اجتماعی و فرهنگی

بازیگر زن ترکیه ای (نقش مترجم) در پایتخت 5 کیست؟

برای بسیاری از مخاطبین این سوال مطرح شده است که بازیگر نقش زن ترکیه ای بی حجاب در سریال پایتخت 5 چه کسی است؟ نقش خانم مترجم شکور را کدام بازیگر بازی کرده است؟

بازیگر زن ترکیه ای (نقش مترجم) در سریال پایتخت 5 کیست؟

نگین میرزایی بازیگر زن ترکیه ای (نقش مترجم) در سریال پایتخت 5 می باشد

بازیگر زن ترکیه ای (نقش مترجم) در پایتخت 5 کیست؟
 

بیوگرافی نگین میرزایی

نگین میرزایی که این روزها برای بازی در سریال پایتخت 5 اسمش رسانه ای شده است به خاطر حضور قبلی اش در شبکه ماهواره ای جم برای پایتختی ها دردسرساز شد!

نگین میرزایی متولد تهران و ساکن آنتالیا ترکیه بازیگر ایرانی است.بیوگرافی نگین میرزایی بازیگر بی حجاب جم در سریال پایتخت

در قسمت دهم از سریال پایتخت 5 نگین میرزایی نقش مترجم شکور کشتی گیر تورک و نقی و همراهانش را برعهده دارد ، این بازیگر اما یکی از بازیگران و کارکنان شبکه جم می باشد.

بیشتر بخوانید:

شبکه جم مربوط به سعید کریمیان می باشد که در اردیبهشت 96 هنگام خروج از محل کار خود در استانبول مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و ترور شد.

بعد از انتشار خبر حضور نگین میرزایی بازیگر شبکه جم در یک سریال ایرانی سیل انتقادات از بازی وی به راه انداخته شده است و تابحال هیچ یک از مسئولان سریال واکنشی نشان ندادند.

نگین میرزایی متولد ایران و در حال حاضر ساکن آنتالیا ترکیه می باشد ، البته او در برخی از نمایش های تئاتری در تهران در جند ماه گذشته نیز بازی کرده است.

این بازیگر صفحه ای در شبکه اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی ندارد، ولی عکس های بی حجاب نگین میرزایی در سطح اینترنت دیده می شوند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62695

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا