استقلالپرسپولیسورزشی

ذوق زدگی سایت ورزش3 به خاطر صدرنشین کردن استقلال در جدول لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ذوق زدگی سایت ورزش3 به خاطر صدرنشین کردن استقلال تهران در جدول لیگ برتر فوتبال ایران برای کسر یک امتیاز از پرسپولیس به خاطر پرداخت مالیات گولسیانی مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ذوق زدگی سایت ورزش3 برای صدرنشین کردن استقلال به خاطر حروف الفبا!

دیروز خبری مبنی بر اینکه یک امتیاز از تیم پرسپولیس تهران به خاطر رعایت نکردن سقف قرارداد و پرداخت مالیات مدافع گرجستانی گولسیانی بر روی سایت ها و خبرگزاری مخابره شد.

اما دیشب رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس به روی خط برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما آمد و اظهار کرد که هنوز نامه رسمی کمیته انضباطی به دست باشگاه پرسپولیس نیامده است.

حالا سایت ورزش3 از ذوق زدگی بسیار، تیم استقلال تهران را به خاطر اولویت حرف الف اول استقلال به حرف پ اول پرسپولیس را صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال ایران کرد!

اگر بنا باشد که جدول گروهی با حروف الفبا چیده بشود که تیم امید ایران به جای امید مالزی به دور بعدی مسابقات انتخابی المپیک پاریس صعود می کرد.

در آن مسابقات شاهد بودیم که تیم امید ایران به خاطر دریافت کارت زرد بیشتر نسبت به تیم امید مالزی از دور مسابقات حذف شد و نتوانست مجوز صعود را دریافت نماید.

اکنون در کوران مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 1402 – 1403 تیم پرسپولیس نسبت به استقلال کارت زرد کمتری دریافت نموده است و بنابراین فعلا تیم پرسپولیس با لحاظ کسر امتیاز در صدر جدول لیگ برتر می ماند.

دو تیم تهرانی در امتیاز 12 با هم برابر هستند و جالب اینجاست که هر دو باشگاه در تعداد گل زده و گل خورده نیز مساوی هستند.

با این شرایط به لطف کارت های زرد کمتر پرسپولیس نسبت به رقیبش استقلال، باید این تیم قرمزپوش را صدرنشین بدانیم!

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. ورزش سه و فوتبالی جفتشون همینن، فقط منتظرن تیم سوگلی و محبوبشون استقلال یه اتفاقی بیفته سریع بیارنش صدر جدول، چون میدونن ازنیم فصل دوم دیگه رنگ صدر رو نخواهید دید، واقعا که این دو رسانه خنده دارن

دکمه بازگشت به بالا