ورزشی

نتایج والیبال قهرمانی آسیا امروز جمعه 3 شهریور 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج والیبال قهرمانی آسیا امروز جمعه 3 شهریور 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نتایج کامل بازی های والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز جمعه 3 شهریور

بحرین 3 – تایلند 2

پاکستان 3 – اندونزی 2

قزاقستان 3 – افغانستان 1

بنگلادش 3 – هنگ کنگ 1

نتیجه بازی والیبال ایران مقابل چین امروز در مرحله نیمه نهایی

نتیجه بازی والیبال ژاپن مقابل قطر امروز جمعه در مرحله نیمه نهایی

هند 3– عراق0 
قطر 1– ژاپن 3 
چین‌تایپه – کره‌جنوبی، ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه  
ایران 3 – چین 0

بیشتر بخوانید:

جدول کامل والیبال مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ + رتبه ایران

نتیجه بازی والیبال بحرین مقابل تایلند

تیم ملی والیبال بحرین با کسب برتری سه بر دو برابر تایلند در چهارچوب رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در روز پایانی مسابقات برای کسب رتبه هفتم به مصاف پاکستان خواهد رفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در شهر ارومیه در حال برگزاری است.

در چهارچوب این رقابت‌ها تیم‌های ملی تایلند و بحرین در سالن شش هزارنفری غدیر و برای کسب جایگاه هفتم تا دهم به مصاف هم رفتند.

 تیم بحرین با نتیجه 3 بر 2 تایلند را شکست داد و از شکست یک برد شیرین ساخت تا زمینه را برای صعود دو رتبه‌ای برای تیم خود در رده‌بندی نهایی مسابقات مهیا کند.

بحرین با برد برابر تایلند برای کسب رتبه هفتم باید به مصاف پاکستان رفته و تایلند نیز برای کسب رتبه نهم باید با اندونزی دیدار کند.

نتیجه بازی والیبال پاکستان و اندونزی

تیم ملی والیبال پاکستان در دیداری سخت و نفسگیر موفق به شکست اندونزی شد تا رتبه هشتمی‌اش قطعی شود و شاگردان مربی خوشتیب این مسابقات فردا در آخرین دیدار برای جایگاه هفتمی تلاش خواهند کرد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال پاکستان در دیداری از مرحله سوم حذفی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا که برای رتبه‌های هفتم تا دهم برگزار شد، از ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه امروز (جمعه ۳ شهریور) در سالن غدیر ارومیه به مصاف اندونزی رفت.

پاکستانی‌ها در این دیدار سه بر دو از سد تیم ملی والیبال اندونزی گذشتند و با این پیروزی کسب مقام هشتمی آن‌ها قطعی شد تا فردا در آخرین مسابقه خود برای کسب مقام هفتمی به میدان بروند.

سبزپوشان پاکستانی در این دیدار در ست‌های دوم، چهارم و پنجم توانستند با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۳ و ۱۵ بر ۱۲ بر سفیدپوشان اندونزی غلبه کنند اما در مقابل نتایج ست‌های اول و سوم  را ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۳ به حریف واگذار کردند.

نتیجه بازی والیبال قزاقستان و افغانستان

تیم ملی والیبال قزاقستان در روز ششم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا موفق به شکست افغانستان شد تا جایگاه سیزدهم مسابقات را به خود اختصاص دهد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در دومین بازی از دیدارهای روز ششم مسابقات قهرمانی والیبال مردان آسیا در سالن شهیدان آهن‌دوست، تیم‌های ملی والیبال قزاقستان و افغانستان برای کسب مقام سیزدهم مقابل هم صف آرایی کردند که تیم ملی والیبال قزاقستان سه بر یک به پیروزی رسید.

گفتنی است تیم ملی والیبال قزاقستان با این برد به مقام سیزدهم این دوره از رقابت‌ها رسید و افغانستان چهاردهم شد.

تیم قزاقستان در مرحله مقدماتی دو شکست برابر چین و اندونزی تجربه کرد، در مرحله نخست حذفی موفق به شکست ازبکستان شد و با شکست هنگ‌کنگ حریف افغانستان برای کسب رتبه سیزدهمی شد.

از سوی دیگر تیم افغانستان با دو شکست مرحله مقدماتی مقابل قطر و هند، برد فنی مغولستان و شکست بنگلادش در مرحله یک چهارم نهایی به مرحله نیمه‌نهایی رسید تا پس از پذیرش شکست برابر قزاقستان در جایگاه چهاردهم مسابقات قرار گیرد.

نتیجه بازی والیبال بنگلادش و هنگ‌کنگ

تیم ملی والیبال بنگلادش با شکست هنگ‌کنگ به مقام پانزدهم قهرمانی مردان آسیا دست یافت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در اولین مسابقه روز ششم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ارومیه، در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن‌دوست و در حضور نزدیک به ۲۰۰ تماشاگر دو تیم هنگ‌کنگ و بنگلادش برای کسب مقام پانزدهم به مصاف هم رفتند و شاگردان پورعروجی با شکست سه بر یک حریف موفق به کسب این عنوان در آخرین مسابقه خود شدند.

بنگلادشی‌ها دو باخت در مرحله مقدماتی برابر کره‌جنوبی و پاکستان داشتند و در مرحله حذفی نخست شکست سوم خود را مقابل افغانستان تجربه کردند.

هنگ کنگ با این شکست رتبه شانزدهم را از آن خود کرد. این تیم در مرحله مقدماتی دو باخت برابر ایران و عراق داشت و در مرحله یک چهارم برابر قزاقستان شکست خورده بود.

نتیجه بازی والیبال هندوستان و عراق

تیم ملی والیبال هند با شکست عراق به مقام یازدهمی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا دست یافت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال هند در سالن سه هزار نفری آهندوست ارومیه موفق شد سه به بر صفر از سد تیم عراق بگذرد.

بازیکنان هند در این مسابقه با انگیزه وارد میدان شدند و با ارائه یک بازی منسجم موفق شدند بر حریف غلبه کنند و به مقام یازدهم دست یابند. عراق هم با یک برد و سه شکست به مقام دوازدهم اکتفا کرد.


نتایج بازی های والیبال امروز جمعه 3 شهریور به روزرسانی خواهد شد…

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا