اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس در روز چهارشنبه 23 آذر 1401 تعطیل است؟ تعطیلی امروز آلودگی هوا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تعطیلی امروز مدارس و اداره ها و دانشگاه ها تهران کرج البرز به خاطر آلودگی در روز چهارشنبه 23 بیست و سوم آذر 1401 و همچنین آیا روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است برای شما مطلبی را آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا می دانستید تعطیلی پنجشنبه هم از الان مشخص شده؟ پس با سایت باغستان نیوز همراه شو عزیز و به لینک پایین بیا تا متوجه بشی کدوم شهرهای ایران پنجشنبه تعطیل شده:

کدام دانشگاه ها و مدارس و اداره ها روز پنجنشبه 24 آذر تعطیل است؟ + تعطیلی ۲۴ آذر

جزئیات تعطیلی امروز چهارشنبه 23 آذر 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا امروز چهارشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا چهارشنبه 23 آذر 1401 تعطیل می باشند؟ تعطیلی مدرسه های استان البرز برای آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا چهارشنبه تعطیل است ؟ چهارشنبه مدارس تعطیل است؟ ایا امروز مدارس تعطیل است ؟ آیا امروز مدارس اصفهان تعطیل است؟

تعطیلی مدارس همدان چهارشنبه کذب و شایعه است. امروز چهارشنبه تمامی مدارس استان همدان باز است و تعطیل نیست.

بالاخره تعطیلی امروز چهارشنبه مشخص شد. با ما همراه باشید:

مدارس قزوین و آبیک، امروز چهارشنبه  23 آذر غیرحضوری شد

باتوجه به بالا بودن شاخص آلودگی‌ هوا و افزایش آلاینده‌های جوی، مدارس شهرستان‌های آبیک و قزوین به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بنابر اطلاعیه آموزش و پرورش قزوین، براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، مدارس نواحی یک و ۲ شهر قزوین و شهرستان آبیک در تمامی مقاطع تحصیلی و شیفت صبح و بعدازظهر، در روز چهارشنبه ۲۳ آذر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

براین اساس عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش‌ها مجازی است، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش‌آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

بعضی از مدارس آذربایجان غربی امروز چهارشنبه 23 آذر غیرحضوری شد

 آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به جهت آلودگی هوا و افزایش آلاینده های جوی، امروز چهارشنبه ۲۳ آذر برخی مدارس استان غیرحضوری شد.

 روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مراکز پیش دبستانی ابتدایی و مراکز آموزشی غیردولتی وابسته به آموزش و پرورش در مقطع مربوطه (ابتدایی) نواحی یک و دو ارومیه در نوبت صبح و بعد از ظهر غیرحضوری و آموزش در بستر شاد انجام خواهد پذیرفت.

مدارس استان تهران امروز چهارشنبه 23 آذر 1401 مجازی شد

معاون استاندار تهران گفت: مدارس استان تهران به جز پردیس، رودهن دماوند و فیروزکوه در تمام مقاطع تحصیلی برای امروز چهارشنبه مجازی شد.

لطفا به دوستان و هم کلاسی های خود اطلاع رسانی نمایید که تعطیلی مدارس تهران چهارشنبه قطعی شد

عابد ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به افزایش شاخص آلاینده‌ها امروز چهارشنبه ۲۳ آذرماه تمامی مدارس شهرستان‌های استان‌های تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه و رودهن غیر حضوری شد.

وی افزود: این تعطیلی برای تمامی مدارس ابتدایی و متوسطه است و در مقاطع پیش دبستانی و مهد کودک‌ها نیز شاهد تعطیلی هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

مدارس شهر بشرویه خراسان جنوبی امروز چهارشنبه 23 آذر به خاطر زلزله تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در در پی وقوع زمین لرزه 5.4 ریشتری در بشرویه مدارس تمامی مقاطع این شهرستان امروز چهارشنبه 23 آذر 1401 تعطیل و به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا موسوی نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع زمین لرزه در شهرستان بشرویه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان تعطیل خواهد بود.

به گفته وی آموزش دانش آموزان در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

.

مدارس و دانشگاه‌های البرز امروز چهارشنبه 23 آذر 1401 غیرحضوری شد

تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان‌ البرز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه غیرحضوری شد.

 به دلیل شدت غلظت آلایندگی هوا چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذرماه سال جاری کودکستان‌ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها) تعطیل و تمامی مدارس استان البرز غیرحضوری است و کلاس‌های درس در بستر شبکه آموزشی شاد برگزار می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های تهران چهارشنبه و پنجشنبه غیرحضوری شدند

معاون استاندار تهران از «غیر حضوری» شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه و دانشگاه‌ها برای امروز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند خبر داد.

عابد ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم آلودگی هوا در استان تهران و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری، گفت: مدارس تهران برای امروز چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه هم غیر حضوری شدند.

وی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، گفت: جلسه اضطرار آلودگی هوا امروز سه شنبه با حضور اعضاء برگزار شد که با توجه به ادامه تشدید آلایندگی هوا مقرر شد چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند به صورت غیر حضوری فعالیت کنند. همچنین کلاس های دانشگاههای استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند غیر حضوری خواهد بود.

معاون استاندار تهران افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها نیز در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه و دماوند تعطیل هستند.

وی تاکید کرد: فعالیت‌های ورزشی نیز برای امروز چهارشنبه و پنجشنبه ممنوع خواهد بود و از شهروندان درخواست می‌کنیم از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

به گفته ملکی، همچنین فروش طرح ترافیک در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه متوقف است و فعالیت کارخانه‌های شن و ماسه نیز تا روز جمعه متوقف می‌شود.

وی ادامه داد: روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دانش‌آموزان موافقت کنند.

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان و ۹ شهر استان اصفهان امروز چهارشنبه ۲۳ آذر تعطیل شد

براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی‌هوا، تمامی مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و ۹ شهر استان امروز چهارشنبه ۲۳ آذرماه نیز تعطیل شد

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش و دانشگاه‌های شهرستان اصفهان و مناطق فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر و شهر سجزی تعطیل است.

آیا احتمال دارد روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ مدرسه ها تعطیل بشوند؟

خانواده ها پس از شنیدن تعطیلی دو روز متوالی دوشنبه و سه شنبه به خاطر آلودگی هوا حالا منتظر هستند تا ببینید آیا احتمال دارد که روز چهارشنبه ۲۳ آذر به خاطر آلودگی هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

میزان شاخص آلودگی هوای تهران

میزان شاخص آلودگی هوای تهران
میزان شاخص آلودگی هوای تهران

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۷، امام خمینی با شاخص ۱۵۴، باغستان شهریار با شاخص ۱۵۵، پارک رازی با شاخص ۱۷۲، پاسداران با شاخص ۱۵۱، پاکدشت با شاخص ۱۵۶، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۶۷، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۶۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۷۶، چشمه با شاخص ۱۵۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۹، سلامت با شاخص ۱۶۹، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۶۱ و شریف منطقه دو با شاخص ۱۶۱ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

هوای تهران چهارشنبه چطور است؟/ مدارس چهارشنبه تعطیل می‌شود؟

معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.

زهره عبادتی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره موضوع آلودگی هوا اظهارداشت: با توجه به اعلام و پیش بینی سازمان هواشناسی احتمال مقداری بارش باران طی امشب در پایتخت گزارش شده است لذا احتمال بهبود کیفیت هوا و کاهش ذرات معلق در هوای پایتخت وجود دارد.

وی افزود: در صورتی که بهبود کیفیت هوا را در تهران نداشته باشیم احتمالاً دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوا برگزار و تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران خاطر نشان کرد: تعطیل یا دایر بودن مدارس تهران به صورت حضوری طی روز چهارشنبه هنوز مشخص نیست و امروز بوده لذا تصمیم در این راستا در صورت بهبود نیافتن کیفیت هوا در کمیته اضطرار گرفته خواهد شد.

گفتنی است؛ مدارس تهران و برخی کلانشهرها از ابتدای هفته جاری به دلیل تشدید غلظت آلاینده‌های هوا تعطیل و به صورت مجازی برگزار شد.

همچنین پایتخت‌نشینان از ابتدای سال تاکنون ۱۴۴ روز هوای قابل قبول، ۱۰۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد جامعه، دو روز هوای بسیار ناسالم، دو روز هوای خطرناک و تنها دو روز هوای پاک را تجربه کردند.

در مقایسه با سال قبل پایتخت نشینان ۱۹۵ روز هوای قابل قبول، ۶۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، دو روز هوای پاک و شش روز هوای ناسالم را تجربه کرده بودند.

کدام مدارس روز چهارشنبه 23آذر تعطیل هستند؟

فعلا مدارس و دانشگاه های استان تهران ( به جز پردیس رودهن دماوند ) و مدارس و دانشگاه های استان البرز و تمامی مدارس شهر بشرویه ( به خطار زلزله ) – مدارس قزوین و آبیک و برخی از مدارس آذربایجان غربی و بعضی شهرهای استان اصفهان امروز چهارشنبه 23 آذر 1401 تعطیل هستند و به صورت مجازی برگزار می شود.

لینک کانال ایتای باغستان نیوز: 👈 https://eitaa.com/baghestannews

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10581

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫27 دیدگاه ها

  1. ولی فک کنم اگه بخوان تعطیل کنن اداره و دانشگاه ها هم تعطیل کنن چون الان دیگه ناسالم برای گروه های حساس نیس ناسالم برای همه س

  2. بابا با اینکه کاری ندارم ولی ، ولی جون ندارم ساعت 5:30 صبح پاشم صبحونه بخورم ۶ اونجا باشم اخه خب تعطیل کنید دبگه امتحانای ترمم داره شروع میشه میتونم بگم گوه توش

  3. من سه نفر رو به قید قرعه به پیتزا دعوت می کنم اگر چهارشنبه رو تعطیل کنند

    39
    1
  4. بهتره که تعطیل باشه چون این هوا برای بچه ها و نوجونا خیلی خطرناکه اگر اموزش و پرورش منطقی فکر کنن باید تعطیل کنن

    46
    2
  5. شما که از اول هفته تا امروز تعطیل کردید حالا هم میخواید این ۱ روز رو تعطیل نکنید

    56
    1
  6. واقعا هوا الوده هست و این برای همه بچه بده
    اگه تعطیل کنن که خیلی بهتره تا یکم هوا وضعیتش بهتر شه

    51
    5
  7. من امید وارم بسته شه چون امتحان علوم از درس۱تا۷دارم خدایا ترخدا تعطیل کن مدرسه را

    54
    3
  8. از الان اطلاع بدید. قصد دارم برم شهر خودم. تو برزخ موندم که ایا چهارشنبه حضوری است یا انلاین. که این قضیه اذیتمون میکنه. از الان بگید چرا مردم رو اذیت میکنید.

    40
    3
    1. وااا خب زودتر بگید تکلیفمون مشخص شه من نمیدونم فردا واسه امتحان زیست بخونم یا برم فیلم ببینم همینجوری موندم بگید تا دیر نشده🤦‍♀️

دکمه بازگشت به بالا