ورزشی

نتیجه بازی الهلال و اوراواردز در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه بازی الهلال و اوراواردز  در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خلاصه بازی الهلال و اوراواردز

مراسم کامل اهدای جام و جشن قهرمانی اوراواردز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا – کلیک کنید

فینال لیگ قهرمانان آسیا 2023 با گزارش عربی

فیلم گل اول اوراواردز به الهلال توسط کاریو

شرح گل:
اوراوا ردز یک – الهلال صفر (دقیقه 48: آندره کاریلو، گل بخودی): یک ضربه کاشته در مرکز زمین برای اوراوا ردز به دست آمد که توپ ارسالی با ضربه سر ماریوس هویبرایتون همراه شد و در شرایطی که توپ از المعیوف عبور کرده بود، آندره کاریلو قصد داشت توپ را دفع کند که ضربه او به طاق دروازه الهلال برخورد کرد تا بازیکن پرویی آبی های ریاض، به اشتباه دروازه خودی را باز کند.

نتیجه بازی الهلال‌عربستان مقابل اوراوای ژاپن

تیم اوراواردز ژاپن در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 1 بر صفر تیم الهلال عربستان را شکست داد و در مجموع رفت و برگشت این رقابت ها با نتیجه دو بر یک قهرمان این فصل بشود.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا فصل 2022
یکشنبه: 16/02/1402 ؛ ساعت: 12:30 
✨ورزشگاه: سایتاما 2002 /  بیش از 63 هزار تماشاگر
🏁داور: ما نینگ (چین)

ترکیب اوراوا رد:
شوساکو نیشیکاوا، تاکاهیرو آکیموتو، ماریوس هویبرایتون، الکساندر شولز، هیروکی ساکای، کن ایوائو، آتسوکی ایتو، تاکهیرو سکینه، یوشیو کیوزمی، تومواکی اوکوبو، شینزو کوروکی
سرمربی: ماسیج اسکورزا

ترکیب الهلال:
عبدالله المعیوف، سعود عبدالحمید، جانگ هیون سو، علی البلیهی، محمد البریک، عبدالله عطیف، محمد کنو، آندره کاریو، عبدالله الحمدان، میشائیل، اودیون ایگالو
سرمربی: رامون دیاز

لحظات حساس:
دقیقه 5: بازیکنان الهلال در محوطه جریمه اوراوا صاحب موقعیت خطرناکی شدند. پس از سماجت عبدالله الحمدان و سرنگونی او توسط سنگربان اوراوا، توپ به اودیون ایگالو رسید و ضربه او را الکساندر شولز از روی خط برگشت داد. در این صحنه بازیکنان الهلال اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.
دقیقه 21: الهلال که کاملا صاحب توپ و میدان است، موقعیت دیگری را خلق کرد. شوت محکم میشائیل از روی خط محوطه جریمه را نیشیکاوا دفع کرد.
دقیقه 30: ارسال دیدنی کن ایوائو در دهانه دروازه به شینزو کوروکی رسید که ضربه دیدنی این بازیکن به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 35: الهلال باز هم موقعیت خطرناکی را به روی دروازه میزبان خلق کرد. پاس در عمق دیدنی کاریلو به ایگالو رسید و او با گلر میزبان تک به تک شد. اما از آنجایی که پشت به دروازه بود، نتوانست از این فرصت نهایت استفاده را ببرد و پس از چند بار دست به دست شدن توپ، محمد کنو ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت او با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.
دقیقه 42: شوت دیدنی و راه دور کاریلو را نیشیکاوا یا دست راست و به شکلی دیدنی راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 65: اودیون ایگالو در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او را گلر اوراوا مهار کرد.

دقیقه 73: روی توپ گیری خوب خوزه کانته، این بازیکن توپ را به تومواکی اوکوبو سپرد که این بازیکن با وجود فرصت بسیار خوبی که به دست آورده بود، ضربه اش را به آسمان زد.

دقیقه 76: آتسوکی ایتو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه دیدنی این بازیکن با کمترین اختلاف ممکن به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه 81: ارسال میشائیل از سمت چپ با عبور از تمامی بازیکنان به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 86: شوت دیدنی کایتو از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

❌دقیقه 90: مهاجم نیجریه ای الهلال فرصت بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد. او پس از اینکه در محوطه جریمه صاحب توپ شد، ضربه اش را روانه دروازه کرد که شوت او با واکنش شوساکو نیشیکاوا همراه شد و سنگربان اوراوا با پا توپ را دفع کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

منبع: ورزش3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا