پرسپولیسورزشی

اقدام عجیب مسعود ریگی بعد از پیوستن به پرسپولیس

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اقدام عجیب مسعود ریگی بعد از پیوستن به پرسپولیس مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

اقدام بحث برانگیز و جالب مسعود ریگی در صفحات مجازی

مسعود ریگی را شاید بتوان یکی از بازیکنان کم حرف و کم حاشیه فوتبال کشورمان دانست. او که سابقه بازی در استقلال تهران و سپاهان اصفهان را دارد، بدون اطلاع قبلی ناگهان با پرسپولیس قرارداد بست و در این فصل با لباس قرمز بازی خواهد کرد.

اما یک اقدام عجیب و البته جالب او در دنیای مجازی این بود که مسعود ریگی در اینستاگرام هر سه پیج اصلی باشگاه های استقلال، سپاهان و پرسپولیس را فالود دارد که در نوع خود بی نظیر است!

اقدام عجیب مسعود ریگی بعد از پیوستن به پرسپولیس
اقدام عجیب مسعود ریگی بعد از پیوستن به پرسپولیس

رسم بر این است که بازیکن جدا شده از تیم های سابق خود سریعا و بلافاصله صفحه اصلی تیم های اسبق خود را آنفالو می کنند و پیج باشگاه جدید را در لیست خود دارند.

البته از مسعود ریگی که یک بازیکن کم حاشیه است انتظار هیاهو و جنجال نمی رود و این بازیکن شاید به خاطر دنبال کردن اخبار و اتفاقات باشگاه های قبلی این پیج ها را فالو دارد.

بیشتر بخوانید:

جواد نکونام دست روی کاپیتان تیم ملی گذاشت | استقلالی ها منتظر خبر خوب باشند

مسعود ریگی که سابقه بازی در استقلال را در کارنامه دارد [و از گزینه های پبوستن به استقلال بود] و فصل قبل برای سپاهان بازی می‌کرد، بعد از مذاکره با مدیران باشگاه پرسپولیس رسما با قراردادی دو ساله به جمع سرخ‌پوشان پیوست.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا