بیوگرافیورزشی

بیوگرافی انزو فرناندز بهترین بازیکن جوان و پدیده جام جهانی 2022 قطر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی انزو فرناندز بهترین بازیکن جوان و پدیده جام جهانی 2022 قطر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

بهترین بازیکن جوان و پدیده جام جهانی 2022 کیست؟

انزو فرناندز آرژانتینی جایزه بهترین بازیکن جوان جام جهانی فوتبال 2022 قطر را به دست آورد.

انزو فرناندز بهترین بازیکن جوان شد

بهترین بازیکن جوان و پدیده جام جهانی 2022 کیست؟
بهترین بازیکن جوان و پدیده جام جهانی 2022 کیست؟

 این هافبک 21 ساله برنده جایزه بهترین بازیکن جوان مسابقات جام جهانی 2022 شده است. ستاره بنفیکا در هر هفت بازی آرژانتین در قطر بازی کرد و لا آلبی سلسته برای سومین بار قهرمان جام جهانی شد.

 فرناندز در رقابتی با بازیکنانی مانند جود بلینگهام، گونسالو راموس و اورلین شوآمنی را شکست داد و پس از یک تورنمنت چشمگیر جایزه را به دست آورد.

این بازیکن جوان تنها در ماه سپتامبر اولین بازی ملی خود را انجام داد، اما پس از اینکه از روی نیمکت آمد و گلی را در پیروزی مقابل مکزیک در مرحله گروهی به ثمر رساند، به اجبار وارد ترکیب اصلی قطر شد.

لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از پیروزی در مکزیک از انزوفرناندز تمجید کرد.

او پس از آن به خبرنگاران گفت: “من انزو را به خوبی می شناسم، اینجا از تیم ملی و در لیگ قهرمانان نیز مقابل او بازی کردم.” او شایسته آن است، زیرا او یک بچه تماشایی و بازیکن بسیار مهمی برای ما است.

بیوگرافی انزو فرناندز

انزو جرمیاس فرناندز (زاده 17 ژانویه 2001) یک فوتبالیست حرفه ای آرژانتینی است که در پست هافبک میانی برای باشگاه بنفیکای پرتغال و تیم ملی آرژانتین بازی می کند.

فرناندز به‌عنوان فارغ‌التحصیل آکادمی ریورپلاته، اولین بازی خود را در سال 2019 برای تیم اصلی این باشگاه انجام داد و سپس دو فصل را به صورت قرضی با Defensa y Justicia گذراند.

فرناندز در سال‌های بعد خود را به عنوان بازیکنی جدایی ناپذیر برای ریورپلاته تثبیت کرد و به تیم ملی آرژانتین دعوت شد.

وی در ژوئیه 2022، او به تیم بنفیکا پرتغال لیگ برتر پیوست.

فرناندز قبل از اولین بازی ملی بزرگسالان خود در سال 2022، نماینده کشورش در تیم جوانان زیر 18 سال بود. او عضوی از تیمی بود که قهرمان جام جهانی فوتبال 2022 شد و همچنین جایزه بهترین بازیکن جوان جام جهانی 2022 را نیز به دست آورد.

عکس نامزد انزو فرناندز

دوست دختر انزو فرناندز

انزو فرناندز و دوست دخترش به نام والنتینا سروانتس مدت زیادی است که با هم در ارتباط هستند.

آنها رابطه خود را از 3 سال پیش در سال 2019 زمانی که این بازیکن به پرتغال نقل مکان کرد شروع کردند.

ممکن است دقیق نباشد که دقیقاً چه زمانی قرار ملاقات را شروع کردند، اما طبق اولین پست مشترک آنها در اینستاگرام، آنها باید در سال 2019 شروع به ملاقات کرده باشند.

آنها ممکن است در حال برنامه ریزی برای ازدواج با یکدیگر باشند که امیدوارند با توجه به اینکه یک دختر نیز دارند. دوست دخترش یک سال از انزو فرناندز  بزرگتر است .

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=11822

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا