ورزشی

ساعت بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ امروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ امروز پنجشنبه 25 آبان 1402 در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ

دو تیم فوتبال ملی ایران و هنگ کنگ امروز پنجشنبه 25 آبان 1402 از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

تیم ملی فوتبال ایران تا قبل از بازی عصر پنجشنبه در شش بازی مقابل تیم ملی هنگ کنگ به پیروزی رسیده است.

تیم ملی فوتبال ایران در شش بازی قبلی خود مقابل هنگ کنگ شش پیروزی مقابل این حریف کوچک به دست آورده اما هیچ گاه پیروزی‌های پرگلی در مصاف با این حرف آسیایی شرقی نداشته است.

اولین بار 45 سال قبل در جام ملت‌های آسیای 1968 مقابل هنگ‌کنگ قرار گرفتیم که با گل‌های زنده یاد همایون بهزادی و علی جباری دو برصفر برنده شدیم. بازی بعدی مربوط به مسابقات مقدماتی جام جهانی 1978 است که تیم ملی با دو گل غفور جهانی و حسین کازرانی برنده شد.

در بازی برگشت همان مسابقات که اتفاقا آبان ماه سال 1356 برگزار شد تیم ملی با سه گل حریفش را شکست داد که باز هم غفور جهانی و حسین کازرانی گل زدند با این تفاوت که شیر انزلی‌چی‌ها دبل کرد.

در ششم خرداد ماه سال 1367 تیم ایران با دو گل زنده یاد سیروس قایقران و صمد مرفاوی حریف را در خانه خود شکست داد. این مسابقه در چارچوب مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شد.

از سال 1367 تا 1398 به مدت 32 سال مقابل این تیم قرار نگرفتیم تا اینکه در هنگ کنگ و در مسابقاتی که حکم پیش مقدماتی جام جهانی 2022 مقدماتی جام ملت‌های آسیا را داشت با دو گل آزمون و انصاری‌فر برنده شدیم.

در بازی برگشت همان مسابقات هم در بازی‌های متمرکز در بحرین به مصاف این حریف رفتیم که تیم ملی 3 بر یک پیروز شد. در این مسابقه هم قلی‌زاده، امیری و انصاری‌فرد برای تیم ایران گل زدند.

در مجموع شش بازی تیم ما شش برد مقابل حریف داشته 14 گل زده و تنها یک گل خورده است.

گفتنی است یک بار نیز تیم فوتبال برق شیراز در تورنمنت دوستی پکن در سال ۱۳۵۶ با عنوان تیم ایران در مقابل هنگ کنگ به میدان رفته و با نتیجه یک بر صفر شکست خورده که در آمار مسابقات رو در روی این دو تیم به حساب نمی‌آید.

منبع: ورزش3

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا