ورزشیپرسپولیس

همه گل های بازی پرسپولیس و نساجی قائمشهر دیروز در هفته 30

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره همه گل های بازی پرسپولیس و نساجی قائمشهر امروز در هفته 30 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

گل اول پرسپولیس تهران به نساجی قائمشهر توسط علی نعمتی

نساجی صفر – پرسپولیس یک (دقیقه ۱ – علی نعمتی): توپ ارسالی توسط مهدی ترابی روی ضربه ایستگاهی با دفع ناقص حامد شیری و علیرضا ابراهیمی همراه شد اما در ادامه توپ مقابل پای علی نعمتی قرار گرفت تا دو به راحتی دروازه نساجی را باز کند.

گل اول پرسپولیس از لنز دوربین ورزش سه

گل دوم پرسپولیس تهران به نساجی‌ توسط سعید صادقی

پرسپولیس 2 – نساجی 0 (سعید صادقی –  دقیقه 28): اشتباه علیرضا ابراهیمی باعث شد تا وحید امیری در مقابل محوطه جریمه صاحب توپ شود و پاس عمقی خود را به سعید صادقی بدهد که او در موقعیت تک به تک گل دوم را هم به ثمر رساند.

گل سوم پرسپولیس به نساجی توسط سروش رفیعی

پرسپولیس 3 – نساجی 0 (سروش رفیعی – دقیقه ۷۵): فرار سعید صادقی از سمت راست با پاس او به میلاد سرلک همراه شد. سرلک توپ را به سروش رفیعی داد و او با شوت مستقیم از گوشه دروازه علیرضا حقیقی، او را برای سومین بار تسلیم کرد.

گل چهارم پرسپولیس به نساجی توسط میلاد سرلک

پرسپولیسپرسپولیس 4 – نساجی 0 (میلاد سرلک – دقیقه 78): این بار نوبت میلاد سرلک بود. دقایقی بعد از پاس گل، او با یک دورخیز کوتاه شوت خود را به سمت دروازه زد و به شکلی دیدنی پرسپولیس را به گل چهارم رساند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=29181

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا