این کارگروه مدارس مقطع ابتدایی، استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی را در نوبت صبح و عصر امروز شنبه 10 دی‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بر اساس مصوبه این کارگروه فعالیت معادن آلاینده و طرح‌های عمرانی شهرداری و سایر دستگاه‌های عمرانی هم امروز تعطیل خواهد بود و جلوی حرکت خودروهای آلاینده گرفته خواهد شد.

همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فعالیت مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و 2 شهرستان قزوین طی نوبت صبح و بعدازظهر روز شنبه 10 دی‌ماه غیرحضوری بوده و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود. بر مبنای این اطلاعیه  عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش‌ها مجازی است، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند

مدارس ابتدایی ۹ شهر اصفهان امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی ۱۰ شهرستان استان اصفهان امروز ۹ دی ماه بر اثر آلودگی هوا خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل کارگروه وضعیت اضطرار آلودگی هوا در استانداری اصفهان اظهار داشت: بر اساس مصوبه این کمیته امروز شنبه ۱۰ دی ماه مقاطع پیش دبستانی، مهدهای کودک، مدارس استثنایی و مدارس ابتدایی مناطق ۶ گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر تعطیل اعلام شد.

وی افزود: امتحانات مقطع متوسطه به قوت خود باقی خواهد ماند و در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس البرز امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ به جز پایه دوازدهم

رئیس کارگروه کمیته اضطرار آلودگی‌ هوای البرز گفت: امروز آموزش و امتحانات همه مقاطع تحصیلی استان به جز پایه دوازدهم غیرحضوری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج‌، احمد افضلی در حاشیه بیست و هشتمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار داشت: امروز شنبه، دهم دی‌ماه 1401  آموزش و امتحانات همه مقاطع تحصیلی استان به جز پایه دوازدهم به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی با اشاره به روند افزایشی غلظت آلاینده‌ها افزود: بر‌این اساس ‌امروز تنها امتحانات دانش‌آموزان پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس کارگروه کمیته اضطرار آلودگی‌ هوای البرز گفت: مهدهای‌ کودک و پیش‌دبستانی‌های استان نیز امروز تعطیل هستند.

امروز شنبه دهم دی امتحانات هماهنگ نهایی برگزار می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش‌وپرورش:
امروز امتحانات داخلی مدارس تهران برگزار نمی‌شود اما امتحانات نهایی پایه دوازهم و دیگر پایه‌ها برقرار است.

مدارس استان تهران امروز شنبه 10 دی غیرحضوری است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای امروز دهم دی ماه خبر داد.

عابد ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به تشکیل کارگروه اضطرار آلودگی هوا مصوباتی برای روز شنبه دهم دی ماه تصویب شد.

ملکی با اشاره به مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا گفت: با توجه به آلودگی هوا طبق مصوبه کارگروه تمام کودکستان‌های استان تهران برای امروز تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه برای امروز دهم دی ماه فعالیت آموزشی مدارس تهران در تمام مقاطع تحصیلی به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه غیرحضوری است افزود: امتحانات پایه دوازدهم طبق روال برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه عنوان داشت: از همه مدیران می‌خواهیم با مرخصی اولیا کودکان و دانش آموزان و گروه‌های پرخطر موافقت کنند.

ملکی در خصوص طرح تردد زوج و فرد در تهران نیز گفت: این طرح برای امروز از درب منزل اجرا و مجوز طرح ترافیک صادر نمی‌شود.

وضعیت امتحانات امروز ۱۰ دی ۱۴۰۱ برای مدارس استان تهران

امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.

ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه ۱۴۰۱ دوره‌های تحصیلی، در ایام آموزش غیر حضوری مدارس، برگزار نمی‌گردد و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیر واحد آموزشی متعاقباً به اولیا و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

جزئیات تعطیلی امروز شنبه 10 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا شنبه 10 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای امروز شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا شنبه تعطیل است ؟ شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران شنبه تعطیل است؟ ایا شنبه ۱۰ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد شنبه 10 دی تعطیل بشود؟

ایا شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۱۰ دی تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست.  مطلب بالا را بخوانید.

مدارس نباید تعطیل بشوند مگر در موارد نادر

نوری وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: تعطیلی‌مدارس فایده ای ندارد چون مدارس تعطیل می شود ولی دانش آموز خانه نمی ماند و حضور موثر برای درس ندارد.

وزیر آموزش و پرورش نمی‌تواند در خصوص عدم تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا تصمیمی بگیرد

تشخیص تاثیر آلودگی هوا بر سلامت اقشار مختلف جامعه بر عهده وزارت بهداشت است .

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس: کارمندان تهران و کلانشهرهای آلوده در تداوم آلودگی هوا دورکار شوند

هرگونه تعطیلی‌مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به شرایط آلودگی هوا و تشخیص دانشگاه علوم پزشکی باید توسط کمیته اضطرار آلودگی هوا برابر قانون اعلام و اجرا شود.

دکتر سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس تاکید کرد: قطعا آموزش و پرورش تنها مجری تصمیمات تخصصی است.
و وزیر آموزش و پرورش نمی‌تواند در خصوص عدم تعطیلی‌مدارس در زمان آلودگی هوا تصمیمی بگیرد چه برسد به پیش‌بینی برای هفته‌های بعدی!

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز :  https://eitaa.com/baghestannews

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=12921

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫157 دیدگاه ها

  1. این هفته کلا آلودگی و تعطیله اون وزیرم برای خودش حرف میزنه میگه تعطیل نکنید چکاره هست مهم ستاد آلودگیه

  2. مدارس های استان تهران در روز شنبه ۱۰ دیماه ۱۴۰۱ غیر حضوری است

    ✅به‌جز فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس

    ‌🛑 📱همه مدارس های استان تهران در روز شنبه ۱۰ دیماه غیرحضوری و کلاس‌ها بصورت مجازی برگزار خواهد شد.📱

    🔴تمامی کودکستان‌ها و مهدهای کودک نیز در این روز به جز مناطق استثنا شده در بالا تعطیل خواهد بود.

    🔵 زمان جدید امتحان داخلی مدارسی که در این روز امتحان در نظر گرفته بودند از طریق مدارس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

  3. بچه هایی که مدرسه گفته بیاین امتحان بدین همه به جز دوازدهم زنگ بزنین اموزش پرورش دهنشونو سرویس میکنن نمیزارن بگیرن

  4. سه روزززززز وقتتت گذاشتممم ریاضییییی خوندممممم. سه روووووووززززز. بعد تعطیلههههه؟ کاششش خونمون شمال بود واسه این مسخرههه بازیاا تعطیل نمیشدیممم😡

    2
    12
    1. الهی اگ تو خاک شش داریو تو الودگی چیزیت نمیشه و برات مسخره بازیه به این معنی نیس ک همه اینجورین

  5. آقا مدرسه ی ما پیام داده گفته فردا بیایید آزمون بدید با اینکه من پایه ی هشتمم
    الان چه غلطی بکنم
    اجتماعی هم آزمون دارم فردا

    1. مدرست کجاست
      بگو من مامانم کارشناس تخصصی اموزش پرورشه بهش میگم به مدرستون زنگ میزنن اجازه نمیدن بگیرن

      1. شهروند من هلیام جان هر کی دوست داری به مامانت بگو بگه به مدرسه واله ازمون نگیره

    1. واییییییی حقققققققق….. شایدم داره از ناراحتی ک فردا تعطیله عذا میگیره😭😭🤣👍

  6. حیف شد برای ریاضی سه روز خونده بودم اههههه😡کاش خونه مون شمال بود تعطیل نمیشد واسه این مسخره بازیا

  7. اخیییییییییی از دیروز دارم مثه چی میخونم بعد این همه خوندن مطالعات این خبر تعطیلی خیلی خوب بود

  8. نوریییییییییییییییی بیاااااااااااا بگیررررررررررررررررر این همه خودتو ج ر دادی تعطیل نشه دقیقا فردا ک امتحان کوفتی داشتیم تعطیل شددددددددددددددددددددد

          1. این سایتا میمیرن تا اعلام کنن برو شبکه شیشو نگا کن همون اخبار صدا و سیما

    1. داش منه دوازدهم بدبخت باس برم امتحان بدم . تعطیلی الان به چه درد میخوره😞

  9. فردا تعطیلههههههههههههههههههههههههههههههههه الان تو اخبار گفتتتتتتتتتتتتتتتتتت

    6
    2
  10. من الان یه صفحه عربی میخونم بعد میام پای گوشی چک میکنم ببینم تعطیل شده یا نه…بابا حداقل تعطیلم نمیخوایید بکنید بگید اینقدر ما تو دو راهی نمونیم که تعطیل میشه یا نمیشه!:|

    10
  11. نمیدونم بازی استقلالو ببینم امتحان فردامو بخونم یا اخبار تعطیلیو دنبال کنم حدقل تکلیفمونو معلوم کنین با عذاب وجدان فوتبال نبینم 😂

  12. نمیدونم بازی استقلالو ببینم زیست بخونم یا اخبار تعطیلیو دنبال کنم بابا تکلیفمونو مشخص کنید حدقل با عذاب وجدان فوتبال نبینم😂😂😂😂😂😂

    6
    2
  13. به عنوان معلمی که چندین سال تجربه داره
    آلودگی هوا باعث بدتر شدن وضع بچه ها میشه
    اگه نمیتوننید فکری به حال این آلودگی ها کنید جون بچه های مردم رو نگیرید

    12
    2
  14. لطفا تعطیل بشه اصلا صلاح نیست توی این آلودگی هوا بچه ها مدرسه برن واقعا اصلا نفس مون بالا نمیاد.
    اصلا شرایط مدرسه رفتن الان اصلا خوب نیست توی این آلودگی هوا

    16
  15. سلام آقای نوری ، شما لابد یا خودتون بچه ندارید یا بزرگ هستن و مدرسه نمیرن ، وگرنه اینقدر بی رحمانه صحبت نمیکردید!!
    اقای ندری مگه مدرسه و تحصیل اجباری با درد و مریضی و استرس و افسردگی ، چه فایده ای میتونه داشته باشه؟؟؟!
    خودتون گفتید تهران دومین شهر آلوده در جهانههه!! دقت کنید ایران نه ، جهاان!!!
    منطقتون رو قربون!!

    10
  16. بگیرید بخونید،اینا تعطیل نمیکنن وقتی یه کسی مثل وزیر آموزش و پرورش میاد میگه (دانش آموزان تعطیل که میشن بیشتر میان بیرون پس تعطیل نکنیم) امیدی برای تعطیل شدن نداشته باشید

    12
    1
  17. شما فکر کنید تعطیل نیست . برید درس بخونید که اگه آموزش پرورش پدرسگی کرد و تعطیل نکرد حداقل نمره بیارید

    14
    1
      1. خواهسا اگر تهران تعطیل شد پردیس هم تعطیل کنید چون اینجا هم مثل تهران فقط کمی سالم تر

    1. صد درصد تعطیله برو بچ فقط دعا کنید تا شب همین طور عالاینده ها باشن سر جاشون.
      بد من خودم شخصا خبرو میگم که مدارس تعطیله📢

      8
      1
  18. ۹۹٪ تعطیل میشیم و گفتن درصورت تعطیلی امتحانایه دوازدهمم به اخرین امتحانشون موکول میشه مگر کسایی که شهریوری بودن و برای ترمیم معدل درخواست دادن

    درکل مطمئنم تعطیل میشیم

    12
    3
    1. جدی؟
      از کجا میدونی ؟
      بابا دیونمون کردن خب تعطیل هم نمیشه زودتر بگین دیگه همش احتمال میدن

      19
    2. کیا میگن مدارس تعطیله؟؟؟؟؟
      میخام فقط با زدن روی👍صابت کنید مدارس تعطیل هستش⁦🙏🏻⁩
      چون میدونم خیلیاتون نمیخاید فردا امتحان بدید⛔📝

      33
      4
  19. تعطیل کنید…دانش آموزی که واقعا طالب علم باشه…مجازی هم درس میخونه…حتما نباید بره مدرسه شیطنت کنه تا یک چیزم بخواد یاد بگیره…

    31
    3
  20. فصل امتحانات رسید و دیگه خبری از تعطیلات نیست

    بنابراین مدارس روز شنبه دهم 10 دی 1401 تعطیل نیست
    تعطیلی مدارس روز شنبه ۱۰ دی هیچ

    16
    38
  21. شنبه را ستاد آلودگی تعطیل میکنه وزیز زر بیخود زده تعطیل نکنن وزیر مترسکه

    38
    3
  22. چرا آلودگی هوا زمانی که امتحانا شروع شده زیاده ولی روزایی که میریم مدرسه کم میشه 😐

    35
    2
  23. شما را به خدا مدارس را تعطیل کنید آلودگی هوا چنان حال ناخوشی به ما می دهد که وقتی در خیابان به دنبال فرزندمان می رویم تا برگردیم از سرفه خفه می‌شویم نفس‌ کم می آوریم، با خوردن داروهای گیاهی، شیر، بخور دادن و… هم اصلا خوب نمی‌شویم، حالت تهوع، سرگیجه، سرفه، و هزار بلا هم خودمان میگیریم هم بچه هایمان، فرزندم شربت ضد سرفه می‌خورد و سر کلاس می نشیند ظهر می گوید کلاس دور سرم میچرخید خوابم می آمد اما نمی‌توانستم بخوابم، نخورد هم از سرفه و تنگی نفس کلافه می‌شود
    به آقای نوری هم بگویید، دایه عزیز تر از مادر نمی‌خواهیم، بچه های ما سلامتی نداشته باشند نمی‌توانند هیچوقت درس بخوانند و روزی مثل او وزیر شوند، جان بچه هایمان را از سر راه نیاوردیم که با تصمیم آقای نوری سر راه بگذاریم، بخدا در هفته های قبل با اعلام وضع اضطرار آلودگی هوا، بچه های آپارتمان ما(که تعدادشان کم هم نیست) از واحد هم بیرون نیامدند چه برسد به حیاط و کوچه و خیابان.
    سر ساعت مشخص کلاس مجازی، آزمون و تدریس و پرسش و پاسخ هم برقرار بود، اگر آقای وزیر از کم کاری دانش آموزان می گوید ما هم از تنبلی و بی تفاوتی عده ای از دبیران و معلمان می دانیم که فقط به فکر حقوق مفت و بخور و بخواب هستند و کلاس درس حضوری را به سختی برگزار می‌کنند چه رسد به مجازی! بررسی کنید توبیخ کنید اما به همه ی دانش آموزان تهمت نزنید

    57
    2
  24. شما را به خدا مدارس را تعطیل کنید آلودگی هوا چنان حال ناخوشی به ما می دهد که وقتی در خیابان به دنبال فرزندمان می رویم تا برگردیم از سرفه خفه می‌شویم نفس‌ کم می آوریم، با خوردن داروهای گیاهی، شیر، بخور دادن و… هم اصلا خوب نمی‌شویم، حالت تهوع، سرگیجه، سرفه، و هزار بلا هم خودمان میگیریم هم بچه هایمان، فرزندم شربت ضد سرفه می‌خورد و سر کلاس می نشیند ظهر می گوید کلاس دور سرم میچرخید خوابم می آمد اما نمی‌توانستم بخوابم، نخورد هم از سرفه و تنگی نفس کلافه می‌شود
    به آقای نوری هم بگویید، دایه عزیز تر از مادر نمی‌خواهیم، بچه های ما سلامتی نداشته باشند نمی‌توانند هیچوقت درس بخوانند و روزی الله بختکی و بادی وزید مثل او وزیر شوند، جان بچه هایمان را از سر راه نیاوردیم که با تصمیم کبرای آقای نوری سر راه بگذاریم، بخدا در هفته های قبل با اعلام وضع اضطرار آلودگی هوا، بچه های آپارتمان ما(که تعدادشان کم هم نیست) از واحد هم بیرون نیامدند چه برسد به حیاط و کوچه و خیابان.
    سر ساعت مشخص کلاس مجازی، آزمون و تدریس و پرسش و پاسخ هم برقرار بود، اگر آقای وزیر از کم کاری دانش آموزان می گوید ما هم از تنبلی و بی تفاوتی عده ای از دبیران و معلمان می دانیم که فقط به فکر حقوق مفت و بخور و بخواب هستند و کلاس درس حضوری را به سختی برگزار می‌کنند چه رسد به مجازی! بررسی کنید توبیخ کنید اما به همه ی دانش آموزان تهمت نزنید

    39
    2
    1. یکشنبه عم تعطیل کنید نامصن برای خاهر مادرتون فاتحه میدیم در غیر این صورت …

دکمه بازگشت به بالا