استقلالپرسپولیسورزشی

بالاخره علیرضا بیرانوند لب به سخن باز کرد | آخرین پیام او دیشب چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بالاخره علیرضا بیرانوند لب به سخن باز کرد | آخرین پیام او دیشب چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آخرین پیغام علیرضا بیرانوند به مجری شبکه دو چه بود؟

مجربی برنامه صبحانه ایرانی شبکه دو می گوید بسیاری از هواداران دیروز به او پیام داده اند که نگذارد علیرضا بیرانوند به استقلال برود.

هواداران پرسپولیسی دیروز عکس ها و تصاویری از فوت شدگان و کسانی که به خاطر فسخ قرارداد بیرانوند کارشان به بیمارستان کشیده شده است را به این مجری فرستاده اند و از او خواسته اند که حامل این پیام ها به بیرانوند باشید.

بیشتر بخوانید:

پیغام الکس هادی تقی تاجر ایرانی برای پرسپولیسی ها | کاری می کنم همه برن تو شوک!

مجری هم دیشب طی تماسی با دروازه بان ملی پوش به او گفته است که هواداران پرسپولیس نسبت به جدایی او ابراز نگرانی کرده اند و می خواهند هر جور که شده در تیم بماند.

علیرضابیرانوند نیز در آخرین پیامش گفته است فعلا صبر کنید و هنوز چیزی مشخص نیست. شاید به خاطر هواداران پرسپولیس از تصمیمش نسبت به عقد قرارداد با استقلال صرف نظر کند و ماندگار شود.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا