پرسپولیسورزشی

مصاحبه امید نورافکن علیه پرسپولیس چه گفت؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره مصاحبه امید نورافکن علیه پرسپولیس چه گفت؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مصاحبه نورافکن علیه پرسپولیس چه بود؟

امید نورافکن بازیکن سپاهان؛ در مورد اشتباهات داوری در لیگ فوتبال ایران که روی می‌دهد گفت: وقتی این اشتباهات دوبار، سه بار، چهار بار، یکسال، دوسال، سه سال، چهار سال، این اتفاقات رخ می‌دهد، پس مطمئنا این اشتباهات نمی‌تواند غیرعمد باشد و این مسائل عمدی است

 سپاهان در دیداری که یک صحنه مشکوک به پنالتی برای این تیم داشت، با تساوی برابر ملوان متوقف شد تا صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کند. پرسپولیسی که خودش در بازی دربی در شرایطی به پیروزی رسید که استقلالی‌ها به شدت نسبت به عملکرد داور شهرآورد معترض بودند.

در همین زمینه امید نورافکن، بازیکن سپاهان در یک اظهار نظر جنجالی اتفاقات داوری علیه سپاهان و به نفع پرسپولیس را به دلیل تکرار در سال‌های اخیر عمدی دانست و به شدت به وضعیت داوری لیگ اعتراض کرد.

 نورافکن در این مصاحبه علاوه بر انتقاد شدید نسبت به وضعیت داوری در لیگ برتر، معتقد است که فوتبال ایران در وضعیت آماتور به سر می‌برد و شرایط لیگ حرفه‌ای را ندارد.

پرسپولیس از امیدنورافکن شکایت می کند

باشگاه پرسپولیس قصد دارد از امید نورافکن به خاطر مصاحبه علیه این باشگاه شکایت کند.

امید نورافکن ، مدافع باتجربه سپاهان بعد از تساوی برابر ملوان و از دست دادن صدر جدول رده‌بندی سخنان تندی را علیه باشگاه پرسپولیس بر زبان آورد و مدعی شد که داوری ها به سود سرخ پوشان است.

باشگاه پرسپولیس به دلیل مصاحبه اخیر امید نورافکن علیه این تیم بزودی از وی شکایت خواهد کرد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. چه این آقا که اسمش هم امید هست وناامیدی ترویج می کند وچه دیگران وقتی تیمشان می برد داور بهترین داوراست وتبریک می گویند ولی وقتی می بازند داور بدترین وبهترین بازیکن می شود کمی تفکر کنید به کجا دارید می روید ؟؟؟

    2
    1
دکمه بازگشت به بالا