پرسپولیسورزشی

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناس داوری بازی پرسپولیس و هوادار امروز در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دو تیم پرسپولیس و هوادار تهران امروز پنجشنبه 4 خرداد 1402 به قضاوت علی صفایی به مصاف هم رفتند که این دیدار هم طبق معمول با حرف و حدیث های داوری همراه بود. در ادامه به کارشناسی تک تک آن ها خواهیم پرداخت:

نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار امروز در نیمه نهایی جام حذفی + خلاصه

فیلم کارشناسی داوری هوادار – پرسپولیس توسط علی میرزابیگی

خطای پنالتی مرتضی منصوری بر روی مهدی ترابی

✅ ابراهیم میرزابیگی: مدافع هوادار مرتکب خطا شد و اعلام پنالتی از سوی داور درست بود.
❌ علیرضا یزدانی: پیش از برخورد پایین تنه بین مدافع و مهاجم، بازیکن پرسپولیس با عمل دست گذاشتن روی مدافع هوادار قدرت عمل او را محدود کرد و سپس برخورد صورت گرفت؛ بنابراین اول مهاجم مرتکب خطا شده است اما بازیکن پرسپولیس بزرگنمایی کرد.
✅ حیدر سلیمانی: پنالتی کاملا درست بود و مدافع با پای چپ خود، پای راست مهدی ترابی زد و مرتکب خطا شد.
✅ نوذر رودنیل: تصمیم داور و اعلام پنالتی به سود پرسپولیس صد درصد درست بود.

حسین عسگری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد قضاوت علی صفایی در نیمه اول مسابقه هوادار و پرسپولیس اظهار داشت: دو پنالتی در نیمه اول اعلام شد که پنالتی پرسپولیس تصمیم درست داور بود اما پنالتی هوادار اشتباه بود و من خطایی ندیدم و در واقع مهاجم تیم هوادار خود را به پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس کوبید و داور پنالتی اعلام کرد!

خطای مرتضی پورعلی گنجی روی بازیکن هوادار

❌ ابراهیم میرزابیگی: برخورد طبیعی فوتبال بود و خطایی رخ نداد. اگر بخواهیم چنین صحنه‌هایی را پنالتی بگیریم، در هر بازی باید ۴۰ پنالتی اعلام کنیم.
❌ علیرضا یزدانی: مدافع جلوی مهاجم بود و پشت به پشت هم برخوردی داشتند اما متاسفانه داور باز هم اشتباه کرد. این یک برخورد متداول در فوتبال بود و داور باید دستور به ادامه بازی می‌داد.
❌ حیدر سلیمانی: تصاویر تلویزیونی واضح نیست اما من داخل محوطه جریمه برخوردی نمی‌بینم و تنها بیرون محوطه جریمه خطایی از سوی مدافع صورت می‌گیرد. از نظر من درون محوطه هیچ خطایی رخ نداد و اگر خطایی هم باشد، بیرون از محوطه است.
❌ نوذر رودنیل: با تصاویر تلویزیونی من نه بالاتنه و نه پایین تنه برخوردی ندیدم، مگر اینکه از زاویه دیگری برخوردی صورت گرفته باشد که در تصاویر مشخص نبوده باشد.

گل مردود پرسپولیس به هوادار در نیمه اول

✅ ابراهیم میرزابیگی: آفساید به درستی اعلام شد.
✅ حیدر سلیمانی: زمانی که بازیکن پرسپولیس در فاز حمله به مهدی ترابی پاس داد، ترابی در وضعیت آفساید قرار داشت و تصمیم داور درست بود.
✅ غلامرضا جباری: آفساید به درستی اعلام شد.
✅ نوذر رودنیل: گل پرسپولیس به درستی مردود اعلام شد.

برخورد توپ به دست علی نعمتی

(دقیقه ۶۰ – هند پنالتی)

❌ ابراهیم میرزابیگی: در ابتدا مهاجم توپ را با دست می‌زند و تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی اشتباه بود.
❌ حیدر سلیمانی: مهاجم با دست به توپ ضربه می‌زند و سپس توپ به دست مدافع برخورد می‌کند؛ بنابراین اول باید خطای هند مهاجم اعلام می‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا