پرسپولیسورزشی

ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی 101 فینال جام حذفی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۱۰۱ فینال جام حذفی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال دربی فینال جام حذفی

توجه داشته باشید این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می‌باشد و تا قبل از بازی دربی مشخص و قطعی نیست.

علیرضا بیرانوند، گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، سروش رفیعی، پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر

یحیی گل محمدی با همان ترکیب همیشگی احتمالا پای به دیدار فینال جام حذفی ایران در فصل 1401-1402 خواهد گذاشت و به نظر نمی رسد هیچ شگفتانه‌ای برای هواداران داشته باشد.

پیش بینی نتیجه دربی فینال جام حذفی با جایزه میلیونی برای سه نفر

گفتنی است که فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸:۳۰ بین تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

پرسپولیس و پر از مهاجمان دربی باز

تیم فوتبال پرسپولیس برعکس استقلال که تنها مطهری و قایدی را میتوان به عنوان دربی باز حساب کرد پر از مهاجم دربی باز است

اولین آنها مهاجم جوان یعنی مهدی عبدی است که در اولین بازی رسمی خود برای پرسپولیس در دربی گلزنی کرد ، دومین مهاجم، مهاجم سرشناسی مثل عیسی آل کثیر است که تا به حال شش امتیاز دربی را به حساب پرسپولیس واریز کرده‌اند.

 بازیکنان هجومی دیگر مانند وحید امیری و مهدی ترابی هم در ترکیب پرسپولیس دیده میشوند که سابقه گلزنی و پاس گل در دربی را دارند

بیشتر بخوانید:

محرومان پرسپولیس برای دربی فینال خرداد ۱۴۰۲ چه بازیکنانی می باشد؟

زمان بازی فینال دربی جام حذفی ۱۴۰۲ بین تیم های پرسپولیس و استقلال

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا