اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

کدام مدارس امروز شنبه اول 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی ۱ بهمن ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در امروز شنبه 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی آلودگی هوا یا بارش سنگین برف و یا برودت سرمای یخبندان و ایا شنبه ۱ بهمن مدارس تعطیل است همچنین آیا روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

وضعیت تعطیلی بعضی از مدارس استان آذربایجان شرقی

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌ شرقی در اطلاعیه‌ای وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به برودت هوا و سرمای شدید روز شنبه (یک بهمن ماه ۱۴۰۱) مدارس سراب و مهربان، مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در شیفت صبح غیرحضوری خواهد بود.

همچنین در هشترود نیز مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنایی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وضعیت تعطیلی مدارس استان مرکزی امروز شنبه 1 بهمن

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی و تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر سکون نسبی هوا تا امروز و روند افزایشی شاخص آلودگی هوا و احتمال پایداری نسبی هوا ‌کلیه مدارس ابتدایی شهرهای #اراک، #شازند و ‌#مهاجران امروز یکم بهمن ماه در نوبت #صبح و #عصر به صورت غیرحضوری فعالیت آموزش خود را پیگیری خواهند کرد.

مدارس کردستان امروز شنبه اول بهمن 1401 تعطیل شد

تمام مدارس سطح استان کردستان به دلیل برودت هوا و یخبندان امروز شنبه اول بهمن ماه تعطیل بوده و آموزش در فضای مجازی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان و به دلیل سرما و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان کردستان در روز شنبه یکم بهمن ماه سال جاری در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

گفتنی است کلاس های آموزشی در بستر فضای مجازی (شاد) برگزار می شود.

وضعیت تعطیلی مدارس استان همدان امروز شنبه 1 بهمن 1401

به اطلاع هم استانی های عزیز می رساند؛ به علت سرمای شدید و مدیریت مصرف گاز، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی سراسر استان امروز شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ در نوبت “صبح” تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

” اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان”

 افزایش غلظت آلاینده ها مدارس البرز را هم غیرحضوری کرد

📌 بنابر اطلاعیه استانداری البرز؛ با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها هوا مقرر شد تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز( دولتی و غیردولتی) امروز اول بهمن بصورت غیرحضوری برگزار شود. / همچنین تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) و مراکز آزاد تعطیل خواهد بود.

📌 معاون توسعه مدیریت استانداری البرز با بیان این مطلب در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار استان اظهار داشت: کیفیت هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم قرار داشته و‌ کیفیت هوا نامطلوب است.

وضعیت تعطیلی مدارس استان تهران امروز اول 1 بهمن 1401

به استثناء #فیروزکوه، #دماوند و #رودهن

بر اساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛

🔴 همه مدارس شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، دماوند و رودهن در روز شنبه اول بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری است و کلاسها‌ در بستر فضای مجازی تشکیل خواهد شد.

مدارس خوی روز شنبه غیرحضوری شد

– روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: در پی استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله مدارس خوی شنبه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی اعلام کرد: مدارس شهرستان خوی در روز شنبه یک بهمن ماه به جهت استمرار پس لرزه های ناشی از زلزله، غیر حضوری شد.

به جهت وقوع زمین لرزه خوی در روز چهارشنبه و همچنین استمرار پس‌لرزه های نسبتاً شدید، با مد نظر قرار دادن مخاطرات احتمالی آتی ناشی از خروج دانش‌آموزان به هنگام وقوع پس‌لرزه‌ها، آموزش در مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی (دولتی و غیردولتی)، طی روز شنبه یک بهمن ماه، به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد، استمرار می یابد.

 مدارس قزوین، تاکستان امروز ۱ بهمن غیرحضوری شد

🔹کمیته اضطرار آلودگی هوای استان قزوین به علت آلودگی هوا مدارس شهرستان‌های قزوین، البرز و تاکستان در روز شنبه یکم بهمن‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های درس به صورت مجازی برگزار می‌شود. /تسنیم

مدارس اصفهان امروز اول بهمن 1401 غیرحضوری شد

امتحانات طبق زمانبندی قبلی در موعد مقرر برگزار می‌شود

آموزش و پرورش استان اصفهان:
🔹مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای ۱ و ۲ بهمن ماه غیرحضوری اعلام شد.
🔹مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد

 آغاز آموزش حضوری مدارس استان البرز از امروز

به اطلاع تمامی دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیا محترم می‌رساند از امروز شنبه ، ۱ بهمن ۱۴۰۱ تمامی مدارس استان البرز به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز

غیرحضوری شدن مدارس 10 شهرستان کرمانشاه در روز شنبه اول بهمن

🔹️مدیرکل مدیریت بحران استاندای کرمانشاه از تعطیلی و غیرحضوری شدن فعالیت تمام مقاطع تحصیلی مدارس ۱۰ شهرستان استان به دلیل سرمای شدید هوا در روز شنبه اول بهمن خبر داد.

این تعطیلی شامل ۲ نوبت صبح و بعدازظهر خواهد بود.
🔹️تعطیلی مدارس استان شامل شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی نمی‌شود و فعالیت مدارس و ادارات در این چهار شهرستان به روال عادی خواهد بود.

 احتمال تعطیلی روز شنبه اول بهمن در استان های تهران و البرز

🔸ایزدی،کارشناس سازمان هواشناسی:شاخص آلودگی هوا تهران و کرج از شنبه در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه‌ها قرار می‌گیرد!

🔹 مردم از تردد غیر ضرور خودداری کنند!

وضعیت تعطیلی مدارس بیرجند ۱ تا ۳ بهمن

تداوم فعالیت غیرحضوری مدارس شهرستان بیرجند تا سوم بهمن مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند:

تمامی کلاس‌های مدارس ابتدایی، مراکز پیش دبستانی و کودکستان‌های این شهرستان از اول تا سوم بهمن ماه به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود./ایرنا

مدارس مناطق شهری خراسان شمالی شنبه 1 بهمن مجازی شد

استانداری خراسان شمالی:
🔹مدارس شهری خراسان شمالی شنبه مجازی هستند بر اساس جدیدترین تصمیمات کمیته بحران سرما در استان تصمیم گیری برای محدودیت‌ها به صورت هر ۲۴ ساعت اعلام می‌شود.
🔹برای روز شنبه ساعت کاری ادارات از 9:33 تا 14:30 است و فعالیت گرمایش آنان با سوخت جایگزین تا حد امکان باید انجام شود./تسنیم

تاخیر در آغاز فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری

بنابر اطلاعیه اموزش و پرورش استان با توجه به برودت هوا فعالیت همه مدارس در همه مقاطع تحصیلی امروز شنبه اول بهمن با یک ساعت تاخیر آغازمی شود.

همچنین مدارس در نوبت بعد از ظهر یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

جزئیات تعطیلی امروز شنبه 1 بهمن 1401

آیا مدارس روز شنبه اول 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی ۱ بهمن ۱۴۰۱
آیا مدارس روز شنبه اول 1 بهمن 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی احتمالی ۱ بهمن ۱۴۰۱

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز شنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا شنبه 1 بهمن 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز شنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا شنبه تعطیل است ؟ شنبه مدارس تعطیل است؟ کدام شنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا شنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران شنبه تعطیل است؟ ایا شنبه ۱ بهمن مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد شنبه 1 بهمن تعطیل بشود؟

ایا شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا شنبه ۱ بهمن تعطیل است؟ ایا شنبه مدارس تعطیل است؟

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست.   مطلب بالا را بخوانید.

از این به بعد مدارس باز بود اعلام می‌کنیم!
از این به بعد مدارس باز بود اعلام می‌کنیم!

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=15536

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫1,190 دیدگاه ها

  1. محی میخوام بهت یک نمره ای بدهم جامع
    ۱- تفاوت هو با ه در چیست
    ۲- دماپا چيست با ذکر ۲ مثال
    ۳- ( ۱۲۰ ، ۲۴۰ ) حل شود
    4- who is that boy ? ……….
    ۵- انرژی پتانسیل گرانشی چيست با ذکر مثال
    سوالی اختیاری و اجباری برای حل نکرده ها – آرایه ی درس زنگ آفرینش
    حل کن هر سوال ۴ نمره

  2. هرکی میگه یکشنبه تعطیل نیس، جمع کنه از تهران بره

  3. مدارس کردستان فردا شنبه اول بهمن 1401 تعطیل شد

    تمام مدارس سطح استان کردستان به دلیل برودت هوا و یخبندان فردا شنبه اول بهمن ماه تعطیل بوده و آموزش در فضای مجازی انجام خواهد شد.

    به گزارش خبرگزاری مهر به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و موافقت استاندار کردستان و به دلیل سرما و برودت هوا، مراکز پیش دبستانی و مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان کردستان در روز شنبه یکم بهمن ماه سال جاری در هر دو نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

    گفتنی است کلاس های آموزشی در بستر فضای مجازی (شاد) برگزار می شود.

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷
    ◀️ لینک کانال ایتا: 👈
    https://eitaa.com/baghestannews
    ◀️ کانال تلگرام باغستان نیوز : 👈
    https://t.me/baghestannews1

  4. کل ایران تعطیل کردین بجز تبریز خداوکیلی هوا رو نمیبینین چقد الودست تازه انقد سرده که نمیشه پنجره رو باز کرد نصف کلاس مریضن از بس هوا سرده فقط بلدین اون یکی جاهارو تعطیل کنین

    20
      1. اوکی گلم، منتهی من تو رو (💩) گردن نمی‌گیرم ( به عنوان پدرت )
        شایدم پسرم باشی منتهی از کدومشون؟!🗿😂
        پدر وزیر اموزش و پرورش: دفعه بعدی خواستی اسکی بری به اسم طرف دقت کن اوبی خان 🤝
        پِدَرِ، `وَزیر` آموزِش و پَرورش هستم …
        پدر هم ،

    1. خواهش میکنم فرزندم خداوند میگوید ایا ایمان نمی اورید باز هم به ما ایا دیگر ناشکری نمیکنید ای فرزندم

      3
      1
  5. 🚨 #فوری؛ افزایش غلظت آلاینده ها مدارس البرز را هم غیرحضوری کرد

    📌 بنابر اطلاعیه استانداری البرز؛ با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها هوا مقرر شد تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز( دولتی و غیردولتی) فردا اول بهمن بصورت غیرحضوری برگزار شود. / همچنین تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) و مراکز آزاد تعطیل خواهد بود.

    📌 معاون توسعه مدیریت استانداری البرز با بیان این مطلب در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار استان اظهار داشت: کیفیت هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم قرار داشته و‌ کیفیت هوا نامطلوب است.

    💢 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز
    🌸🌷🌸🌷🌸🌷
    ◀️ لینک کانال ایتا: 👈
    https://eitaa.com/baghestannews
    ◀️ کانال تلگرام باغستان نیوز : 👈
    https://t.me/baghestannews1

  6. #فوری؛ افزایش غلظت آلاینده ها مدارس البرز را هم غیرحضوری کرد

    📌 بنابر اطلاعیه استانداری البرز؛ با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها هوا مقرر شد تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز( دولتی و غیردولتی) فردا اول بهمن بصورت غیرحضوری برگزار شود. / همچنین تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) و مراکز آزاد تعطیل خواهد بود.

    📌 معاون توسعه مدیریت استانداری البرز با بیان این مطلب در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار استان اظهار داشت: کیفیت هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم قرار داشته و‌ کیفیت هوا نامطلوب است.

    🌸🌷🌸🌷🌸🌷
    ◀️ لینک کانال ایتا: 👈
    https://eitaa.com/baghestannews
    ◀️ کانال تلگرام باغستان نیوز : 👈
    https://t.me/baghestannews1

    1. 🚨 #فوری؛ افزایش غلظت آلاینده ها مدارس البرز را هم غیرحضوری کرد

      📌 بنابر اطلاعیه استانداری البرز؛ با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها هوا مقرر شد تمامی مقاطع تحصیلی استان البرز( دولتی و غیردولتی) فردا اول بهمن بصورت غیرحضوری برگزار شود. / همچنین تمامی کودکستان ها (مهدهای کودک و پیش دبستانی ها) و مراکز آزاد تعطیل خواهد بود.

      📌 معاون توسعه مدیریت استانداری البرز با بیان این مطلب در جلسه فوق العاده کمیته اضطرار استان اظهار داشت: کیفیت هوای البرز همچنان در وضعیت ناسالم قرار داشته و‌ کیفیت هوا نامطلوب است.

      💢 اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز
      🆔 @medualborz

  7. اگر میخواید ببینید الودگی البرز چقدر است یه برنامه هس برید تو بازار بنویسید الودگی کرج براتون میاد .

  8. #فوری #جلسه #البرز

    *🔴فووووری برگزاری جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان البرز تا دقایقی دیگر*

    🔻با توجه به قرار گرفتن شاخص آلودگی هوای شهرستان های استان در وضعیت هشدار، و بنابر درخواست دانشگاه علوم پزشکی البرز کمیته اضطرار آلودگی هوا تا دقایقی دیگر در استانداری تشکیل جلسه خواهد داد.

    🔻گفتنی است آخرین تصمیمات در مورد تعطیلی مدارس ساعت ۲۰ از طریق صدا و سیمای البرز به اطلاع عموم خواهد رسید

    1. تو همه سایتا زده فردا شنبه یک بهمن کرج دایر است
      پس برو بخون به امید اینا نشین💔

        1. عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر وایییییییییییییی خدایااا مرسیییی تعطیل شد البرزززز به همتون شیرینی میدمممممم 😭😭🥳🥳

  9. پشماام ریخت من تازه فهمیدم داشتم با کتاب کشتی میگرفتم که یه لحظه گفتم برم ببینم چی شد دیدم تعطیله اما چرا البرز تعطیل نشد خخخ بابا اینا شاخصشون از ما بیشتر بود

  10. آخه مگه ما با تهران چه قدر فاصله داریم که تهرانو تعطی کردن ولی البرزو نه تازه آلودگی البرز بیشتره کیوی توی این زندگی 🗿

      1. دیوث جان خواستی کلی بزنی به اسم دقیق دقت کن
        پدر وزیر اموزش و پرورش هستم، بدو تا انگشتت نکردم

  11. صرف شام
    البته من بد بخت شدم چون البرز فردا تعطیل نیستش
    🥬🍞🍖🍗🌮🥪🌭🍕🍳🍳🍳🥚🥞🍔🍟🍕🧇
    ببخشید امروز زیاد غذا درست نکرده بودیم

    1. یارو زنگ میزنه پیتزا بیارن
      میبینه معلم کلاس 4رمشه بعد گفت دیدی گفتی من هیچی نمیشم
      خونه او ماشینو ببین معلمه گفت ببخشید من زود قظاوت میکنم پسره گفت الانم زود قظاوت کردی من اینجا سرایدارم

      اگه خوب بود لایک کنید

      بازم میخواهید

      14
      1
  12. امیدوارم البرز و اصفهانی های عزیز هم تعطیل باشن، خوشحالی تنهایی کیف نمیده

    1. به خدا اشکم داره در میاد
      اخه البرز 155 تهران 139 بعد تهران تعطیله البرز نیست؟ من اصلا میرم محو شم اههههه

      1. واقعا بود اگر بین این دو تا یکی باید تعطیل میشد اون البرز بود نه تهران و تمام حرف حق همینه

    2. مرسی حداقل دعا کنین امتحانمو خوب بدم انگار ما دبیرستانیا ادم نیستیم تو اصفهان🥺

    3. حالم بد:)) البرز آلوده تره ولی حضوریه بعد تهران آلودگیش کمه ولی تعطیله
      ن داشششش فشار چیه ببین دارم علوم میخونم عین سگ

  13. ازونجایی که تهران تعطیل شد دیگه شهرو به اتیش نمیکشم😔😂
    حالا دست دستتت😂✨👏👏

    7
    1
    1. جوکر چرا جواب منو نمیدیــــ؟؟ 😭😭
      چرا دوستم نداریـــــ؟؟؟ 😭😭💔
      منکح گفتمح دوستتح دارمح😭💔

          1. این به من گیر داده وگرنه من که سرم تو کار خودمه، یکی دیگه ام هی میاد به جام کامنت میذاره منم دوستت دارم😐😂
            بخدا موندم خودم

  14. خوش به حالتون
    با اینکه من تهرانمم و دهمم باید برم آزمون تاریخ و حسابان بدم
    شانس از این بهتررررر ؟؟؟؟؟؟؟
    من اصلا نمیدونم فشار چیه ها

    1. عفف‌فشار‌نخور‌اصنم‌مهم‌نباشهه‌برات‌خودتو‌برا‌این‌چیزا‌فشاری‌نکن‌ارزش‌ندارههه‌‌اصن~~~~~
      -اصنم‌تو‌دلداری‌دادن‌خوب‌نیسم‌بدتر‌خراب‌میکنم-_-

    1. ریدم تو این شانس نمی‌خواد به فکر تحصیل ما باشه پدصگگگگگ تهران چ تعطیل شد بعد میگی به خاطر افت تحصیلی من لفت میدم

  15. به سلامتی تعطیلی شنبه
    همه با هم
    هایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

دکمه بازگشت به بالا