اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس در روز یکشنبه 4 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی امروز ۴ دی ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در روز یکشنبه 4 دی 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی به خاطر برف و سرما و برودت هوا و آلودگی هوا و ایا یکشنبه ۴ دی مدارس تعطیل است همچنین آیا روز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی مدارس نوبت عصر امروز ۴ دی ۱۴۰۱

براساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی
کلیه مدارس و آموزشگاه های تحت پوشش آموزش و پرورش استان مرکزی (اعم از دولتی و غیر دولتی) در همه مقاطع تحصیلی در شهرستان های استان مرکزی امروز یکشنبه چهارم دیماه در نوبت عصر باز خواهند بود و به صورت حضوری فعالیت خود را پیگیری خواهند کرد.

به علت برودت هوا و یخبندان، آموزش همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌پردیس و مقطع ابتدایی شهرستان دماوند و منطقه رودهن در نوبت عصر امروز ۴ دی ۱۴۰۱ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

بارش برف و برودت هوا برخی مدارس همدان را امروز یکشنبه 4 دی تعطیل کرد

برخی مدارس همدان به دلیل بارش برف زمستانی ظرف شبانه روز گذشته، یکشنبه تعطیل است و آموزش ها از طریق شبکه شاد انجام می شود.

به گزارش باغستان نیوز از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش همدان، به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در کبودرآهنگ، رزن، درگزین، فامنین، گل تپه، سردرود و قهاوند و همچنین مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی در نوبت صبح امروز (یکشنبه) تعطیل است.

برهمین اساس مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در شهرهای بهار و لالجین امروز (یکشنبه) در نوبت صبح تعطیل است.

در همین رابطه تمامی مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مقاطع ابتدایی(دوره اول و دوم) در نواحی یک و دو همدان، نهاوند، اسدآباد، ملایر، سامن، جوکار و خزل امروز (یکشنبه) در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد انجام می شود.

امتحانات داخلی مدارس به تاریخ دیگری موکول می شود که تاریخ دقیق آن توسط مدیران مدارس اطلاع رسانی خواهد شد.

وضعیت مدارس استان لرستان امروز یکشنبه چهارم دی

آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های این استان برای امروز یکشنبه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش لرستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران و به علت یخبندان و برودت هوا مدارس برخی از شهرستان‌ها استان برای روز یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل و آموزش آنها بر بستر مجازی انجام می‌شود.

در این راستا همه پیش دبستانی‌های شهرستان شهرستان بروجرد، شهرستان دلفان، شهر ازنا، شهر الیگودرز و بخش بیرانوند در نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی این مناطق با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

همچنین روستاها و بخش‌های تابعه شهرستان الیگودرز و ازنا در همه مقاطع نوبت صبح و عصر جز کسانی که امتحانات نهایی دارند تعطیل و آموزش مجازی انجام می‌گیرد.

در شهرستان دورود نیز فعالیت آموزشی پیش دبستانی و ابتدایی در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر شروع می‌شود.

سایر مدارس استان طبق روال معمول آموزش حضوری است.

مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسان و رودبارقصران غیرحضوری شد

مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه لواسان و رودبارقصران نوبت صبح و عصر یکشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه در بخش‌های لواسانات و رودبار قصران از توابع شمیرانات در نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه چهارم دی ماه غیرحضوری شد.

بر اساس این گزارش این تصمیم در پی تداوم بارش برف و برودت هوا اتخاذ شده است.

گفتنی است، امتحانات این مدارس بر اساس تصمیم مدیر واحد آموزشی و شورای مدرسه برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران مدارس دوره ابتدایی منطقه یک شهر تهران نیز روز یکشنبه غیرحضوری است.

وضعیت مدارس استان مرکزی امروز یکشنبه 4 دی

 فعالیت همه مقاطع تحصیلی در شهرستان اراک در نوبت صبح امروز (یکشنبه) غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای جدید، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان اراک را در نوبت صبح امروز (یکشنبه) غیرحضوری اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیش از این در شهرستان‌های اراک و خمین تنها مدارس مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری اعلام شده بود و قرار بر این بود که مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت و نیم تأخیر در نوبت صبح فعالیت کنند، اما اکنون تمامی مدارس نوبت صبح اراک غیر حضوری اعلام شد.

همچنین تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های کمیجان، خنداب، محلات، دلیجان و بخش خرقان زرندیه در نوبت صبح فعالیت خود را با یک ساعت و نیم تأخیر آغاز می‌کنند.

گفتنی است ادارات و بانک‌های شهرستان‌های اراک، شازند، خمین، خنداب و کمیجان در روز یکشنبه با یک ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

مدارس ابتدایی و پیش دبستانی و استثنایی استان قزوین غیر حضوری شدند

 با افزایش بارش برف و افزایش برودت هوا مدارس ابتدایی و پیش دبستانی و استثنایی استان قزوین غیر حضوری شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین به دلیل بارش برف و برودت هوا، فعالیت مراکز پیش دبستانی و تمامی مدارس ابتدایی و استثنایی در کلیه مناطق و نواحی استان قزوین، طی نوبت صبح روز یکشنبه غیرحضوری خواهد بود.

بنا به اعلام آموزش و پرورش استان قزوین کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

همچنین حضور عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.

گفتنی است به علت بارش برف در استان قزوین مدارس تمام مقاطع تحصیلی در نوبت بعد از ظهر شنبه تعطیل بود.

کلاس های درس بخش هایی از استان قم امروز تعطیل و به صورت مجازی شد

بدنبال تداوم بارش برف و برودت هوا، کلاس های درس بخش های سلفچگان، خلجستان، قاهان و روستاهای شهرستان کهک از توابع استان قم امروز تعطیل و به صورت مجازی شد.

گزارش خبرنگار مهر، در پی بارش برف و تداوم آن در برخی نقاط بخش‌های سلفچگان، قاهان و خلجستان و همچنین برودت و سردی هوا و یخ زدگی معابر و حسب تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قم، فعالیت آموزشی و تربیتی کلیه مدارس در دوره‌های تحصیلی در این بخش‌ها امروز یکشنبه چهارمین روز از دی ماه ۱۴۰۱ از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد.

همچنین فعالیت‌های مدارس در روستاهای شهرستان کهک شامل روستاهای بیدهند، کرمجگان، فردو و وشنوه به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

دانش آموزان روستاهای قباد بزن، خاوه، دستگرد و وریچ نیز با یک ساعت تأخیر در کلاس‌های درسی خود حاضر خواهند شد.

مدارس ابتدایی البرز امروز یکشنبه 4 دی غیرحضوری شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: امروز ۴ دی ماه تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مدارس مقطع ابتدایی استان نیز غیرحضوری است.

احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز ۴ دی ماه تمامی مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و مدارس مقطع ابتدایی استان نیز غیرحضوری است.

وی بیان کرد: با توجه به برودت هوا و یخبندان معابر، آموزش در مدارس ابتدایی برای روز یک شنبه ۴ دی ماه بصورت غیر حضوری خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خطاب به شهرداری‌های استان تاکید کرد: با توجه به برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر نسبت به اتخاذ تدابیر مناسب اقدام کنند.

تعطیلی و آغاز با تاخیر مدارس در برخی نقاط اصفهان

 رئیس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز برخی مدارس استان تعطیل و برخی با تاخیر بازگشایی می‌شود.

جلال سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر امروز یکشنبه چهارم دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز امروز تعطیل خواهند بود.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مقاطع در این شهرستان‌ها با ۱/۵ ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

وی ادامه داد: مدارس شهرستان‌های چادگان، خوانسار و سمیرم نیز در تمامی مقاطع امروز با ۱/۵ ساعت تأخیر امروز آغاز به کار خواهند کرد.

تعطیلی مدارس فریدون‌شهر اصفهان به علت یخبندان در روز یکشنبه 4 دی

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی و آغاز با تاخیر برخی مدارس شهرستان‌های این استان در روز یکشنبه چهارم دی ماه ۱۴۰۱ خبرداد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جلال سلمانی در این خصوص اظهار داشت: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان فریدونشهر امروز یکشنبه چهارم دی ماه به علت یخبندان و کاهش شدید دما تعطیل خواهند بود.

وی افزود: مقاطع ابتدایی شهرستان‌های فریدن و بوئین میاندشت نیز امروز تعطیل خواهند بود؛ سایر مقاطع در این شهرستان‌ها با 1.5 ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: مدارس شهرستان‌های چادگان، خوانسار و سمیرم نیز در تمام مقاطع امروز با 1.5ساعت تاخیر امروز آغاز به کار خواهند کرد.

وی در پایان گفت: امتحانات نهایی به قوت خود در زمان مقرر برگزار خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس پردیس و دماوند و رودهن امروز یکشنبه ۴ دی

به علت بارش برف و برودت هوا، آموزش همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و به علت بارش برف و برودت هوا همه مدارس دماوند و رودهن  در نوبت صبح روز ۴ دی ۱۴۰۱ به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

مدارس شهرستان فیروزکوه امروز یکشنبه 4 دی تعطیل است

فرماندار شهرستان فیروزکوه از تعطیلی مدارس در روز یکشنبه چهارم دی‌ماه (امروز) در پی بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: در پی بارش سنگین برف مدارس این شهرستان در شیفت عصر روز شنبه سوم و یکشنبه چهارم دی‌ماه تعطیل است که از طریق اداره آموزش و پرورش شهرستان ابلاغ خواهد شد.

جزئیات تعطیلی روز یکشنبه 4 دی 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز یکشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا یکشنبه 4 دی 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز یکشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا یکشنبه تعطیل است ؟ یکشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام یکشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا یکشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران یکشنبه تعطیل است؟ ایا یکشنبه ۴ دی مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد یکشنبه 4 دی تعطیل بشود؟

ایا یکشنبه ۳ اذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا یکشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا یکشنبه ۴ دی تعطیل است؟ ایا یکشنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست.  مطلب را بخوانید.

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز :  https://eitaa.com/baghestannews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫135 دیدگاه ها

  1. واقعا سرد هوا و فردا هم یخ می بندد همه جا باید کل مقاطع تحصیلی تهران را غیرحضوری کنند

    14
  2. با وجود رئیس جمهور محبوب دل ها کشور گل و بلبل است. دستور عدم تعطیلی مدارس هم یکی از این موارد بود. اقای رئیسی مارا سربلند کردند با تشکر از زحمات ایشان در این اوضاع فقط تعطیلی مدارس به علت الودگی مارا بفرمود

    8
    3
    1. جدی تعطیل شد؟؟؟!!منم منطقه یکم مدرسمم نیاورانه مطمعنی تعطیله پس چرا جایی نگفته؟

    1. اونا اصن میتونن درک کننن ؟ اونا اصن قلب دارن ایشالا که خودشون با همین آلودگی هوا مریض شن بفهمن یعنی چی

  3. یعنی عاشق بهونه های آموزش پرورشم (بچه ها میرن تو کوچه بازی ) اخه اسکل کی میره الان تو کوچه بازی کنه وقتی بازی اینترنتی هس؟ الان که عین قدیم نیست تازه اگر هم بخوان برن مامانشون نمیزاره و میگه بیا کلاس آنلاین ات شروع شد کاش حداقل یه بهونه منطقی تر میاورد

    13
  4. یعنی الان آموزش و پرورش ساعت مدارس رو یکم فقط یکمممم تغییر بده جامعه خراب میشههههه ولی بقیع چیزا رو نمیبینن که باعث خرابی جامعه میشه مثل دزدی و ….

    10
    1. اره دیگ اخه تغییر ساعت مدارس باعث پسرفته یوقت از دنیا عقب میمونیم البته نه اینکه الان خیلی شبیه به امریکاییم و خیلی پیشرفت کردیم

      9
      2
  5. لطفا همه توجه کنید انتخابه بعدی دقت کنیم ی نفره آدم رو انتخاب کنیم یکم درکمون کنه ن اینی ک نگرانه تحصیله ما هس اما سلامت ن

    10
    1. فک کردی به حرفه ما رئیسی انتخاب شد؟ نخیر خودشون از قبل میخواستن ایشون رئیس جمهور بشه برای همین رای مردمو دستکاری کردن البته اگ به بعضیا برنخوره باعث پسرفت کشور نشه کامنتم

      1. چون دبیرستانیا خاک شش ک هیچی. از اب شش. سرما شش. گرما شش. انفولانزا شش و هرچی ک فک کنی دارن تازه قابلیت جدیدشونم اینه ک حتی با وجود لغزندگی امکان لیز خوردن ندارن

    1. خجالت نمیکشی دوست داری الوده شه و تعطیل شه؟ واقعا شماها باعت پسرفت جامعه هستید

      4
      10
      1. من نمیگم دوست دارم الوده شه ولی اگ بری همون عکسایی که اون بالا میزارنو ببینی میفهمی چقد الودس بعدشم کشور ما همینجوری درحاله پسرفته… کدوم کشوری قیمتاش انقد بالاس؟ کدوم کشوری چیزای احمقانه میکنه تو مغز مردم؟ کدوم کشوری بخاطر رئیس جمهورش ک میگ تعطیل نباشه توی وضعیت بد هوا شاخصو دستکاری میکنه و الکی میگه هوا خوبه؟ این تویی ک نمیفهمیو الکی فقط حرف میزنی…چشتو باز کنو ببین کی باعث پسرفت کشوره

        10
        1. بعدشم اصن تو ک باعث پیشرفتیو برای مملکت مفیدی چرا توی سایت تعطیلی ای؟

          11
            1. جدی تعطیل شد؟؟؟!!منم منطقه یکم مدرسمم نیاورانه مطمعنی تعطیله پس چرا جایی نگفته؟

            2. من نمیگم تعطیل نشه . میگم با برف تعطیل شه نه الودگی که باعث مریضی خیلیا شه . کمی انسانیست

  6. یه نفر: ببخشید مردم میگن برای الودگی هوا دروغ میگین

    _لاییی؟لاییی؟نوو لاییی. نووو

    10
    1. می‌دونی چیه ؟ آموزش پرورش اگه بخواد شاخص واقعی رو نشون بده بعد تعطیل نکنه همه میریزن اعتراض برای مدرسه و…. اما مجبوره دستکاری کنه تا کسی شک نکنه 😂

  7. امروز خیلی هوا سرد بود حتی الانم داره برف میاد

    فک کنم کل این هفته هوا برفی و بارونی باشه

  8. اره موافقم منم منطقه یکم اینجا خیلیی خیلی برف میاد این برف میشینه صد در صد

  9. احتمالا یکشنبه ۴ دی مدارس اصفهان و فارس و چهار محال و بختیاری و همدان و قزوین و مرکزی و لرستان تعطیل شه چون خیلی برف باریده

    7
    1
  10. احنمال میدم مناطق 1 تا 5 تهران فردا تعطیل شه اینجا داره برف میاد شاید تعطیل شه

  11. بچه ها مدارس تهران تعطیل نیست شهرستانها تعطیل میشه ولی خوده تهران نه
    چون میگن بچه ها تو کلاس بمونن تعطیل نیستیم شاید شانس بیاریم بگن به دلیل برودت هوا تعطیل که اونم من بعید بدونم😞

    6
    3
    1. بابا ربطی به سرما نداره قرار نیست بخاطر سرما تعطیل شه که بخاطر ترافیک و بستن جاده و حمل نقل میخوان تعطیل کنن

  12. تروخدااااا تعطیل کنید فردا اون خانم سگ اخلاقه میاد سره کلاس جانه پدر مادرتون

    12
    1. واییی ماهم یه معلم سگ پیام اسمانی داریم.. انقد سگهههه انقد سگهههه ادم دلش میخواد به چن نوعه مختلف شکنجش کنه

    1. حاجی به خاطره آلودگی تعطیل نکنن باید حداقل بخاطره سرما تعطیل کننن حتما باید خودمونو پاره کنیم تا تعطیل کنید جناب آموزش پرورش؟

      1. باید در حاااد ترین شرایط باشه.. ما که با سرما دوشواری نداریم .. ما نه با کرونا نه با الودگی نه با سرما نه با گرما نه با انفولانزا نه با وزیر اموزشو پرورش نه با گرونی و …. دوشواری نداریم ک … تنها چیزی که خیلی مهمه خاکسپاری شهیدان گمنامه

        1. دقیقااا ما همه آنتی بیوتیک هستیم همه ما فولادیم اصن هیچی مون نمیشه فقط شاید مردیم همین!

          6
          1
          1. انتی بیوتیکم یجا کم میاره دیگ کارایی نداره… میان شاخصو عوض میکنن بعد میگن نهه هوا تمیزه انگار مردم نفهمن… البته کسایی ک اخبار صداوسیما رو فقط دنبال میکنن نمیفهمن

  13. بچه ها نظرتون رو خودنم نظر هایه تک تکتون بوی حق میداد

    ولی اون تیاراهه رو مخ من پیاده روی میکنه شما رو نمیدونم!

    خانم تیارا من مطمئنم تو فق بخاطره ی فرد میری مدرسه نه بخاطره درس

    یا اینکه از اون دختر شرمندههه ها….پلشت هایی ……. هستی ک جلو معلم خودشیفته بازی میکنن

    یا شایدم اومدی تو این سایت خود نمایی میکنی

    لطفا یا خودت مثله آدم خفه شو یا من و دوستانی ک این چن روز تورو تحمل کردیم بد باهات رفتار میکنیم

    …..!

    11
    1. اخه چقدم این رفتار بد براش مهمه… این همه فوشش میدن بازم کامنت میزاره

      1. همه این کارا رو میکنه ک دیده شه تو این سایت الان ببین چن نفر میشناسنشون؟ هه ملت با چ کارایی معروف میشن دهنشون😂😂🖤

    2. عزیزم حق بود ولی این بشر از رو نمی رود

      و در این ساین شهرت جهانی پیداکرده است در رو مخ بودن

    1. نه یوقت زمان مدرسه رو کم کنن به کشور صدمه وارد میشه و کشورای دشمنم از این بابت خوشحال میشن

      7
      1
  14. من عکسی که سایتی که شاخص رو میگه رو نگاه کردم سردرد گرفتم یعنی تهران با این همه بارون و برف اینقدر پر از مه هستش بعد آموزش پرورش:نی شینبه بارون میادین🦖🦎🦎

    1. اخه بارونتونم دیدیم… هم داره برف میاد هم بارون ولی هنوز شاخص رو 107 تازه با این همه دستکاری کردن

    1. آموزش پرورش گفته دیگه واسه آلودگی تعطیل نمیکنه. بیا دعا کن برف سنگین بیاره

          1. شما تعطیلی پس چون من تو یک کانال خوندم نوشته بود منطقه ۱ تا ۵ احتمال تعطیلی ۳۵ درصد

    1. چقدر غر میزنی.دیگه دو هفته تعطیل بودیم . این هفته هم سه شنبه تعطیلیم.بعدشم که کلا امتحانه . واقعا بس نیست ؟ دیگه باید درس بخونیم نمیشه که همش به آنلاین اعتنا کنیم

      1. ای وایییی تیارا اومدهه چی چی اورده؟ حرف اضافهه.. داشت حوصلم سر میرفت خوب شد اومدی

        7
        1
      2. گفتنش برای تو راحته چون تو شاید به جای ساعت شش و نیم صبح که هوا تاریکه ساعت هفت و نیم بیدار میشی . شاید تو به جای ساعت سه ،ساعت دوازده تعطیل میشی . و اینکه کلا درکی از مریضی و سرما خوردگی نداری تیارا خانم

        10
        1. اتفاقا ما مدرسمون از ساعت ۸ تا ۲ و نیمه . من باید ساعت ۷ اینا بلند شم . ولی آیا تو توی حیاط درس میخونی ؟ تو توی یک محیط گرم درس میخونی و با ماشین هم میری میای پس ربطی نداره سرما خوردگی

          1. شاخص تهران ۹۸ هست یعنی نزدیک به نارنجی . پس یعنی هوا تو وضعیت قرمز بوده که با بارون شده ۹۸

          2. ولم کن بابا میخای بری مدرسه روی زیبای کی رو ببینی؟ ناظمو و مدیر؟
            پاچه خوار
            من از ساعت شیش تا دو باید مدرسه باشم که همه ی زنگا امتحان دارم

            لعنت به مدرسه و امتحان که باعث درد و مرضه

          3. ولم کن بابا میخای بری مدرسه روی زیبای کی رو ببینی؟ ناظمو و مدیر؟
            پاچه خوار
            من از ساعت شیش تا دو باید مدرسه باشم که همه ی زنگا امتحان دارم

            لعنت به مدرسه و امتحان که باعث درد و مرضه

            به امید نابودی پاجه خوار های جهان صلوات

          4. چه ربطی به جای گرمو ماشین داره؟ کسی که تو این گرونی نمیتونه ماشین بخره باید چیکار کنه؟ مدرسه ها که انقد خسیسنو حاضر نیستن برای چیزی خرج کنن چه ربطی به ماها داره؟ برو اینارو به همون وزیر اموزشو پرورش بگو نه اینکه اینجا برای تعطیل نبودن بخوای فوش بشنوی

        2. اتفاقا ما مدرسمون از ساعت ۸ تا ۲ و نیمه . من باید ساعت ۷ اینا بلند شم . ولی آیا تو توی حیاط درس میخونی ؟ تو توی یک محیط گرم درس میخونی و با ماشین هم میری میای پس ربطی نداره سرما خوردگی

          1. به نظرم به اون دوستاتم بگو بیان جمعمون جمع شه…. اخه حیفه فقط تو فوش بخوری

          2. کسی که ماشین نداره چیکار کنه تیارا خانوم؟
            فقط صبح باید دو ساعت منتظر اتوبوس باشع یخ بزنه یا پیاده بره منجمد شه و وضع آلودگی هم افتضاح

  15. چ جالب شاخص رسیده به 90… اهای یارویی که شاخص دستکاری میکنی حواست باشه یوقت از دست در نره بشه 100 بعد مجبور بشین سریع بیارینش رو 65

  16. جالبه از زمانی که آموزش پرورش گفته مدارس نباید تعطیل شن شاخص تهران قابل قبول شد . درسته داره برف و بارون میاد اما روز های دیگه چی 🤔😐

      1. بعد شاخص رو جوری میارن پایین که تابلو بشه. حداقل ۵ تا میاوردی پایین نه اینکه از ۱۳۰ یکهو بشه ۹۰ 😂

        1. واییی اره.. من دیروزساعت 10 صب شاخص نگاه کردم 107 بود بعد دوباره رفتم نگاه کردم 65 بود.. اخه از این ضایع تر؟

  17. من ساعت شش و نیم صبح باید بیدار شم ساعتی که هوا مثل ساعت ۳ شبه ‌‌و تا ساعت ۳ مدرسه باشم این انصافه واقعا ؟؟؟

    1. مدرسه منم همینه … بعد میگن چرا بچه ها میرن تو کوچه بازی میکنن.. خب بخاطر نظام اموزشی مسخره شماست

      1. آخه اصلا کسی نمیره تو کوچه فوتبال تو این هوا . بعدشم اصلا بره بازی کنه اون که بالاخره باید درسشو بخونه تو آنلاین فرار نمیتونه بکنه که.

        1. حقققق… ولی اینا متاسفانه حالیشون نمیشه.. بقول اونی ک گفت داشته یخ میزده واقعا تو این سرما کی بیرون میره بازی کنه بعدشم مگه زمانه قدیم به این راحتی بچه بفرستن تو کوچه

  18. مطمئن باشین فرداهم تعطیل نمیکنن. وقتی رئیس جمهور با نامه وزیر اموزش و پرورش موافقت کرده احتمالش کمه چون هنوز دارن شاخصو دستکاری میکنن

    9
    1
  19. خدایی فردا رو تعطیل کنین من صب میرفتم مدرسه داشتم یخ میزدم با اینکه کاپیشن تنم بود

    10
  20. میدونی چقد حس بدی داره ساعت 6 صب پاشی ببینی هنوز هوا تاریکه و وقتی میای خبرارو میبینی میفهمی مدارس بعضی استانا تعطیله اما تو باید بری مدرسه

    16
    1
      1. من هیچ کامنتی رو نه لایک میکنم نه دیس لایک . بعدشم ساعت شروع زنگ اول ما ساعت ۸ هست وگرنه من باید از ۷ بلند شم تا حاضر بشم و ۷ نیم برسم مدرسه تا ساعت ۲ نیم .

    1. واقعا سرد هوا و فردا هم یخ می بندد همه جا باید کل مقاطع تحصیلی تهران را غیرحضوری کنند

دکمه بازگشت به بالا