ورزشیویدئو

فیلم کشتی رحمان عموزاد در فینال امروز دوشنبه ایران و آمریکا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فیلم کشتی رحمان عموزاد در فینال امروز ایران و آمریکا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم کشتی رحمان عموزاد در فینال امروز دوشنبه ایران و آمریکا

پیروزی دلچسب رحمان عموزاد مقابل یان دیاکومیهالیس

در سومین کشتی از بازی ایران و آمریکا در فینال جام جهانی کشتی آزاد، رحمان عموزاد مقابل یان دیاکومیهالیس قرار گرفت. شروع طوفانی عموزاد دو امتیاز برای وی در وقت اول در بر داشت.

در وقت دوم، کشتی گیر آمریکایی با یک زیرگیری سریع موفق به خاک کردن عموزاد و گرفتن دو امتیاز شد و این روند را یک بار دیگر تکرار کرد. در ادامه عموزاد با کنده کشی دو امتیاز گرفت.

عموزاد در ۳۰ ثانیه پایانی یک امتیاز دیگر گرفت و از حریف خود پیش افتاد. کشتی رحمان عموزاد و جان دیاکومیهالیس در نهایت با برتری ۵ بر ۴ عموزاد به پایان رسید.

نشست خبری رحمان‌عموزاد پیش از بازی آمریکا

کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در نشست خبری: فقط خودم می‌توانم رقیب خودم باشم. به دنبال رکورد نیستم. فقط می‌خواهم مدال آوری بکنم. بالاترین لذت برای من این است که دل مردم کشورم را شاد کنم و از این لذت ببرم.

وی در خصوص آمادگی خود برای مسابقات جام جهانی عنوان کرد: مانند مسابقات جهانی صربستان آماده نیستم ولی باتوجه به شرایطی که داشتیم تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و آماده مسابقات هستیم. وزن 65 کیلوگرم یکی از وزن های سخت است و خوشحالم که در تیم ملی ژاپن و در تیم منتخب جهان حریفان اصلی خودم را دارم و تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا پیروز میدان باشم.

عموزاد درباره حضور جوانان در مسابقات جام جهانی آمریکا گفت: پشتوانه سازی تیم ملی یکی از قشنگ ترین کارهایی است که فدراسیون کشتی و کادر فنی انجام دادند، این جوانان می‌توانند آینده کشتی آزاد باشند. امیدوارم در آمریکا بتوانیم پرچم کشورمان را بالا ببریم، ما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10407

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا