ورزشی

ساعت دقیق کشتی حسن یزدانی و تیلور امروز فینال مسابقات قهرمانی جهان 2023

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان و ساعت دقیق کشتی آزاد حسن یزدانی امروز در فینال مسابقات قهرمانی جهان صربستان 2023 در وزن 86 کیلوگرم  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

کشتی حسن یزدانی و تیلور امروز ساعت چنده؟

نتیجه کشتی فینال حسن یزدانی با تیلور امروز یکشنبه ۲۶ شهریور – کلیک کنید

فیلم و نتیجه کشتی فینال امیرمحمد یزدانی امروز در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۳ – کلیک کنید

در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی جایدن لاورنس از استرالیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم با نتیجه 11 بر صفر بات اردن بیامباسورین از مغلوستان را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. وی در این مرحله مایلز ناظم امینه دارنده مدال برنز المپیک از سن مارینو را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر جاورایل شاپیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. نماینده کشورمان در دیدار فینال به مصاف دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود.

دیدار فینال حسن یزدانی امروز یکشنبه از ساعت ۲۱:۲۵ تا ۲۱:۳۵ برگزار خواهد شد

بیشتر بخوانید:

کنفرانس خبری کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور

حسن یزدانی در کنفرانس خبری چه گفت؟

حسن یزدانی پیش از آغاز مسابقات کشتی جهانی بلگراد اظهار داشت: امیدوارم  نمایندگان کشورمان، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورند. پشت سر هم مسابقات برگزار می شود و مردم هم دعا کنند و بچه ها هم کم نگذارند. شرایط خوب است و امیدوارم همه بچه‌ها با خوش رنگ ترین مدال دل مردم را شاد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی درباره وضعیت شما سوال شد که نسبت به سال گذشته چه فرقی کرده اید، نظرتان در این باره چیست؟ اظهار داشت: در صحبتم اشاره کردم، قطعا نسبت به سال گذشته بهتر شدم و قابل قیاس نیست و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و خدا هم کمک کند تا بهترین مدال را بدست آورم.

یزدانی درباره اینکه تا فینال با تیلور روبرو نخواهد شد، گفت: هر چه خدا بخواهد و نباید دیگر حریفان را هم دست کم بگیرم.

کشتی گیروزن 86 کیلوگرم کشورمان در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از فضای مجازی گفت: کارهای مهم‌تری از فضای مجازی دارم. در این مدت فرصت برای من فراهم بود که روی تمرینات خودم تمرکز کنم و آنها را در مسابقات پیاده کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در پاسخ به این سوال که شما در زاگرب قهرمان شدید اما پس از آن شما را در مسابقه دیگری ندیدیم، خاطرنشان کرد: من در این مدت وقت خودم را روی استراتژی و تکنیک‌ها گذاشتم تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشم.

آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان درباره اینکه شما نماد کشتی ایران هستید اگر خودتان را ارزیابی کنید چه تفاوتی از نظر روحی و جسمی با سال گذشته دارید، گفت: خودم را در این حد نمی‌دانم و غلامرضا تختی نماد ایران است. شرایط امسال من با سال گذشته اصلا قابل قیاس نیست.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. حسن یزدانی میخوای در مقابل تیلور پیروز و سر بلند باشی
    برا مردم کشورت آرزوهای خوب بکن مطمئن باش پیروزی در دستان توست
    امیدوارم مدال خوشرنگ نصیبت بشه

    12
دکمه بازگشت به بالا