ورزشی

یاغی جدید به استقلال سلام کرد | مدافع قرمزها به زودی آبی پوش می شود

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یاغی جدید به استقلال سلام کرد | مدافع قرمزها به زودی آبی پوش می شود مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا سعید آقایی به عنوان یاغی جدید فوتبال ایران معرفی می شود؟

سعید آقایی که در ابتدای فصل نقل و انتقالات این فصل به تیم تراکتور پیوسته بود، چند روز پیش از این تیم کنار گذاشته شد.

حالا خبر می رسد که سعید آقایی می خواهد دل را به دریا بزند و به عنوان یاغی جدید فوتبال معرفی شود. به زودی مشخص می‌شود سعید آقایی به ترکیب استقلال اضافه می‌شود یا خیر.

استقلال با توجه به فسخ قرارداد با سه بازیکن در لیست خود جالی خالی دارد. علیرضا رضایی از لیست استقلال خارج شده و این باشگاه با امید حامدی فر و سبحان خاقانی هم فسخ کرده است و جای خالی برای سعید آقایی هم وجود دارد. سعید آقایی در تیم فولاد شاگرد جواد نکونام بوده است و به نظر جواد نکونام علاقمند است این بازیکن را به ترکیب تیم اضافه کند.

اگر چه استقلال ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی را در پست دفلاع چپ دارد اما ابوالفضل جلالی در بازی با استقلال خوزستان آنقدر انتقاد بر انگیز ظاهر شد که در میانه‌های راه تعویض شد. از سویی جعفر سلمانی در پست وینگر برای استقلال به میدان آمده است و حضور سعید آقایی در ترکیب استقلال می‌تواند از نظر فنی قابل توجیه باشد.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا