استقلالپرسپولیسورزشی

بازی دربی 102 پرسپولیس و استقلال در قطر تکذیب شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازی دربی 102 پرسپولیس و استقلال در قطر تکذیب شد مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا برگزاری دربی 102 استقلال و پرسپولیس در کشور قطر صحت دارد؟

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد هنوز چیزی مبنی بر برگزاری دیدار دربی در کشور قطر به او ابلاغ نشده است.

سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برگزاری دربی 102 در کشور قطر اظهار داشت: اطلاعی از این موضوع ندارم و چیزی در این خصوص به من ابلاغ  نشده است.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت بیرانوند کار دست پرسپولیسی ها داد | بیرانوند به بازی النصر نمی رسد

وی عنوان کرد: مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس مجمع سازمان لیگ هم است و در واقع فدراسیون و سازمان لیگ به هم مرتبط هستند. قطعاً اگر تصمیمی گرفته شود به ما هم ابلاغ خواهد شد و سپس ما می‌توانیم اظهار نظر کنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره زمان برگزاری دربی 102 گفت: هنوز تاریخی مشخص نشده است. به خاطر حضور سه نماینده کشورمان در آسیا، سه بازی معوقه خواهیم داشت که همه آن‌ها برای ما مهم است. طبیعتاً رسانه‌ها روی تاریخ دربی حساس‌تر هستند ولی برای ما فرقی ندارد. فعلاً تاریخی مشخص نشده است.

ماجرای برگزاری شهراورد ۱۰۲ در کشور قطر چیست؟

مهدی تاج در سفر اخیر خود به قطر با رئیس فدراسیون این کشور دیدار و با توجه به روابط حسنه دو کشور در این باره نیز رایزنی کرد. آنچه مدیران پرسپولیس و استقلال و فدراسیون را مجاب به چنین کاری کرده، مسائلی مانند عدم تخصیص حق پخش تلویزیونی و احتمال برگزاری بازی بدون تماشاگر به واسطه تعمیراتی است که در ورزشگاه آزادی در حال انجام گرفتن است.

طبق رایزنی‌ها و صحبت‌های صورت گرفته، قرار است فدراسیون فوتبال قطر با توجه به برگزاری مسابقات در این کشور، تاریخی را به فدراسیون ایران اعلام کند. اکنون سازمان لیگ و فدراسیون ایران در انتظار اعلام زمان از سوی فدراسیون فوتبال قطر هستند تا بلافاصله زمان برگزاری دربی 102 را مشخص کنند.

با برگزاری دربی در قطر باشگاه‌ها با بلیت فروشی، درآمدی دلاری کسب خواهند کرد. گفته شده قیمت در نظر گرفته شده برای بلیت این مسابقه 100 دلار است هر چند ممکن این رقم تغییر کند. با توجه به حضور پرشمار ایرانی‌ها در قطر پیش بینی می‌شود ورزشگاه پُر شود.

علاوه بر این همواره در دربی حرف و حدیث داوری وجود دارد و بناست دربی در قطر با VAR و البته قضاوت داوران ایرانی برگزار شود.

قرار است دربی 102 مهر ماه برگزار شود و زمان قطعی را فدراسیون قطر اعلام خواهد کرد.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا