اجتماعی و فرهنگیبیوگرافی

بازیگر نقش مرد سوری در پایتخت 5 کیست؟ + بیوگرافی

برای بسیاری از بینندگان و مخاطبن این سوال مطرح شده است که بازیگر نقش مرد سوری در سریال پایتخت 5 کیست؟ بازیگر عربی سوریه ای پایتخت ۵ چه کسی است؟ با سایت باغستان نیوز همراه باشید

بازیگر نقش مرد سوری در پایتخت 5 چه کسی است؟

محمدرضا عقدایی بازیگر نقش مرد سوری (ابومحمد) در سریال پایتخت 5  می باشد.

رزومه محمدرضا عقدایی یزدی
رزومه محمدرضا عقدایی یزدی

محمدرضا عقدایی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم “ماجرای نیمروز: رد خون” و سریالهای “زیرخاکی 3″، “نجلا 2″، “جادوگر”، “سالهای دور از خانه”، “در میان خاکستر” و … به عنوان بازیگر حضور داشته است.

محمدرضا عقدایی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «پایتخت 5»، سریال شبکه نمایش خانگی «سال‌های دور از خانه» و سریال تلویزیونی «پایتخت 6» فعالیت داشته است.

محمدرضا عقدایی در سال 1397 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدرضا عقدایی در این سال، بازیگری در سریال سال‌های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدرضا عقدایی بازی در سریال سال‌های دور از خانه بوده است. محمدرضا عقدایی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1397 سریال سال‌های دور از خانه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مجید صالحی همکاری داشته است. محمدرضا عقدایی توانست با بازی در سریال سال‌های دور از خانه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی صباغی، خسرو احمدی، علی نظری و میرطاهر مظلومی بر تجارب او افزود.

پایتخت ۵ نام فصل پنجم از مجموعهٔ تلویزیونیِ پایتخت است که در نوروز ۱۳۹۷ از شبکهٔ ۱ سیما پخش شد. این مجموعه تلویزیونی با کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی محسن تنابنده و نویسندگی خشایار الوند و امیرحسین قاسمی ساخته شده‌ است

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=63338

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا