اجتماعی و فرهنگی

زمان پخش فصل دوم مسابقه صداتو از فیلیمو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا فصل دوم مسابقه صداتو ساخته می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

خبر خوب درباره فصل دوم مسابقه صداتو

فصل دوم برنامه «صداتو» با اجرای محسن کیایی اول فروردین ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش باغستان نیوز، فصل جدید مسابقه معمایی ـ موسیقایی «صداتو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حامد جوادزاده در ایام نوروز منتشر می‌شود.

در فصل جدید «صداتو» همچنان محسن کیایی اجرای برنامه را به عهده دارد و شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله گروه کمک‌کنندگان مسابقه را تشکیل می‌دهند.

قسمت اول فصل جدید «صداتو» اول فروردین منتشر می‌شود و قسمت‌های بعدی هر هفته چهارشنبه بر روی پلتفرم فیلیمو قرار خواهد گرفت.

فصل دوم برنامه «صداتو»
فصل دوم برنامه «صداتو»

شرایط شرکت و ثبت نام در فصل ۲ مسابقه‌صداتو چگونه است؟

اگر هنوز موفق به دیدن قسمت های قبلی فصل اول صداتو نشده‌اید می توانید از لینک زیر وارد بشوید و ۱۲ قسمت فصل اول مسابقه صداتو را دانلود و تماشا کنید:

قسمت های فصل اول مسابقه صداتو – کلیک کنید

داستان صداتو «صداتو»، یک مسابقه موزیکال-معمایی جذابه. در هر قسمت از این برنامه ۶ چهره‌ی جدید داریم که یا واقعا خواننده هستن یا نقش یک خواننده رو بازی می‌کنن.
چالش شرکت‌کننده‌ی برنامه هم اینه که حدس بزنه کی خوش صدا نیست تا حذفش کنه و کی خوش صداست تا برسونتش به فینال! حداقل یک و حداکثر ۵ خواننده‌ی واقعی در هر قسمت حضور دارن.
برای حل این معما، ۴ چهره‌ی سرشناس که بهشون می‌گیم هلپر یا کمک‌کننده هم بهش کمک می‌کنن.
البته ایده ی اولیه متعلق به برنامه‌ای با همین نام تولید کشور کره‌ی جنوبیه. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان‌انگیز و بی‌سابقه‌ای رو چه برای افراد حاضر در مسابقه و چه برای بیننده‌ها، رقم می‌زنه.
در فصل اول برنامه، محسن کیایی با چهره‌ای متفاوت، میزبانی برنامه رو بر عهده داره. چهره‌های آشنایی مثل شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله هم شرکت‌کننده‌ها رو راهنمایی می‌کنن.
در کنار هیجان مسابقه و حل معما، تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، در هر قسمت کلی سورپرایز داره؛ از آهنگ‌های نوستالژی و خاطره‌انگیز تا ترانه‌های روز و آوازهای محلی و موسیقی اقوام ایرانی… ۶ چهره‌ی اجراکننده‌ی هر قسمت، ساعت‌ها آموزش دیدن تا با لیپ سینک دقیق و حرکت‌های…

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=42263

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا