ورزشی

ساعت و زمان جدید بازی پرسپولیس و آلومینیوم هفته 18 لیگ برتر فوتبال ایران

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره  ساعت و زمان بازی پرسپولیس و آلومینیوم هفته 18 لیگ برتر فوتبال ایران مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان بازی پرسپولیس و آلومینیوم چه روزی است؟

تیم پرسپولیس در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت 15:45 روز چهارشنبه 12 بهمن در ورزشگاه آزادی میزبان تیم آلومینیوم اراک خواهد بود.

بازی بعدی پرسپولیس‌تهران در روز چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در استادیوم یکصدهزار نفری آزادی تهران مقابل تیم آلومینیوم‌اراک از ساعت 15:45 عصر آغاز می شود.

عملکرد دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم قبل از تقابل در هفته هجدهم

پرسپولیس با 17 بازی، 10 برد، 5 مساوی، 2 باخت، 21 گل زده، 7 گل خورده، تفاضل 14+ و 35 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

در مقابل، آلومینیوم اراک با 17 بازی، 6 برد، 6 مساوی، 5 باخت، 12 گل زده، 8 گل خورده، تفاضل 4+ و 24 امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته است.

دیدار رفت دو تیم از هفته سوم، روز جمعه چهارم شهریور‌ماه سال جاری در اراک برگزار شد که طی آن تیم پرسپولیس با تک گل میلاد سرلک در دقیقه 42 به برتری رسید

مسابقه دو تیم پرسپولیس – آلومینیوم اراک به جای ساعت ۱۷ در ساعت ۱۵:۴۵ روز چهارشنبه ۱۲ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران آغاز خواهد شد.

انتقام یحیی گل‌محمدی از آلومینیوم اراک

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس قصد دارد تا روز چهارشنبه با پیروزی برابر آلومینیوم اراک انتقام دو شکست را بگیرد

سال گذشته در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران پرسپولیس، تیم آلومینیوم اراک با هدایت سید مهدی رحمتی موفق شد پرسپولیس گل محمدی را در دیدار پر گل با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. همین مسئله باعث شده تا انگیزه های یحیی گل محمدی برای این دیدار بیش از گذشته باشد تا دیداری که در ورزشگاه آزادی و دست بر قضا با حضور هواداران است آلومینیوم اراک را شکست دهد تا انتقام آن شکست تلخ را بگیرد

دیگر انگیزه گل محمدی برای پیروزی در این دیدار شکست هفته گذشته برابر فولاد خوزستان است. گل محمدی خوب میداند که با توجه به دیدار سپاهان برابر گل گهر نیاز به پیروزی در این دیدار دارد تا ضمن حفظ صدرنشینی اختلاف را با تیم دوم جدول افزایش دهد

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا