ورزشی

اعداد کلیدی پیش از دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و اینترمیلان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اعداد کلیدی پیش از دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و اینترمیلان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تاریخ، آنچه در خاطره‌ها می ماند و اعداد کلیدی این مسابقه! نگاهی به اعداد کلیدی پیش از دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و اینترمیلان در ورزشگاه ملی نیو ژاپن در توکیو بیندازید.

نکات خواندنی و جذاب دیدار دوستانه پاری سن ژرمن و اینترمیلان

1اینترمیلان تنها تیمی است که در بین 10 تیم برتر آخرین رده بندی باشگاه های اروپایی یوفا قرار دارد که هرگز در بازی های رسمی با پاری سن ژرمن روبرو نشده است.

در 22 آوریل 1980، بازیکنان پاریسی و اینتر برای اولین بار در یک بازی دوستانه در پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که اینتر 2-1 مقابل تیمی متشکل از بازیکنان پاری سن ژرمن و باشگاه فوتبال پاریس پیروز شد. فقط این دیدار 8000 تماشاگر داشت.

3این سومین بازی برای پاریسی‌ها در توکیو است که روژ و بلو در سال گذشته کاوازاکی فرونتاله (2-1، 22 ژوئیه 2022) و اوراوا رد دایموندز (3-0، 23 ژوئیه 2022) را شکست دادند.

6این ششمین بازی دوستانه دو تیم با 3 برد و 2 تساوی است. در آخرین بازی دو تیم در 27 ژوئن 2019، نتیجه نهایی 1-1 قبل از ضربات پنالتی (6-5 به سود اینتر) در ماکائو بود.

نکته: مسابقه ای که به ضربات پنالتی ختم شود مساوی محسوب می شود.

13بازیکن برای هر دو تیم بازی کرده اند: جوسلین آنگلوما، زومانا کامارا، بنوا کوئه، استفان دالمات، یوری جورکایف، اشرف حکیمی، زلاتان ابراهیموویچ، مائورو ایکاردی، ماکسول، رافینیا، میلان اسکرینیار، تیاگو موتا، وامپتا.

بیشتر بخوانید:

ساعت بازی دوستانه پاری سن ژرمن و اینتر میلان امروز سه شنبه

لینک کانال های باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا