ورزشیاستقلالپرسپولیس

بیرانوند و حجت کریمی در هتل اسپیناس تهران رویت شدند | آغاز رسمی مذاکرات

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیرانوند و حجت کریمی در هتل اسپیناس تهران رویت شدند | آغاز رسمی مذاکرات مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

علیرضا بیرانوند در یک قدمی عقد قرارداد با استقلال تهران

جلسه رسمی مدیران استقلال در هتل اسپیناس تهران با حضور علیرضا بیرانوند آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

بالاخره علیرضا بیرانوند لب به سخن باز کرد | آخرین پیام او دیشب چه بود؟

به گزارش باغستان نیوز به نقل از  “ورزش سه”، در شرایطی که پیشنهاد علیرضا بیرانوند به مدیران پرسپوليس در جلسه شبانه روز گذشته با حضور حسین خبیری و شهریاری رد شده بود، گلر شماره یک تیم ملی از دقایقی پیش در هتل اسپیناس تهران روبروی مدیران استقلال نشست.

شب گذشته حسین خبیری و شهریاری دو عضو هیات مدیره پرسپوليس در منزل علیرضا بیرانوند حاضر شدند و در حاشیه این ملاقات گلر شماره یک سرخ‌ها پیشنهاد ۴۰ میلیاردی خود را روبروی آنها قرار داد و مدعی شد عددی نزدیک به دو برابری آنها را به صورت نقدی و با ارائه مستنداتی از استقلال در اختیار دارد.

مساله‌ای که به صورت ضمنی از سوی دو عضو هیات مدیره پرسپوليس رد شد و آنها با اشاره به شرایط مالی و سقف قرارداد و همچنین وضعیت قراردادی دیگر بازیکنان، مدعی شدند قادر به انجام آن نخواهند بود.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

خرید پیراهن پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33944

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا