اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

علت فوت حسین بهرو نجاتگر هلال احمر استان اردبیل چه بود؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت حسین بهرو نجاتگر هلال احمر استان اردبیل چه بود؟ + بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

پیام تسلیت رئیس جمعیت هلال احمر

دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی درگذشت حسین بهرو، نجاتگر هلال احمر استان اردبیل را تسلیت گفت.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، در متن پیام تسلیت دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

با نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت نجاتگر عزیزمان آقای حسین بهرو را دریافت کردم.

یقینا فقدان این جوان رشید که هشت سال داوطلبانه به مردم و حادثه‌دیدگان در جمعیت هلال احمر استان اردبیل خدمت کرد، سوگی جانسوز و خسرانی فراموش‌نشدنی برای این جانب و جامعه شریف امدادگران و نجاتگران هلال احمر است.

نیرو‌های امدادی سرداران بی‌ادعای جبهه مقابله با سوانح هستند که بی‌منت و بدون چشمداشت، عمر خویش را صرف کمک به حادثه‌دیدگان می‌کنند و این عمل نیک توشه بی‌قیمت آنان در آخرت است.

با آرزوی صبر و شکیبایی، این مصیبت را به خانواده مکرم بهرو تسلیت می‌گویم و از پروردگار متعال برای زنده‌یاد حسین بهرو علو درجات، رضوان و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم. ان شاء الله با انبیاء و اولیای الهی محشور و از خوان کرم اهل بیت (ع) متنعم باشند.

دلیل درگذشت حسین بهرو نجاتگر جمعت هلال احمر استان اردبیل

گفتنی است؛ حسین‌بهرو نجاتگر جمعت هلال احمر استان اردبیل روز پنج‎شنبه در سانحه رانندگی و در زنجان، تیرپارک، کیلومتر 96 آزادراه زنجان- تبریز بر اثر تصادف خودروی پراید با پژو 206، جان خود را از دست داد.

سوابق کاری حسین بهرو

حسین‌بهرو، جوان نجاتگر، 8 سال به صورت داوطلبانه در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری معاونت امداد و نجات استان اردبیل فعالیت می‌کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا