ورزشیپرسپولیس

یحیی گل محمدی با این دو کاپیتان پرسپولیس خداحافظی می کند

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یحیی گل محمدی با این دو کاپیتان پرسپولیس خداحافظی می کند مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی اولین خروجی های پرسپولیس

در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران کاپیتان های سوم و چهارم پرسپولیس یعنی کمال الدین کامیابی نیا و سیامک نعمتی کمتر به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب پرسپولیس به میدان می رفتند.

این دو بازیکن که در تفکرات تاکتیکی یحیی گل محمدی جایی نداشتند و بعضا به عنوان یار تعویضی بازی می کردند، حالا ساز جدایی را کوک کرده اند.

تماس تلفنی فوری یحیی گل محمدی با این بازیکن پرسپولیس | شاه ماهی بر می گردد

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات از فروش ۲ بازیکن قدیمی خود استقبال خواهد کرد. کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی ازجمله بازیکنانی هستند که یحیی گل‌محمدی مخالفتی با فروش آنها ندارد.

این ۲ بازیکن در فصل گذشته فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکردند و به همین دلیل هم سرمربی سرخپوشان از جدایی آنها و خالی شدن لیست بزرگسالان تیمش استقبال خواهد کرد.

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس به دنبال فروش لئاندرو پریرا هم هست اما رقم قرارداد این برزیلی تقریبا ۴ برابر دو بازیکن داخلی نامبرده است. موردی که باعث می‌شود باشگاهی خواهان جذب وی نشود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=33002

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا