اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

سریال تب و تاب چند قسمت است؟ + تیزر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره سریال تب و تاب چند قسمت است؟ + تیزر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

سریال تب و تاب چند قسمت است؟

مجموعه تلویزیونی تب و تاب 32 قسمت است.

سریال «تب تاب» با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی تولید شده است. در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده با آن درگیر است در بستر یک ملودرام اجتماعی روایت شود.
در سریال «تب و تاب» هنگامی که مه‌لقا مادر خانواده از سفر بازمی گردد، معین پسر بزرگش در مراسم استقبال حضور ندارد. همین موضوع بین اطرافیان باعث ایجاد سوال می‌شود. بلافاصله ژاله خواهر معین ، به خانه معین می‌رود و…
این داستان فضای ایرانی و شرقی دارد که در طول سریال به روند داستان و انتقال پیام به بیننده مشارکت دارند.
در این سریال هنرمندانی همچون محمود پاک نیت، فرشته سرابندی، خیام وقار کاشانی، حدیث نیک رو، ایوب آقاخانی، حمیدرضا نعیمی، نسرین مرادی، امیر حامد و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.
از دیگر عوامل این سریال می‌توان به علی محمد قاسمی و فردین ناصری (مدیران تصویربرداری)، میلاد لکی و آندارنیک خچومیان (مدیران تولید)، علیرضا نوین‌نژاد (مدیر صدابرداری)، پیام حسین سوری (طراح صحنه و لباس)، علیرضا خورشید (طراح چهره‌پردازی)، چاوش هنرآموز (برنامه‌ریز)، حمید وطن‌پرست (دستیار اول کارگردان)، علی ابوالصدق (صداگذار)، محمدمصطفی رجبی (تدوین) و نیما عظیمی نژاد (آهنگساز) اشاره کرد.

زمان پخش سریال تب‌و‌تاب

سریال «تب و تاب» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما، به تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی و نویسندگی داریوش مختاری است که از شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ، شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۱۵ روانه آنتن این شبکه پخش می شود و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۰:۴۰ بامداد، ۹:۴۵ صبح و ۱۶:۱۵ خواهد بود.

موضوع سریال تب و تاب: کاری است که قصه‌های به روزی دارد و زندگی و خانواده را نشان می‌دهد. خانواده‌ای که در رأس آن پدر هست و همه مشکلاتی که در همه خانواده‌ها وجود دارد را در آن سریال می‌بینیم. پدری که سعی می‌کند مشکلات را حل و فصل کند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=26718

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. سریال خیلی جذابی بود
    همین پنهان کاری اعضای خانواده که فکر میکردن به صلاح خانوادس باعث جذابیت بود و اینکه چند تا داستان مختلف در یک سریال جریان داشت نکته مثبتی بود، برادر گمشده خانواده خیلی خوب به اخر داستان اضافه شد، بازیگرها اکثرا با اینکه نام اشنا نبودن خوب با نقششون ارتباط برقرار کرد بودن
    همین که شبیه بقیه سریال نبود خوب بود همه نباید شبیه هم باشن
    در کل روایت قشنگی بود

  2. غلط کردید ایرانی شرقی
    مادر شوهر فولاد زره عقده ای که از عالم ادم طلبکار
    ژاله بی منطق
    نویسنده نشست پای سریال جم فارسی وان دانلود کرد کپی کرد پر نفرت کینه افراد نسبت به هم

    5
    1
دکمه بازگشت به بالا