اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس در روز دوشنبه 21 آذر 1401 تعطیل است؟ تعطیلی امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تعطیلی احتمالی امروز مدارس و اداره ها و دانشگاه ها در امروز دوشنبه 21 بیست و یکم آذر 1401 و همچنین آیا روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است برای شما مطلبی را آورده ایم با ما همراه باشید.

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها امروز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا مدارس استان تهران به خاطر آلودگی امروز دوشنبه 21 آذر 1401 تعطیل می باشند؟ تعطیلی مدرسه های استان البرز برای آلودگی هوا قطعی شده است؟
پاسخ تمام سوالات شما در این مطلب جامع و کامل خدمت شما  می باشد.

مدارس درمیان، سربیشه و زیرکوه امروز دوشنبه 21 آذر تعطیل شد

مدیر کل آموزش و پررش خراسان جنوبی گفت: مدارس سه شهرستان درمیان، سربیشه و زیرکوه به علت بارش شدید برف، برودت هوا و یخبندان معابر شهری و روستایی تعطیل شد.

سیدعلیرضا موسوی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به علت حفظ سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان مرزنشین سه شهرستان، کلاس‌های حضوری تمامی مدارس، امروز تعطیل بوده و خدمات آموزشی، تربیتی و پرورشی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی افزود: باتوجه به آغاز بارش برف از بامداد روز گذشته نیز آموزش حضوری در برخی مدارس استثنایی شهر و روستای شهرستان درمیان، از جمله مدارس ابتدایی روستاهای خان، نوغند، آنیک، ماسنان، درمیان، دادران، گزند، جاجنگ و مناوند تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه مدارس ابتدایی روستاهای خسروآباد، منند، آویشک، آویجان، درعباس، دره چرم، شیرگ، عبدله، پیرزنوک، خان، نوغند، آنیک، ماسنان، درمیان، دادران، گزند، جاجنگ، مناوند، براندود، زیر براندود، نوزاد، تنگل، کماچی، سیدان، نگینان و همچنین مدارس چند پایه‌ چشمه چاه، گسک، فیزیک، خورشیدان نیز تعطیل خواهد بود، تصریح کرد: روز گذشته، مدارس ابتدایی در چنشت شهرستان سربیشه نیز تعطیل شد.

مدارس اراک روز دوشنبه 21 آذر 1401 غیرحضوری برگزار می‌شود

رئیس کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوای استان مرکزی گفت: مدارس شهر اراک روز دوشنبه بیست و یکم آذرماه برای دومین روز متوالی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

«مهدی زندیه وکیلی » شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا بر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا و با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها توسط ایستگاه‌های پایش و پیش بینی سکون هوا، تمامی مقاطع مدارس شهر اراک روز دوشنبه در نوبت صبح و بعداظهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در این شرایط مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان و سایر افراد تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

۲۲۷ هزار دانش آموز در دو هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون ۹۶ روز ناسالم در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

مدارس تبریز در روز دوشنبه 21 آذر 1401 غیرحضوری شد

-اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای را در خصوص تعطیلی مدارس تبریز در روز دوشنبه، ۲۱ آذر ماه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر دوشنبه (۲۱ آذر ۱۴۰۱) غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود.

چه مدارسی از استان قزوین امروز دوشنبه 21 آذر 1401 تعطیل شدند؟

مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی، به‌جز مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد و شهرستان آوج، در روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، مدارس استان قزوین در تمامی مقاطع تحصیلی، به‌جز مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد و شهرستان آوج، در روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد و شهرستان آوج، در روز دوشنبه ۲۱ آذرماه، به صورت حضوری برگزار می‌گردد.

بنا بر این خبر، براین اساس عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش‌ها مجازی است، باید جهت پاسخگویی به اولیای دانش‌آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

جزئیات تعطیلی امروز دوشنبه 21 آذر 1401

بعلت آلودگی هوا، مدارس استان تهران دوشنبه و سه‌شنبه هم مجازی شد
بعلت آلودگی هوا، مدارس استان تهران دوشنبه و سه‌شنبه هم مجازی شد

مدارس استان تهران دوشنبه 21 آذر و سه شنبه 22 آذر مجازی (غیرحضوری) شد

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.

عباس شاهسونی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مدارس استان تهران نیز در روزهای دوشنبه و سه شنبه به صورت غیرحضوری تشکیل خواهند شد.

وی در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها، افزود: تصمیم گیری فقط برای مدارس بوده است.

شاهسونی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شاخص کیفیت هوا در وضعیت ناسالم، گروه‌های حساس می‌بایست حتی الامکان از تردد در فضای باز خودداری کنند.

تعطیلی مدارس البرز روزهای دوشنبه و سه شنبه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به تداوم آلودگی هوا طی روزهای آینده گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه ) مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در سطح استان به صورت غیرحضوری و کلاس‌های درس در بستر آموزشی شاد برگزار شود.

دانشگاه های استان البرز امروز دوشنبه 21 آذر 1401 و سه شنبه تعطیل شد

رئیس کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز گفت: امروز و پس امروز دانشگاه‌های البرز تعطیل خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ افضلی گفت: دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۱ و ۲۲ آذرماه، دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی البرز به علت آلودگی هوا تعطیل خواهند بود.

او می‌گوید: آموزشگاه‌های خصوصی و دولتی البرز نیز در این دو روز تعطیل هستند.

دوشنبه و سه‌شنبه، ۲۱ و ۲۲ آذرماه آموزش کلیه مقاطع تحصیلی مدارس البرز نیز به علت آلودگی هوا به صورت غیرحضوری خواهد بود.

آیا امتحانات شبه نهایی دوازدهمی ها روز دوشنبه و سه شنبه لغو شده است؟

بنابر اعلام آموزش و پرورش شهر تهران در راستای مجازی شدن آموزش تمامی مقاطع تحصیلی تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه)، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و  سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است، عوامل اجرایی( مدیر و معاونان) در مدرسه حضور دارند و معلمان از منزل می‌توانند در فضای مجازی تدریس کنند. همچنین کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل هستند.

بر اساس این اطلاعیه، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد. بدیهی است امتحانات در ایام حضوری مدارس متوسطه، طبق برنامه از قبل اعلام شده برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، با توجه به تداوم آلودگی هوا در پایتخت و تشکیل جلسه دوباره کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و بنابر اعلام استانداری تهران، مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن «غیر حضوری» است.

 لینک کانال ایتای باغستان نیوز: 👈 https://eitaa.com/baghestannews

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10252

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫18 دیدگاه ها

  1. فقط به تهران توجه میکنین من تو ارومیه ام یازدهمم هوا به طرز وحشتناکی آلودست و من وقتی بیرون میرم سرفم میگیره!!!
    بعدم با یه روز تعطیل کردن هیچ دردیو درمون نمیکنین بردارین ی فکر اساسی به مدارس و دانش آموزا بکنین بخصوص ابتدایی ها اون طفلیا گناهشون چیه تو این هوای آلوده میرن مدرسه
    همه شهر ها باید دوشنبه سه شنبه چهارشنبه تعطیل باشن
    ببینم چیکار میکنین

    12
    1
  2. وا یعنی چی یه نگاه به ارومیه بندازین داریم خفه میشیم بخدا من با دوتا ماسک میرم بیرون با یه ماسک سرفم میگیره
    بردارین یه فکری به این آلودگی وحشتناک بکنین تا اون مدت این هفته مدارس رو مجازی کنین
    دارم جدی میگم مجازی
    قرار نیست بچه ها از درس عقب بمونن اگه مجازی برگزار شن کلاسا

  3. پس مدارس اصفهان چی ؟؟؟؟ تمام مدارس اصفهان باید تعطیل بشه ، مگه اصفهانیها ریه هاشون فیلتر داره ؟؟!! چرا فقط تهران تعطیل میشه ؟! اصفهان که خیلی بیشتر آلوده هست با اینهمه دود و سم در هوا!!!!

    10
  4. بابا ما مگه آب شوش داریم
    هوا خیلی آلودس
    دوشنبه وسه شنبه رو خداوکیل تعطیل کنید
    ـ
    ـ ما هم آدمیم
    .
    .

    14
  5. منتظر تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و اداره ها برای روزهای دوشنبه و سه شنبه و چهارشنبه هستیم

    23
  6. من برام جالب که چرا وقتی هوا آلوده است و همه دانش آموزان و دانشجویان مریض میشن تا آخر هفته تعطیل نمیکنید خودم دیروز رفتم بیرون بعدش اومدم خونه دیدم گلوم درد می‌کنه چون هوای آلوده بهم خورده بود از آموزش پرورش خواهش میکنم مدارس رو با این وضعیت تعطیل کنه

    32
    1
  7. آیا فردا دوشنبه 21 آذر مدارس همه شهرهای ایران تعطیل است ؟

    جواب : در آلودگی و برف و باران به هر صورت باید به مدرسه برویم .

    به خدا ما هم آدمیم . زودتر بگید تعطیله تا ما تکلیفمون روبدونیم

    33
  8. واقعا این آلودگی هوا برای همه افراد بسیار خطرناک. خواهش زودتر تعطیل کنید تا امکان بیرون رفتن از تهران برای افراد بیمار میسر بشه.ممنون

    37
    2
  9. دیگه نه معلم ها حوصله حضوری رو دارن و نه بچه ها اون بچه های سابق هستند
    از الان مجازی کنید تا آخر

    65
    18
دکمه بازگشت به بالا