اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت شهید حسن یوسفی از نیروهای انتظامی سنندج کردستان

شهید یوسفی با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت رسیده است.

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت شهید حسن یوسفی از نیروهای انتظامی سنندج کردستان مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

دلیل درگذشت و شهادت شهید جسن یوسفی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: در جریان ناآرامی‌های امروز سنندج، سرگرد حسن یوسفی، از نیروهای انتظامی استان کردستان به دست اشرار به شهادت رسید.

مهدی رمضانی افزود: شهید یوسفی با ضربات متعدد چاقو و قمه به شهادت رسیده است.

 رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشتند: شهیدِ امنیت نیز جان خود را برای امنیت و آسایش مردم فدا می‌کند که این فداکاری‌ها تجسم همه معارف اخلاقی نهفته در شهید و شهادت است

عاملان شهادت “شهید حسن یوسفی” توسط اطلاعات سپاه استان کردستان بازداشت شدند

چهار نفر از عوامل شهادت مظلومانه شهید حافظ امنیت حسین یوسفی، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه بیت‌المقدس کردستان از دستگیری 4 نفر از عاملان شهادت شهید حسین یوسفی از حافظان امنیت استان خبر دادند.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که “به برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه هشدار می‌دهیم که انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و صلابت در صحنه است و تأمین امنیت مردم خط قرمز ماست

با هیچ یک از اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم و امنیت تعارفی ندارد و تعداد دیگری هم  شناسایی و اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری آنها در دست اقدام است”.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ شهید حسین یوسفی از نیروهای بومی استان کردستان روز پنجشنبه 26 آبان‌ماه در حین عزیمت به منزل شخصی خود با ضربات چاقو و قمه توسط اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

یک منبع آگاه در انتظامی استان کردستان نیز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم بازداشت عاملان شهادت شهید یوسفی را تأیید کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=5934

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا