اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس در روز یکشنبه 27 آذر 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۱

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس در روز یکشنبه 27 آذر 1401 تعطیل است؟ + تعطیلی برای آلودگی هوا و ایا یکشنبه ۲۷ آذر مدارس تعطیل است همچنین آیا روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

مدارس شیفت عصر البرز و آبیک امروز یکشنبه 27 آذر تعطیل شد

مدارس همه مقاطع تحصیلی نوبت بعدازظهر در شهرستان‌های البرز و آبیک امروز یکشنبه به دلیل آلودگی هوا تعطیل و کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، علیرضا عباسی مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: عوامل اجرایی مدارس در نقاط یاد شده برای پاسخگویی و پیگیری امور در مدارس حاضر خواهند بود.

وی افزود: برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان، کلاس های درس در مدارس آبیک و البرز به شکل غیرحضوری و از طریق برنامه شاد برای پیگیری می شود.

به گفته مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان، کلاس های درس مدارس نوبت بعدازظهر امروز در سایر نقاط استان قزوین به صورت حضوری دایر است.

مدارس برخی نقاط استان قزوین طی هفته گذشته به علت آلودگی هوا نیز به طور متناوب تعطیل اعلام شده بود.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

آخرین خبر از وضعیت تعطیلی مدارس استان قزوین امروز

مراکز پیش دبستانی، مهدکودک، مدارس شهرستان البرز و شهرستان آبیک، در تمامی مقاطع تحصیلی طی نوبت صبح و بعد ازظهر، امروز یکشنبه ۲۷ آذرماه غیرحضوری است.

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین، بر اساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، مراکز پیش دبستانی، مهدکودک، مدارس شهرستان البرز و شهرستان آبیک، در تمامی مقاطع تحصیلی، طی نوبت صبح و بعدازظهر روز یکشنبه ۲۷ آذر ماه غیرحضوری و آموزش‌ها به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می‌شود.

مدارس نواحی یک و ۲ استان قزوین در نوبت صبح حضوری بوده و وضعیت نوبت بعدازظهر امروز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به استحضار می رساند، براین اساس عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش ها مجازی است، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

مدارس ۴ شهرستان خوزستان امروز یکشنبه 27 آذر تطیل شد

مدارس چهار شهرستان استان خوزستان به دلیل روند افزایشی آلودگی هوا امروز یکشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش باغستان نیوز بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا امروز یکشنبه ٢٧ آذرماه فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی دو نوبت صبح و عصر در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون و ماهشهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس و دانشگاه‌های البرز برای دومین هفته متوالی تعطیل شدند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدارس و دانشگاه‌های البرز از امروز یکشنبه ۲۷ آذرماه تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری و تعطیل است.

به گزارش ایسنا، احمد افضلی از غیرحضوری بودن کلاس‌های تمامی مقاطع تحصیلی استان‌ به دلیل تداوم آلودگی هوا خبر داد و گفت: با توجه به روند افزایشی غلظت آلاینده ها، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و کلاس های درس دانشگاه های دولتی و غیردولتی و همچنین‌موسسات آموزشی دولتی و خصوصی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ( ۲۷ الی ۲۹ آذر)  تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم غیرحضوری بوده و کلاس ها به صورت مجازی و در بستر آموزشی شاد برگزار می شود.

احمد افضلی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت هوای البرز در سطح هشدار قرار دارد، گفت: استقرار و آماده‌باش پایگاه های سیار اورژانس و هلال احمر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه مدارس تهران غیرحضوری شدند

با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.

به گزارش ایسنا، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران که ریاست جلسه امروز شنبه کمیته اضطرار آلودگی هوا را بر عهده داشت در تشریح مصوبات این جلسه گفت: با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ۲۷ و ۲۸  و ۲۹ آذر ماه مدارس تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیر حضوری دایر خواهند بود.

وی افزود: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل خواهند بود.

ملکی ادامه داد: فروش طرح ترافیک برای این سه روز توسط شهرداری تهران متوقف خواهد شد و فروش ممنوع است همچنین نیاز است که شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب N۹۵ استفاده کنند.

وی تاکید کرد: روسای ادارات نیز باید با مرخصی مادران دارای فرزند محصل موافقت کنند. از سوی دیگر فعالیت کارخانه‌های تولید شن و ماسه نیز تا روز چهارشنبه متوقف خواهد بود.

دانشگاه‌های استان تهران تا سه شنبه غیرحضوری شد

مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل آلودگی هوا و بر اساس مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تمامی دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در همه مقاطع تحصیلی به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند تا سه شنبه غیرحضوری و همچنین کودکستان‌ها و مهدهای کودک نیز تعطیل اعلام شد.

بر اساس این گزارش آلاینده‌های جوی از ۱۹ آذرماه در استان تهران به شدت افزایش یافته و سبب شده که مدارس از ابتدای هفته گذشته در تمام مقاطع تحصیلی استان تهران غیر حضوری شود.

ضرورتی برای تعطیلی مدارس قم وجود نداشته است

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد: هوای شهر قم به لحاظ زیست محیطی در وضعیت قابل قبول و یا در برخی روزها با درجه بسیار پایین در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته که با توجه به عدم پایداری و استمرار آلودگی هوا، ضرورتی برای تعطیلی مدارس وجود نداشته است.

سید محمدرضا بهشتی پور مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم امروز ۲۶ آذرماه طی سخنانی در پاسخ به گلایه مردم درباره تعطیلی مدارس و آلودگی هوا گفت: در روزهای گذشته با وجود آلودگی هوای کلانشهرهای کشور، خوشبختانه هوای شهر قم به لحاظ زیست محیطی در وضعیت قابل قبول و یا در برخی روزها با درجه بسیار پایین در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته که با توجه به عدم پایداری و استمرار آلودگی هوا، ضرورتی برای تعطیلی مدارس وجود نداشته است.

 جزئیات تعطیلی روز یکشنبه 27 آذر 1401

پیش خود سوال می کنید مدارس کدام استان ها روز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ تعطیل می باشد؟ آیا روز یکشنبه مدارس تبریز تعطیل است ؟ آیا تعطیلی مدارس استان تهران به خاطر آلودگی احتمالا یکشنبه 27 آذر 1401 تعطیل می باشند؟

تعطیلی مدرسه های استان البرز برای روز یکشنبه آلودگی هوا قطعی شده است؟ آیا یکشنبه تعطیل است ؟ یکشنبه مدارس تعطیل است؟ کدام یکشنبه مدارس تعطیل است ؟ آیا یکشنبه مدارس اصفهان تعطیل است؟

و سوال بعد این که آیا هفته آینده مدارس تعطیل است؟ آیا دانشگاه های تهران یکشنبه تعطیل است؟ ایا یکشنبه ۲۷ آذر مدارس تعطیل است؟ چقدر احتمال دارد یکشنبه 27 آذر تعطیل بشود؟

ایا یکشنبه ۲۷ اذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ ایا یکشنبه مدارس تهران تعطیل است؟ آیا یکشنبه ۲۷ آذر تعطیل است؟ ایا یکشنبه مدارس تعطیل است؟

چه مدارسی روز یکشنبه 27 آذر تعطیل می باشند؟ کدام مدارس امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ آیا امروز مدارس مشهد تعطیل است؟ اخبار فوری مشهد تعطیلی مدارس

جواب تمامی پاسخ های سوالات ذهن شما که با استفاده از جستجو (سرچ) گوگل به این سایت رسیده‌اید؛ همینجاست. مطلب بالا را بخوانید.

 وضعیت خطرناک آلودگی هوا

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آخرین وضعیت آلاینده‌ها را تشریح کرد.

 بر اساس اعلام این شرکت، شاخص آلودگی هوا در ساعات صبحگاهی تهران بر روی عدد 153 رسید و وضعیت هشدار قرمز برای تهران صادر شد. روز گذشته نیز شاخص آلودگی روی عدد 159 و ناسالم برای همه گروه‌ها قرار داشت.

میزان ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون به مرز 200 رسیده و خطرناک توصیف شده است.

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از بیماران قلبی، ریوی و کودکان و سالمندان خواسته از تردد در سطح شهر پرهیز کنند و به سایر افراد توصیه کرده از فعالیت طولانی مدت در خارج از خانه بپرهیزند.

◀️ لینک کانال ایتای باغستان نیوز :  https://eitaa.com/baghestannews

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=10960

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫167 دیدگاه ها

  1. اقا دانشگاها فقط هیت علمیها تعطیلند کارمنداش باید بیان سرکار جالبه

  2. یعنی چی ارومیه هواش خاکه انگار جنگ شده
    من فردا نمیرم مدرسه بسه دیگه جونی نمونده تو تنم از بس سرفه کردم سرم درد میکنه دارم میمیرم🤕

    3
    1
  3. آخه یعنی چه به جز پردیس و غیره آخه این مسخره بازیا چیه همه جارو تعطیل کنیده اه بابا بخدا انقدر سرده صبح یخ میکنم بابا اه تهرانیا حال می‌کنند خدا شانس بده

دکمه بازگشت به بالا