اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

ماجرای دقیق و کامل مرگ سمیه محمودی نژاد قلعه گنج به همراه بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماجرای دقیق و کامل مرگ سمیه محمودی نژاد قلعه گنج به همراه بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

شانزدهم مهر امسال بود که مردم قلعه گنج روز پر التهابی را سپری کردند. همه جا حرف از زن جوانی به نام سمیه محمودی نژاد قلعه گنج بود که به دست یک مأمور پلیس درست وسط خیابان و مقابل چشمان فرزندش با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسید اما همه ماجرا به این جنایت هولناک ختم نشد و انگار دومینوی اتفاقات بد روی ریل حرکت قرار داشت: قتل سمیه محمودی نژاد، حمله خانواده‌اش به کلانتری و تیر خوردن برادرش، اقدام به خودکشی مادرش و سکته پدرش!

دو سال قبل بود که سمیه محمودی نژاد قلعه گنج ۲۶ ساله به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشت، اقدام به جدایی از او کرد. در جریان پرونده طلاق با یک مأمور پلیس برخورد کرد که این مأمور به سمیه قول داده بود در گرفتن طلاق به او کمک کند. حالا دو سال گذشته بود و سمیه از بلاتکلیفی خسته شده بود، دادخواست طلاقش هم به نتیجه نمی‌رسید.

کلافگی سمیه باعث شد که او صبح روز حادثه درمانده سراغ همان ماموری برود که به او قول مساعدت داده بود. وقتی وارد محل کار این مأمور شد از کوره در رفت و شروع به بد و بیراه گفتن کرد. سمیه با ناراحتی و عصبانیت از آن محل خارج شد و با خودرویی که از آژانس کرایه کرده بود به سمت خانه پدری خود حرکت کرد.

در همان لحظه مأمور پلیس که از رفتار او عصبانی شده بود با خودرویی دیگر اقدام به تعقیبش کرد و بالاخره در یکی از خیابان‌های قلعه گنج جلوی خودرو را گرفت و آن را متوقف کرد. سپس از سمیه خواست که از خودرو پیاده شود. زن جوان که کلت کمری را در دست مأمور می‌دید وحشت کرده بود و از پیاده شدن امتناع می‌کرد.

یک دفعه مأمور اسلحه را با سمت سمیرا نشانه رفت و در مقابل چشمان فرزندش چند گلوله به او شلیک کرد. سمیرا غرق در خون شده بود و صدای فریادهای کودک خردسالش خیابان را پر کرد. ضارب بعد از این جنایت پا به فرار گذاشت و راننده آژانس زن جوان را به بیمارستان منتقل کرد اما او جان باخته بود.

خبر که به گوش خانواده سمیه رسید از شدت خشم راهی کلانتری شدند و شیشه‌های آنجا را شکستند. برادر سمیه مورد اصابت گلوله یک سرباز قرار گرفت. نیروهای یگان ویژه و نوپو در محل حاضر شدند و جو را آرام کردند. فرمانده انتظامی استان و دادستان هم به خانواده سمیه قول دادند که با جدیت موضوع را دنبال کنند.

این قول خیلی سریع جامعه عمل به تن کرد. ساعتی بعد متهم به قتل در روستایی دور افتاده به نام روستای چاه دادخدا شناسایی و دستگیر شد. مادر سمیه تاب داغ دختر جوانش را نداشت و با خوردن سم اقدام به خودکشی کرد. پدر خانواده هم از این اوضاع پیش آمده دچار چنان فشار روحی‌ای شد که منجر به سکته‌اش شد.

اقدام به موقع و مقتدرانه پلیس قابل ستایش بود. برای آنها فرقی نمی‌کرد که متهم همکارشان است یا یک فرد معمولی. خیلی سریع اقدام به شناسایی و دستگیری او کردند و مطابق قانون برای او پرونده تشکیل شد. اکنون حال برادر سمیرا و پدر و مادرش مساعد است و رسیدگی به این پرونده هم در جریان روال قضائی قرار دارد. اخیراً همسر سمیه کلیپی منتشر کرده و خواستار رسیدگی فوری به پرونده قتل همسرش در مراجع قضائی شده است.

منبع: ایمنا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=5475

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا