اخبار روزاخبار مهم و فوری

علت بستری شدن استاد شهرام ناظری در بیمارستان روز دوشنبه چه بود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت بستری شدن استاد شهرام ناظری در بیمارستان روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ چه بود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

دلیل رفتن شهرام ناظری به بیمارستان چیست؟

استاد شهرام ناظری خواننده کشورمان امروز دوشنبه 23 آذر 1401 در بیمارستان بستری شد.

شهرام ناظری خواننده ایرانی در پی کسالت قلبی در بخش مراقب های ویژه بیمارستان بستری شد.

این هنرمند مشهور، متولد سال ۱۳۲۸ بوده و به دلیل ناراحتی قلبی این روزها در بیمارستان بستری است.
دلیل بستری شدن « شهرام ناظری » عفونت ریوی است ‌سعدی ناظری،‌ برادر شهرام ناظری از بستری شدن این خواننده در بیمارستان به دلیل عفونت ریوی خبر داد. او درباره وضعیت جسمانی شهرام ناظری گفت: «استاد ناظری قرار بوده روز گذشته از بیمارستان مرخص شود، اما این اتفاق نیفتاده و هنوز متاسفانه حال او برای مرخص شدن خوب نیست.» | در همین راستا شهرام ناظری در ویدیویی که از او منتشر شده در این‌باره می‌گوید: «که به دلیل سرماخوردگی و ناراحتی عفونی و چرکی‌ای که در گلو و سینه‌اش به وجود آمده در بیمارستان بستری شده است.»

شهرام ناظری از بیمارستان ترخیص شد

شهرام ناظری _ خواننده موسیقی ایرانی _ که در پی کسالت قلبی در بیمارستان بستری شده بود، شب گذشته از بیمارستان مرخص شد.

شهرام صارمی- نوازنده کمانچه- طی گفت‌وگویی با ایسنا، خبر داد که این هنرمند شب گذشته پس از انجام آنژیوگرافی از بیمارستان مرخص شد.

شهرام ناظری خواننده ایرانی در پی کسالت قلبی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده بود.

بیوگرافی شهرام‌ناظری

عمو شهرام‌ناظری (زادهٔ ۲۹ بهمن ۱۳۲۸) موسیقی‌دان و خوانندهٔ اهل ایران است. او از خوانندگان شناخته‌شدهٔ موسیقی اصیل ایرانی و ملقب به «شوالیهٔ آواز ایران» است. مجمع انجمن آسیا وی را «هنرمند برتر آسیا»، نیویورک تایمز او را «بلبل فارسی»[۴] و کریستین ساینس مانیتور او را «لوچانو پاواروتی ایران» نامیده‌است.

شهرام ناظری از آغاز دهه پنجاه به عنوان یک هنرمند شناخته شد و نخستین آلبوم‌هایش به صورتِ آلبوم‌های مشترک با محمدرضا شجریان با محتوای میهنی و مضامینی نظیر آزادی‌خواهی در اواخر دهه پنجاه توسط کانون چاووش منتشر شد

از آثار کانون چاووش، تصنیف‌های ایران ای سرای امید ساختهٔ محمدرضا لطفی بر روی شعری از ه.ا.سایه که توسط هم شجریان و هم ناظری خوانده شد، و آزادی با صدای ناظری و همراه شو عزیز با صدای شجریان، به شهرت بالا رسیدند.

پس از پایان کار کانون چاووش، ناظری در دهه شصت به خواندن قطعات بسیار با شعر مولانا جلال‌الدین بلخی روی آورد

نخستین خواننده‌ای شد که به‌طور ویژه به شعر مولوی توجه کرده‌است و از آن میان، آلبوم گل صدبرگ به شهرت و محبوبیتِ بالا رسید.

در آغاز دهه هفتاد، همکاری شهرام‌ناظری با پسرعمویش کیخسرو پورناظری منجر به خلق آثاری با ساز تنبور شد. از آثار حاصل این دوره، تصنیف مهتاب‌رو شهرت خاصی یافت.

از معروف‌ترین تصنیف‌های شهرام‌ناظری می‌توان به تصنیف‌های اندک اندک با شعر مولانا در آلبوم گل صدبرگ، تصنیف آتشی در نیستان با شعر مجذوب تبریزی در آلبومی به همین نام اشاره کرد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10657

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا