اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت فوت مهران سماک در بندرانزلی شادی بعد از فوتبال چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت مهران سماک در بندرانزلی شادی بعد از فوتبال چه بود و کیست مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پرونده مرحوم مهران سماک در دادسرای نظامی گیلان در حال رسیدگی است

معاون حقوقی فرماندهی انتظامی استان گیلان:
پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل آمریکا، تعدادی اغتشاشگر در بندر انزلی با ایجاد تجمع، راهبندان و هنجارشکنی قصد برهم زدن نظم و امنیت شهر را داشتند

در جریان تجمع مخلان نظم و امنیت و ازدحام خودروهای هنجارشکن، مرحوم سماک مورد اصابت سلاح ساچمه‌زنی قرار گرفت که متاسفانه به علت جراحات وارده فوت نمود.

در رابطه با مرحوم مهران سماک بنا به تشخیص مقام قضائی، پرونده تعدادی از افراد از جمله سرهنگ “سیدجعفر جوانمردی” فرمانده سابق انتظامی شهرستان بندر انزلی در دست بررسی است که نتیجه آن پس از بررسی‌های کارشناسی و نظر قطعی مقام قضایی اطلاع رسانی خواهد شد.

حرکت نمادین تیم ملوان به یاد مهران سماک

حرکت نمادین تیم ملوان به یاد مهران سماک

دادستان رشت اعلام کرد مهران سماک با گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است

دادستان مرکز استان گیلان می‌گوید مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان در رابطه با فوت این فرد گفت: بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا فردی به نام مهران سماک بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای در شهرستان بندر انزلی فوت می‌کند.

وی افزود: به محض وقوع این حادثه مشکوک پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع تشکیل شده و دادستان بندر انزلی در حال رسیدگی به پرونده است.

دادستان رشت مهران سماک با گلوله ساچمه‌ای فوت کرده است

دلیل درگذشت مهران سماک

مهران‌سماک (زاده؟ – ۸ آذر ۱۴۰۱) شهروند ایرانی ساکن بندر انزلی گیلان، یکی از شهروندان فوت شده در سال ۱۴۰۱ ایران بود که در سه‌شنبه شب ۸ آذر ۱۴۰۱، در بندر انزلی جان به جان آفرین تسلیم گفت

مهران سماک به همراه نامزدش، شامگاه ۸ آذر ۱۴۰۱ سوار بر خودرو شخصی خود در محله چراغ‌برق بندر انزلی بود که به دلیل بوق زدن های متعدد پس از رساندن وی به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مراسم خاکسپاری مهران‌سماک چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضوری از مردم در «گلزار شهدا» بندر انزلی برگزار شد.

یادبود شادروان مهران سماک

جهت خواندن فاتحه به صورت مجازی و آنلاین و همچنین ختم قرآن کریم و صلوات و … از صفحه یادبود مهران‌سماک از لینک زیر دیدن بفرمایید . لطفا روی لینک زیر کلیک ( لمس ) کنید

https://iporse.ir/index.php/6219702

استوری سعید عزت اللهی درباره مرحوم مهران‌سماک چه بود؟

"<yoastmark

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران عکسی از مهران سماک در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و درگذشت دوست و هم تیمی دوران کودکی خود را تسلیت گفت و نوشت:کاش همیشه تو همون سن می‌موندیم، بدون دغدغه، بدون نفر، بدون حسادت، بدون جنگ برای کوبیدن همدیگه. حرف برای گفتن زیادی است هم‌تیمی دوران بچگی اما متاسفانه آدم‌ها این روزها غرق در منیت و حسادت و آشفتگی شدن که حتی گوشی برای گفتن این حس‌ها به سختی پیدا میشه یا اصلا نیست. مطمئنا بعد از بازی تلخ دیشب با خبر فوت تو بیشتر دلم آتش گرفت.»

پیام تسلیت باشگاه ملوان برای گذشت مهران‌سماک

پیام تسلیت باشگاه ملوان برای گذشت مهران سماک
ر

پیام تسلیت باشگاه ملوان برای گذشت مهران‌سماک که دیشب در انزلی جان خود را از دست داد.

آقایان مهرشاد سماک و حسین سفیدروح عزیز
مربیان محترم آکادمی باشگاه ملوان بندرانزلی

سانحه دردناک و غم انگیز از دست رفتن مهران سماک عزیز موجب تاثر و اندوه همگان شد
باشگاه ملوان بندرانزلی این ضایعه بزرگ را خدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض کرده و برایتان آرزوی صبر می نماید و
ما در این غم بزرگ در کنارتان هستیم

باشگاه ملوان بندرانزلی – 9 آذر 1401

آیا خبر دستگیری مظنونین قتل مهران سماک صحت دارد؟

از لحظات نخستین انتشار این خبر، پیگیری علت قتل این جوان در دستور کار نیروهای امنیتی و مقامات قضایی قرار گرفت و به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده‌ای اغتشاشگر در محدوده چراغ‌ برق شهرستان انزلی، جسد مردی حدودا ۳۰ ساله که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد. آنطور که سرهنگ سید جعفر جوانمردی می‌گوید پس از اطلاع ماموران پلیس از ماجرا و با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سوءاستفاده برخی عناصر و محرکین حاضر در محدوده تجمع، بلافاصله مراتب با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. بر اساس اعلام فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی، پلیس در همان ساعات اولیه تعدادی از مظنونین را شناسایی و دستگیر کرد و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه داشته و نتیجه تحقیقات بیشتر پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی‌های فنی پلیس به اطلاع عموم‌خواهد رسید.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=8047

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫13 دیدگاه ها

  1. هرچه همچین افراد بیشعور و بیغیرت امثال مهران ب درک واصل شن بهتره

    دست گل سرهنگ جوانمردی و میبوسم ب عنوان شهروند ایرانی و آذری

    پدر مهران غلط میکند اصرار بر اعدام سرهنگ دارند
    بجای این اصرار بهتره بود پسرشو خب تربیت می کرد ک برای باخت کشورش خوشحالی نمیکرد

    حالم بهم میخوره از همچین والدین بیشعور

  2. پیامهارو که میخونم میبینم چقدر سنگدلن بعضیا و بینهایت دور از حقیقت الان کشور. البته به نفهمی زدن هم واسه شماها سود داره‌.

  3. چه چیز بهتر از این برای منافق که در این تجمعات بخواهد آدم کشی و از احساسات مردم سوءاستفاده کند

    1
    3
  4. این بنده خدا رو نمیشه هنوز قطعی گفت خدا کنه در پیدا کردن قاتل سریع پیدا بشه

    2
    1
  5. دیدن حاصل حماقت و بلاهت جز اینکه انسان رو پیر بکنه نتیجه دیگری نداره مخصوصا اگر تلخ باشه شادی برای آمریکا؟؟؟؟؟ داریم به کجا میریم؟چرا بعضی مردم اینقدر از تاریخ و فهم گذشته فرارین؟ دوره قاجار و پهلوی که جمهوری اسلامی نبود از دیدن دشمنی دشمن تو اون دوره چرا بعضیا کورن؟

    5
    4
    1. دیدن حاصل حماقت و بلاهت جز اینکه انسان رو پیر بکنه نتیجه دیگری نداره مخصوصا اگر تلخ باشه ؛
      ؛ تاریخ کشورتو بخون در زمان قاجار و پهلوی از قرارداد ترکمانچای و گلستان گرفته تا تلاش برای جدا سازی اذربایجان ایران در زمان پهلوی….. که البته با پشتیبانی امریکا از ملت ایران روسیه استالینی مجبور به تخلیه اذربایجان شد….
      زنده باد ایرانی و ایران…

      5
      3
      1. یادت رفت بحرین رو هم نام ببری اظهار متعفن وطن فروشانه شاهت که نه نفت داره نه مروارید پس دادیم بره اونم با دست پنهان انگلیس استعمار پدر آمریکا کی رو خواستی تطهیر کنی آمریکا رو؟

        2
        1
  6. روحش شاد. انشاء الله دوباره امنیت به ایران برگرده. کاش سعی می کردیم از غم هم شاد نباشیم حال با هر فکر و اندیشه ای که داریم.

    1. همین جوانمردی که اظهار فضل میکرد به قصاص محکوم شده.هنوز با این حال یه عده گوسفند معتقدن شادی بعد باخت یه تیم فوتبال توجیه کشتن یه ادمه.واسه دوزار حقوق چخ چرندیاتی مینویسین.سفلگان

      1
      1
دکمه بازگشت به بالا