ورزشی

زمان دقیق بازی اسپانیا و ایتالیا امشب در لیگ ملتهای اروپا 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق بازی اسپانیا و ایتالیا امشب در لیگ ملتهای اروپا 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی اسپانیا مقابل ایتالیا امشب

دو تیم ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا امشب در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ ملتهای اروپا از ساعت 22:15  در ورزشگاه «دِ خرولش فسته» در شهر «انسخده» هلند به مصاف هم می روند.

تیم‌های هلند، کرواسی، ایتالیا و اسپانیا به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافتند. ابتدا بازی‌های نیمه نهایی برگزار می‌شود و سپس برندگان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ ملت‌ها و بازنده‌ها برای کسب مقام سوم به رقابت می‌پردازند.

دومین دیدار نیمه نهایی لیگ ملت‌ها حساس‌تر است. تیم‌های اسپانیا و ایتالیا حساس‌ترین دیدار این مرحله را برگزار می‌کنند. دو تیم آخرین بار در نیمه‌نهایی دوره قبل لیگ ملت‌ها بازی کردند که اسپانیا توانست برنده شود ولی در نهایت در دیدار پایانی برابر فرانسه شکست خورد.

لاجوردی‌پوشان ایتالیا انتخابی یورو ۲۰۲۴  را با شکست خانگی مقابل انگلیس آغاز کردند اما سپس  مالت را از پیش روی برداشتند. اسپانیا نروژ را در خانه شکست داد ولی در دیدار بعدی برابر اسکاتلند با شکست مواجه شد.

دیشب تیم کرواسی موفق شد در بازی اول نیمه نهایی با نتیجه 4 بر 2 تیم ملی فوتبال هلند را شکست دهند و به عنوان نخستین تیم صعود کننده به فینال این رقابت‌ها خود را معرفی نماید.

در این بازی که در وقت های قانونی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسیده بود این تیم کروات بود که در وقت های اضافی موفق شد دو گل دیگر به ثمر برساند و فینالیست شود.

باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا