پرسپولیسورزشی

بیوگرافی ناتان سلز دروازه بان مورد نظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم دروازه بانی او

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بیوگرافی ناتان سلز دروازه بان مورد نظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم دروازه بانی او مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آشنایی با ناتان سلز گلر مدنظر پرسپولیس چه کسی است؟

ناتان رودریگز دسلز Natan Rodrigues de Sales که در رقابت های لیگ جوانان برزیل درخشیده بود گفته می شود توسط ننکا به باشگاه پرسپولیس معرفی شده است.

این بازیکن 199 سانتی متری است و در تیم جوانان پالمیراس توپ می زند و گفته می شود در گرفتن مجوز کیفی حضور در لیگ ایران توسط این بازیکن شکیاتی وجود دارد.

ناتان سلز
ناتان سلز

او به تازگی قرارداد خود با پالمیراس را تا سال 2025 تمدید کرده است. استوری خداحافظی بغض آلود او از پالمیراس و فالو کردن پیج پرسپولیس از نکاتی بود که او را به تیتر رسانه های مجازی پرسپولیسی تبدیل کرده است.

فیلم مهارت دروازه بانی ناتان سلز

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس همچنان در آن احساس نیاز می‌کند پست دروازه‌بانی است. آن‌ها به دنبال جذب یک گلر مطمئن برای ذخیره بیرانوند هستند. بعد از جدایی گوهری،پرسپولیس گلر ذخیره ای ندارد که در مواقع لزوم از آن استفاده کند.

این گلر ناتان سلز نام دارد و در تیم پالمیراس برزیل حضور داشت. این گلر ۱۹۹ سانتی متری سابقه حضور در تیم ملی زیر ۱۸ سال برزیل را در کارنامه دارد.

سلز به تازگی با انتشار پستی در فضای مجازی با هواداران پالمیراس خداحافظی کرد و خبر از جدایی‌اش داد. اینکه مقصد او پرسپولیس است یا تیم دیگری مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد نماینده او طی روزهای گذشته مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس انجام داده است.

ناتان رودریگز دسلز
ناتان رودریگز دسلز

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی برنر دی الیویرا مهاجم برزیلی مدنظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم گل های او

 

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا