اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس در روز یکشنبه 20 آذر 1401 تعطیل است؟ تعطیلی امروز ۲۰ آذر ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تعطیلی مدارس و اداره ها و دانشگاه ها در روز یکشنبه 20 بیستم آذر 1401 و همچنین آیا روز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است برای شما مطلبی را آورده ایم با ما همراه باشید.

این اخبار برای پارسال ( سال 1401 ) می باشد.

تعطیلی برخی مدارس استان قزوین امروز یکشنبه به خاطر آلودگی هوا

مدیر روابط عمومی آموزش‌ و پرورش قزوین گفت: آلودگی هوا و استمرار آن در سطح استان مدارس مقاطع مختلف شهرهای بویین زهرا، البرز، تاکستان و نواحی یک و ۲ شهرستان قزوین را در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و غیرحضوری کرد.

علیرضا عباسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا در شهرستان تاکستان تنها مدارس شهر تاکستان و منطقه خرمدشت تعطیل و در مابقی بخش‌ها و مناطق این شهرستان کلاس‌ها دایر خواهد بود.

وی اظهار داشت: به دلیل پایداری جو و افزایش میزان آلاینده ها توصیه می‌شود افراد حساس از جمله کودکان و نوجوانان از تردد در سطح شهرها خودداری کنند.

عباسی افزود: رعایت نکات ایمنی و عدم خروج غیرضروری از منزل و همراه داشتن ماسک به تمامی افراد توصیه می‌شود.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

برخی مدارس خراسان جنوبی امروز دوشنبه 20 آذر 1401 تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تعطیلی مدارس مدارس استثنایی در شهر و روستاهای شهرستان درمیان خبر داد.

سیدعلیرضا موسوی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به علت بارش برف و لغزنده بودن معابر، آموزش حضوری مدارس استثنایی در شهر و روستاهای شهرستان درمیان تعطیل شد.

وی افزود: مدارس ابتدایی روستاهای خسروآباد، منند، آویشک، آویجان، درعباس، دره چرم، شیرگ، عبدله، پیرزنوک، خان، نوغند، آنیک، ماسنان، درمیان، دادران، گزند، جاجنگ، مناوند، براندود، زیر براندود، نوزاد، تنگل، کماچی، سیدان، نگینان و همچنین مدارس چند پایه‌ چشمه چاه، گسک، فیزیک، خورشیدان نیز تعطیل خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: مدارس ابتدایی در چنشت شهرستان سربیشه نیز تعطیل است و آموزش در تمامی این مدارس در فضای نرم افزار شاد پیگیری خواهد شد.

موسوی نژاد یادآور شد: مدارس باتوجه به شرایط آب و هوایی هر شهرستان و به تصمیم راهبران آموزشی تعطیل می‌شوند.

تعطیلی مدارس در بردسیر و سرچشمه در پی بارش برف

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش کرمان از تعطیلی برخی از مدارس استان کرمان به دلیل بارش برف خبر داد.

مهران باهری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بارش برف و باران از شب گذشته در کرمان آغاز شده است و به دلیل لغزندگی، سردی هوا و آب گرفتگی معابر مدارس دوره پیش دبستانی و ابتدایی شهر سرچشمه در شهرستان رفسنجان و مدارس دوره پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان بردسیر امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است و آموزش از طریق مجازی دنبال می‌شود.

وی از دانش آموزان سایر مدارس استان نیز خواست با توجه به بارندگی‌های اخیر احتیاط لازم را انجام دهند.

مدارس آبیک امروز یکشنبه 20 آذر 1401 تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مدارس شهرستان آبیک در نوبت‌های صبح و عصر روز یکشنبه ۲۰ آذرماه تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

علیرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تشکیل کارگروه اضطراری آلودگی هوا و ستاد مدیریت بحران شهرستان آبیک اظهار داشت: بنابراین به خاطر آلودگی هوا مدارس شهرستان آبیک در نوبت‌های صبح و عصر روز یکشنبه 20 آذرماه تعطیل بوده و کلاس‌ها به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعبور شاخص آلودگی هوا از عدد 150 اضافه کرد: این تعطیلی شامل کلیه مقاطع تحصیلی است و هیچ مدیر یا معلمی حق ندارد دانش‌آموزان را به صلاحدید خود به مدرسه فرابخواند و همه کلاس‌ها باید در شبکه آموزش مجازی دانش‌آموزان (شاد) برگزار شود.

مدارس اراک روز یکشنبه 20 آذر 1401 غیرحضوری (مجازی) شد

ا مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تمامی مقاطع مدارس شهر اراک روز یکشنبه ۲۰ بیستم آذرماه به صورت غیر حضوری (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می شود.

اسماعیل جیریایی شنبه در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا و با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها توسط ایستگاه های پایش و پیش بینی سکون هوا، کلاس های تمامی مقاطع مدارس شهر اراک روز یکشنبه در نوبت صبح و بعدظهر به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

وی ادامه داد: آموزشگاه ها و کلاس های خصوصی تابع مقررات آموزش و پرورش نیز به صورت غیر حضوری فعالیت خواهند کرد.

مدارس پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی برخی مناطق سیستان و بلوچستان امروز 20 آذر تعطیل شد

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز استان بر اثر برودت هوا امروز (یکشنبه) تعطیل شد.

مدارس شهرهای نواحی پنجگانه تبریز امروز یکشنبه 20 آذر غیرحضوری شد

فعالیت مدارس نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه، ایلخچی و شهر جدید سهند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح و بعد از ظهر ۲۰ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس  شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت های صبح و بعد از ظهر یک شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱  غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

مدارس شهرستان آبیک در هر ۲ نوبت صبح و عصر و مدارس شهرستان البرز در روز یکشنبه تعطیل شدند.

مدارس استان های البرز و تهران امروز یکشنبه 20 آذر 1401 غیرحضوری (مجازی) شد

 مدارس استان‌های تهران و البرز به دلیل آلودگی هوا روز یکشنبه 20 آذر 1401 غیرحضوری (مجازی) شد.

 بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه روز یکشنبه  ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ غیرحضوری شد.

بر اساس این گزارش جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا برگزار شد و طبق مصوبات این کارگروه، در روز یکشنبه  ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و کلیه مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز روزیکشنبه ممنوع است. از شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته

آلودگی هوای تهران و کرج تا روز سه‌شنبه ۲۲ آذر تداوم دارد

ضیاییان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی:

هوای امروز تهران و کرج برای تمام گروه‌ها در حد ناسالم است؛ البته انتظار وزش باد را در ساعت عصر داریم، بنابراین بیشترین انباشت آلودگی در ساعت صبح است.

ممکن است تا روز سه شنبه تداوم آلودگی هوا را در کلانشهر تهران و کرج داشته باشیم اما طی ساعت عصر هر روز تا حدودی کاهش آلودگی را به دلیل وزش باد خواهیم داشت.

امتحانات شبه نهایی پایه دوازدهم روز یکشنبه ۲۰ آذر در تهران برگزار نمی شود

آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهایی که آموزش های حضوری برگزار نمی شود و تاریخ برگزاری این آزمون ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت و ارائه آموزش در تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی به اطلاع می‌رساند؛ آزمون های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهایی که آموزش‌های حضوری برگزار نمی‌شود.

بر همین اساس، تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد. بدیهی است امتحانات در ایام حضوری مدارس طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز: 👈 https://eitaa.com/baghestannews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا